تماس با ما
انواع جراحی بینی
24 اسفند, 1398 0

انواع جراحی بینی

در این مقاله به بحث پیرامون انواع جراحی بینی پرداخته می شود.

انواع جراحی بینی دکتر محمد مسعود یزدانیعمل بینی گوشتی

بینی هایی که دارای پوستی ضخیم با غدد چربی فعال در نوک بینی و همچنین بافت و غضروفی ضعیف می باشند و از نظر ظاهری در نوک بینی حالت پهنی دارند به عنوان بینی گوشتی شناخته می شوند.

در دنیای امروزی عمل بینی های گوشتی نیز با تقویت بافت و استخوان ضعیف معمولاً نتیجه مطلوبی دربردارند.

عمل بینی استخوانی

بینی هایی که پوستی نازک و بافت و غضروف مقاوم و محکمی دارند به عنوان بینی استخوانی شناخته می شوند که غالباً جهت اصلاح برآمدگی و قوز روی پل بینی جراحی می شوند و معمولاً نتیجه مطلوب و رضایت بخشی را به همراه دارند.

باید گفت مهم ترین تفاوت بین بینی گوشتی و بینی استخوانی، در میزان ضخامت پوست بینی میباشد. لذا تفاوت عمل بینی استخوانی و عمل بینی گوشتی نیز در همین ضخامت پوست بینی است .

بینی استخوانی دارای پوست ظریف و اسکلت غضروفی – استخوانی قوی و محکم می باشد و بینی گوشتی ساختمان استخوانی – غضروفی ضعیف و پوستی ضخیم دارد.

در بینی استخوانی پوست نازک موجب می گردد تا هر گونه اشکالی که در ظاهر و ساختمان بینی باشد به سادگی قابل رؤیت باشد ضمناً باعث می شود تا جراح بتواند راحت تر اشکالات را رفع کند و با ایجاد تراش های مناسب به بینی فرم زیباتری بدهد .

در حالیکه در عمل بینی گوشتی پزشک دارای محدودیت است و باید با مهارت بیشتری به اعمال تغییرات لازم بپردازد .

نقش جراح در نتیجه عمل بینی

از جمله مهم ترین نکته ای که در نتیجه عمل رینوپلاستی، اثرگذار است مهارت و تجربه جراح بینی میباشد، در صورتی که شما یک جراح بینی خوب را انتخاب نمایید از عمل بینی خود نتیجه رضایت بخشی کسب خواهید نمود. باید گفت رینوپلاستی، یک جراحی اورژانسی نیست، لذا شما زمان لازم برای انتخاب جراح دارید پس با شناخت کافی جراح بینی خود را انتخاب نمایید.

عوارض عمل بینی

عمل زیبایی بینی نیز مانند سایر جراحی های زیبایی با عوارض موقت و جزئی نظیر درد مختصر، ورم ، کبودی و … همراه است. لازم به ذکر است که تمامی این عوارض به مرور رفع خواهد شد.

 

دکتر محمد مسعود یزدانی

متخصص جراحی فک و صورت و جراح پلاستیک بینی

نظر بدهید

برچسب‌ها

اقدامات قبل و بعد از جراحی بینی بهترین جراح بینی بهترین جراح بینی استخوانی در تهران بهترین جراح بینی در تهران بهترین جراح بینی در قم بهترین جراح بینی در کرج بهترین جراح بینی فانتزی بهترین جراح بینی فانتزی در تهران بهترین جراح بینی گوشتی در تهران بهترین جراح بینی گوشتی در کرج بهترین جراح فک و صورت در تهران بهترین جراحی بینی در تهران بهتی جراح بینی گوشتی در تهران بهرین جراح بینی در تهران تفاوت جراحی بینی به روش باز و بسته جراح بینی جراح بینی استخوانی جراح بینی در تهران جراح بینی گوشتی جراحی انحراف بینی جراحی بینی جراحی بینی استخوانی جراحی بینی باز جراحی بینی به روش بسته جراحی بینی در بارداری جراحی بینی در تهران جراحی بینی فانتزی جراحی بینی گوشتی جراحی فک جراحی پلاستیک دکتر مسعود یزدانی رینوپلاستی عمل بینی عمل جراحی بینی مراقبت های پس از عمل بینی نتیجه عمل بینی هزینه جراحی بینی هزینه جراحی بینی استخوانی هزینه جراحی بینی در تهران هزینه جراحی بینی در قم هزینه جراحی بینی گوشتی هزینه جراحی رینوپلاستی در کرج هزینه سپتوپلاستی در کرج هزینه عمل زیبایی بینی ورزش بعد از جراحی بینی
Call Now Buttonتماس با دکتر یزدانی

جراحی بینی در تهران

جراح بینی در تهران بهترین جراح بینی جراح بینی جراحی بینی