تماس با ما
ویژگی های مهم در رینوپلاستی
5 فروردین, 1399 0

ویژگی های مهم در رینوپلاستی

در این مقاله به بحث پیرامون ویژگی های مهم در رینوپلاستی پرداخته می شود.

ویژگی های مهم در رینوپلاستی دکتر محمد مسعود یزدانی

 

عمل بینی را میتوان جهت رسیدن به اهداف زیبایی یا اهداف ترمیمی برای درمان آسیبها، اختلالات تنفسی و یا نواقص مادرزادی انجام داد. عمل بینی می ‌تواند با سایر جراحی هایی نظیر بزرگ ‌کردن چانه یا عمل زیبایى پلک جهت بهبود نتایج زیبایی ترکیب گردد.

ویژگی های مهم در رینوپلاستی

جراحی زیبایی بینی با حفظ عملکرد تنفسی همراه است، یعنی نه تنها تنفس فرد بعد از عمل مختل نمی شود، بلکه در صورت وجود اختلال تنفسی، این مشکل نیز برطرف خواهد شد. باید گفت در این عمل زیبایی، بینی متناسب با سایر اعضای چهره جراحی می ‌شود و ظاهر متقاضیان را بهبود می بخشد.

پس از این جراحی مقداری ورم و کبودی دیده می شود که طبیعی است و به مرور زمان رفع می شود. در رینوپلاستی که برای بهبود شکل ظاهری بینی صورت می گیرد، قسمت های خاصی از بینی (غضروف و استخوان) تغییر داده می‌ شوند تا با سایر اعضای چهره تناسب و هماهنگی بیشتری برقرار شود.

برای این عمل می‌ توان از برش‌ های بسیار کوچک جراحی در داخل بینی استفاده نمود (جراحی بینی به روش بسته) و یا این که علاوه بر برش ‌های اشاره شده از برش کوچکی در کلوملا یعنی دیواره بین دو سوراخ بینی استفاده کرد (جراحی بینی به روش باز).

روش ‌های عمل بینی

عمل بینی یکی از رایج ترین نوع جراحی‌ ها می باشد که سالانه افراد بسیار زیادی برای انجام این عمل نزد جراح بینی مراجعه می نمایند. معمولاً عمل بینی به دو روش بسته و باز انجام می‌ شود.

باید گفت تفاوت این دو تکنیک در نحوه برش زدن روی بینی است. از آن جایی که در عمل بینی به روش باز، برش در زیر تیغه بینی ایجاد می گردد پوست بینی به ‌طور کلی از بینی جدا می شود و پزشک قادر است تغییرات لازم را با دید وسیع تری بر ساختمان بینی اعمال نماید. چنانچه قصد دارید جراحی بینی موفقی داشته باشید لازم است جراح بینی حاذق و باتجربه ای انتخاب نمایید.

 

دکتر محمد مسعود یزدانی

متخصص جراحی فک و صورت و جراح پلاستیک بینی

نظر بدهید

برچسب‌ها

اقدامات قبل و بعد از جراحی بینی بهترین جراح بینی بهترین جراح بینی استخوانی در تهران بهترین جراح بینی در تهران بهترین جراح بینی در قم بهترین جراح بینی در کرج بهترین جراح بینی فانتزی بهترین جراح بینی فانتزی در تهران بهترین جراح بینی گوشتی در تهران بهترین جراح بینی گوشتی در کرج بهترین جراح فک و صورت در تهران بهترین جراحی بینی در تهران بهتی جراح بینی گوشتی در تهران بهرین جراح بینی در تهران تفاوت جراحی بینی به روش باز و بسته جراح بینی جراح بینی استخوانی جراح بینی در تهران جراح بینی گوشتی جراحی انحراف بینی جراحی بینی جراحی بینی استخوانی جراحی بینی باز جراحی بینی به روش بسته جراحی بینی در بارداری جراحی بینی در تهران جراحی بینی فانتزی جراحی بینی گوشتی جراحی فک جراحی پلاستیک دکتر مسعود یزدانی رینوپلاستی عمل بینی عمل جراحی بینی مراقبت های پس از عمل بینی نتیجه عمل بینی هزینه جراحی بینی هزینه جراحی بینی استخوانی هزینه جراحی بینی در تهران هزینه جراحی بینی در قم هزینه جراحی بینی گوشتی هزینه جراحی رینوپلاستی در کرج هزینه سپتوپلاستی در کرج هزینه عمل زیبایی بینی ورزش بعد از جراحی بینی
Call Now Buttonتماس با دکتر یزدانی

جراحی بینی در تهران

جراح بینی در تهران بهترین جراح بینی جراح بینی جراحی بینی