تماس با ما
قرینه بودن سوراخهای بینی
28 اسفند, 1398 0

قرینه بودن سوراخهای بینی

از جمله مواردی که پس از انجام جراحی بینی لازم است مورد توجه قرار گیرد قرینه بودن سوراخهای بینی می باشد.

قرینه بودن سوراخهای بینی دکتر محمد مسعود یزدانی

 

قرینه بودن یکی از انتظاراتی است که متقاضیان از جراح بینی خود دارند و چنانچه عمل جراحی توسط پزشکی کم تجربه انجام شود امکان دارد بینی شما دچار عدم قرینگی در سوراخ ها و یا انحراف شود.

در همه افراد بینی به طور طبیعی دچار کمی غیر قرینگی است که این مسئله به علت اختلافات سمت راست و چپ بدن می باشد. ولیکن یک جراح بینی می بایست از بروز این عارضه پیشگیری نماید.

لازم به ذکر است که حتی اختلاف جزئی در سوراخهای بینی اثرات سوئی بر زیبایی و چهره افراد می گذارد، غالباً عمل بینی فانتزی شامل مواردی می گردد که فرد انتظار دارد سوراخ ها دقیقاً یکسان و هم اندازه شوند. این نکته باید در عمل بینی گوشتی و استخوانی نیز رعایت شود تا چهره زیباتری به فرد ببخشد.

جهت درک قرینه بودن سوراخهای بینی، این سوراخ ها را به شکل یک مثلث در نظر بگیرید همه قسمتها می بایست به یک اندازه و یکسان باشند در این مثلث همه انحرافات و یا قرینگی ها قابل رؤیت می باشد.

شایان ذکر است که از جمله نشانه های بینی زیبا، قرینگی سوراخ ها و حفظ زوایای مناسب برای چهره می باشد.

ضمناً می بایست از اصابت ضربه به بینی عمل شده پیشگیری کنید؛ چرا که برخورد ضربه به بینی ممکن است عوارضی نظیر عدم قرینگی در سوراخ ها و کجی بینی را به همراه داشته باشد.

شایان توجه است که انتخاب جراح بینی حاذق و با تجربه برای جراحی بینی یکی از مهم ترین مسائل پیش از انجام این عمل محسوب می گردد. توصیه میشود برای انتخاب جراح خود عجله نکنید تا از نتیجه جراحی خود احساس رضایت کامل داشته باشید و از دیدن چهره خود در آینه لذت ببرید.

 

دکتر محمد مسعود یزدانی

متخصص جراحی فک و صورت و جراح پلاستیک بینی

نظر بدهید

برچسب‌ها

اقدامات قبل و بعد از جراحی بینی بهترین جراح بینی بهترین جراح بینی استخوانی در تهران بهترین جراح بینی در تهران بهترین جراح بینی در قم بهترین جراح بینی در کرج بهترین جراح بینی فانتزی بهترین جراح بینی فانتزی در تهران بهترین جراح بینی گوشتی در تهران بهترین جراح بینی گوشتی در کرج بهترین جراح فک و صورت در تهران بهترین جراحی بینی در تهران بهتی جراح بینی گوشتی در تهران بهرین جراح بینی در تهران تفاوت جراحی بینی به روش باز و بسته جراح بینی جراح بینی استخوانی جراح بینی در تهران جراح بینی گوشتی جراحی انحراف بینی جراحی بینی جراحی بینی استخوانی جراحی بینی باز جراحی بینی به روش بسته جراحی بینی در بارداری جراحی بینی در تهران جراحی بینی فانتزی جراحی بینی گوشتی جراحی فک جراحی پلاستیک دکتر مسعود یزدانی رینوپلاستی عمل بینی عمل جراحی بینی مراقبت های پس از عمل بینی نتیجه عمل بینی هزینه جراحی بینی هزینه جراحی بینی استخوانی هزینه جراحی بینی در تهران هزینه جراحی بینی در قم هزینه جراحی بینی گوشتی هزینه جراحی رینوپلاستی در کرج هزینه سپتوپلاستی در کرج هزینه عمل زیبایی بینی ورزش بعد از جراحی بینی
Call Now Buttonتماس با دکتر یزدانی

جراحی بینی در تهران

جراح بینی در تهران بهترین جراح بینی جراح بینی جراحی بینی