تماس با ما
21 اردیبهشت, 1399 13

بهترین جراح بینی در تهران

همه ما می دانیم که بیشترین جراحی صورت گرفته در کشورمان جراحی زیبایی بینی است. افراد زیادی سالانه تصمیم به عمل زیبایی بینی می گیرند. جراحی بینی در شهر تهران بسیار آمار بالایی دارد. تعداد زیادی از متقاضیان انجام این جراحی از دیگر شهرها به تهران سفر می کنند تا نزد بهترین جراح بینی تهران این عمل زیبایی را انجام دهند. حتی تعداد زیادی از مسافران به پایتخت جراحی بینی دنیا سفر می کنند. تا زیبایی بینی خود را به دست بهترین متخصصان جراحی زیبایی کشور بسپارند. در این مقاله به بررسی بهترین جراح بینی در تهران پرداختیم و ویژگی های آن را عنوان کردیم. تا پایان با ما همراه باشید.

بهترین جراح بینی در تهران

بهترین جراح بینی در تهران : همیشه اولین و مهم ترین مرحله برای جراحی بینی، انتخاب جراح بینی ست. خانم ها و آقایانی که قصد انجام عمل بینی را دارند. لازم است بدانند که انتخاب بهترین جراح بینی اهمیت فراوانی دارد. شاید این انتخاب در شهرهای کوچکتر ایران آسانتر باشد اما در شهرهای بزرگتر نظیر تهران کمی سخت تر خواهد بود.

 

بهترین جراحی بینی در تهران
جراحی بینی

در همین زمینه تمامی افرادی که تمایل به انجام جراحی بینی دارند، می بایستی در انتخاب جراح بینی دقت بیشتری داشته باشند، همچنین چنانچه از جراحی بینی قبلی خود ناراضی باشند می بایست بعد از گذشت مدتی یک ساله، اقدام به انجام جراحی بینی ترمیمی (سپتوپلاستی) کنند.

نکته مهم در این زمینه این است که، تبحر جراح بینی و آشنایی با تکنیک های نوین عمل بینی جزو موارد مهمی ست که لازم است در انتخاب جراح بینی به آن ها توجه کنید.

ویژگی های بهترین جراحی بینی

اگر تصمیم قطعی برای جراحی بینی گرفته اید و قصد پیدا کردن و مراجعه به جراح بینی باتجریه در تهران دارید بهتر است به موارد مهم زیر توجه کنید تا ناخواسته سر از کلیینک ها و مطب های افراد سودجو در نیاورید:

  • تصاویری مبتنی بر واقعیت از جراحی های خود در سایت و پیج کاری در فضای مجازی درج کرده باشد
  • رزومه و سابقه کاری مناسبی داشته و تعداد عمل های انجام شده توسط ایشان در حد قابل قبولی باشد
  • درصد رضایت بیشتر کسانی که توسط این جراح، بینی خود را عمل کرده اند بیش از 90 باشد
  • و موضوع مهم آخر اینکه، میزان دستمزدی که متخصص برای جراحی تعیین کرده نیز می بایستی در حد منصفانه ای باشد تا بتوانید در نهایت، بهتری جراح بینی در تهران را با مجموع این عوامل شناسایی و برای عمل بینی به او مراجعه نمایید.

چگونگی انتخاب بهترین جراح بینی تهران

در ابتدا توصیه می کنیم برای سنجیدن میزان مهارت جراحتان حتماً نمونه کارهای ایشان را به دقت مشاهده و بررسی نمایید. جستجو در گوگل و سایر موتورهای جستجو از اولین راه هایی ست که می تواند شما را در انتخاب بهترین جراح بینی یاری رساند.

همچنین یکی دیگر از بهترین روش های جستجو در مورد بهترین جراح بینی تهران، پرس و جو از دوستان و آشنایانی است که قبلاً این جراحی زیبایی را انجام داده و از نتیجه آن رضایت داشته اند.

مراجعه حضوری به مطب متخصص جراح و بررسی میزان رضایت کسانی که جهت معاینه بعد از عمل مراجعه کرده اند هم می تواند شیوه ای بسیار جالب و موثر در این زمینه باشد.

 

بهترین جراح بینی در تهران

هزینه جراحی بینی بهترین جراح بینی در تهران

تجربه و البته نوع برخورد با بیمار یکی از مهم ترین مشخصه های بهترین جراحان بینی در تهران است. در کنار این موارد مهم، مبلغ و دستمزدی که برای انجام انواع عمل تعیین می کنند نیز نشان دهنده تجربه و انصاف جراحان در برخورد با بیمار و انواع بیماری می باشد.

و اما نکته مهم اینکه، در مورد هزینه جراحی بینی توسط بهترین جراح تهران هم می توان همین علت ها را تا حد زیادی موثر دانست.

 برای اینکه یک جراح حاذق بتواند به درستی مبلغ جراحی بینی را تعیین نماید در کنار نکات مهم ذکر شده می بایستی مراحل گوناگون دیگری هم در کنار بیمار و با همکاری او طی گردد:

  • تعیین نوع بینی
  • مشخص شدن میزان و نوع آسیب در بینی بیمار
  • ترمیم و رفع ایرادات ایجاد شده در عمل یا عمل های قبلی
  • مراجعه به متخصص جراح و معاینه بینی و صورت
  • رفع مشکلات مادرزادی خاص
  • وجود پولیپ و سایر مشکلات تنفسی در بینی
  • وجود انحراف کم یا زیاد در تیغه بینی

با توجه به موارد مهم ذکر شده در بالا، لازم به ذکر است که هر کدام از این عوامل در تعیین هزینه نهایی بهترین جراح بینی در تهران بسیار موثر بوده و می توانند مبلغ نهایی را تا دچار تغییرات نمایند.

اما نکته مهمی که قطعی ست و توسط بیمار باید پیگیری شود، مراجعه به مطب جراح و معاینه و مشاوره از نزدیک است تا بتوان هزینه عمل بینی را تعیین نمود.

 

بهترین جراح بینی در تهران

 

ترس از عمل بینی

همه کسانی که بینی خود را جراحی نموده‌ اند، مراحلی را از قبیل خونریزی، تامپون بینی، بیهوشی و … پشت سر گذاشته اند و طبیعی است که شما با دیدن این افراد ترس از جراحی پیدا کرده باشید. اگر بخواهیم به صورت واقع بینانه به این جراحی بپردازیم، باید بگوییم که مانند سایر عمل های جراحی درد و خونریزی و در برخی موارد نیز عوارض خاصی با خود به همراه دارد. اما اگر بتوانید دستورات پزشک را به خوبی انجام دهید و در دوران نقاهت شرایط کاملی را برای خود فراهم نمایید تا حد زیادی این عوارض را کمتر احساس می ‌کنید. در همین راستا پیشنهاد می کنیم:

حتماً با پزشک متخصص خود مشورت نمایید

مشاوره های قبل از جراحی را جدی بگیرید. چرا که پزشک روش های مختلفی را جهت مراقبت از قبل و بعد از جراحی به شما ارائه می‌ کند و باعث می ‌شود دوران نقاهت شما سریعتر طی شود. همچنین انتظاراتی که از نتیجه جراحی دارید، با آن چیزی که واقعاً حاصل می شود، تناسب پیدا می کند. بنابراین جلسه مشاوره قبل از جراحی را هرگز فراموش نکنید.

 

 

 

 آیا عمل بینی صرفا برای زیبایی انجام می شود؟

 بسیاری از افرادی که نیاز به جراحی بینی دارند، جنبه درمانی آن را نیز مد نظر قرار می دهند. در واقع این افراد برای رفع مشکلات تنفسی و عدم خروپف کردن در خواب اقدام به جراحی می کنند. اما در کنار جنبه درمانی، زیبایی آن را نیز مد نظر قرار می دهند.

از طرفی بسیاری از افرادی که صرفاً برای جعبه زیبایی اقدام به عمل بینی می کنند، در حین جراحی، پزشک انحراف بینی و پولیپ آن ها را نیز برطرف می کند. به این صورت که همزمان با جراحی زیبایی مشکلات تنفسی نیز درمان می شود.

قسمتی از جراحی که مربوط به رفع انحراف و برداشتن پولیپ می باشد، جنبه درمانی دارد و سایر اقدامات روی بینی مربوط به مسائل زیبایی شناسی است. به این صورت که عیوب ظاهری بینی در هنگام جراحی برطرف می شود. 

همچنین افرادی که در حین تصادف یا ضربه بینی شان آسیب می بیند، می توانند علاوه بر درمان آن اقدام به جراحی زیبایی نیز نمایند. انجام هر دو عمل به صورت همزمان وجود دارد و پزشک متخصص شما می تواند با یک بار بیهوشی تمامی مشکلات بینی تان را رفع نماید.

انواع جراحی بینی  

تکنیک جراحی بینی دارای انواع مختلفی است فیلم از عمل بینی به روش باز و بسته در روش جراحی باز بینی جراح باید در قسمت کلوملا یک برش ایجاد کند و به ساختار بینی دسترسی داشته باشد و بدین صورت ‌تواند تغییرات عمیقی در مدل بینی ایجاد کند.

 در روش جراحی بسته پزشک هیچگونه برشی روی بینی ایجاد نمی کند و با استفاده از ابزار مخصوص پوست بینی را کمی به سمت بالا نگه میدارد و به ساختار داخلی بینی دسترسی پیدا می کند در این صورت هیچ گونه بخیه و برش روی بینی اعمال نمی شود. 

حال سوال پیش می آید که جراحی باز بینی بهتر است یا بسته؟

در سال ‌های اخیر عمدتاً پزشکان برای ایجاد تغییرات روی بینی و رفع مشکلات تنفسی اقدام به جراحی به روش باز می نمایند. چرا که با استفاده از این روش پزشک دسترسی کامل به ساختار بینی دارد و بدین وسیله می تواند نتیجه مطلوب تر را از جراحی حاصل کند.  روش جراحی بسته نیز اگر بینی نیاز به تغییرات زیادی نداشته باشد یک تکنیک بسیار عالی محسوب می شود.

البته توجه داشته باشید که انتخاب روش جراحی کاملاً بر اساس تشخیص و نظر جراح است و شما نمی توانید خودتان نوع جراحی را انتخاب کنید.

انتظارات خود را با پزشکتان در میان بگذارید

بدون هیچگونه استرس و خجالتی تمامی انتظارات خود از نتیجه جراحی بینی را به پزشکتان بگویید تا اگر امکانش وجود داشته باشد و با تناسب چهره شما همخوانی داشته باشد، روند جراحی مطابق با میل شما پیش برود. هرگز اجازه ندهید که حیا و شرم در این موارد مانع از پرسیدن سوالات شما شود.  

ارائه اطلاعات به پزشک  

اطلاعات لازم در خصوص بیماری های زمینه ای را در اختیار پزشک قرار دهید و او را از وضعیت سلامت خود مطلع گردانید. از جمله مواردی که پزشک شما باید در خصوص آن اطلاعات کامل داشته باشد، عبارتند از:

  • سابقه بیماری جراحی ها و تعداد بیهوشی های شما
  • میزان داروهایی که مصرف می کنید
  • بیماری های خانوادگی و ارثی شما
  • وضعیت تنفسی

مزایای جراحی بینی

جراحی بینی صرفا برای زیبایی صورت نمی پذیرد بلکه در بسیاری از موارد ایجاد تناسب بین اجزای مختلف چهره، رفع مشکلات تنفسی، برداشتن پولیپ و …  دلیل بر جراحی بینی می باشد. بنابراین جراحی بینی یا همان رینوپلاستی مزایای زیر را با خود به همراه دارد.

  • برداشتن قوز  و رفع انحراف بینی
  • بهبود مشکلات تنفسی
  • اصلاح نقایص ارسی و همراه با تولد
  • ایجاد تناسب بین اجزای چهره  
  • بهبود ظاهر فرد و افزایش اعتماد به نفس وی
  • ایجاد تقارن در سوراخ های بینی

جراحی بینی استخوانی توسط بهترین جراح بینی در تهران

افرادی که دارای بینی استخوانی هستند معمولاً درصد بالاتری از مراجعان به مطب جراحان بینی را تشکیل می دهند زیرا بینی استخوانی دارای ویژگی های بارزی ست:

  • دراز بودن بینی
  • وجود قوز و برآمدگی مشخص بر روی بینی
  • بزرگ بودن سوراخ بینی
  • وجود انحنای بینی

بیمار و متقاضی جراحی بینی استخوانی با مراجعه به جراح، ابتدا نسبت به تشخیص صحیح نوع بینی، وجود ایراد یا ایرادات در بینی توسط جراح اقدام کرده و نهایتاً روز جراحی مشخص می شود. در روز جراحی ابتدا جراح با برشی در زیر تیغه بینی، پوست بینی را برداشته تا دسترسی راحت تری به غضروف و استخوان بینی داشته باشد. پس از ایجاد اصلاحات لازم مجدداً پوست بینی را برگردانده و بخیه می زند.

تمامی این مراحل در بهترین و حرفه ای ترین شرایط توسط بهترین جراح بینی در تهران انجام می شود. پس از ترخیص از بیمارستان هم جراح با تجویز توصیه های مراقبتی پس از عمل بینی در تهران سعی در کنترل شرایط مهم بعد از جراحی بینی استخوانی خواهد داشت تا نتیجه بسیار مطلوبی حاصل گردد؛ و دقیقاً همین مراقبت های مهم هستند که می توانند نتیجه جراحی بینی را تثبیت و همیشگی کنند.

 

 

جراحی بینی گوشتی توسط بهترین جراح بینی در تهران

یکی از دشوارترین انواع عمل های جراحی بینی، جراحی نوع گوشتی بینی است. چرا که تصور غلطی بین مردم رایج شده است که احتمال برگشت پذیر بودن آن را می دهند و همین امر باعث حساس شدن بیمار در حین جراحی می شود.

ما در این مقاله به طور قاطع اعلام می کنیم که احتمال برگشت بینی به حالت قبل از جراحی غیر ممکن است. ممکن است بینی حالت زیبایی نگرفته باشد و یا از حالت قبل جراحی بدفرم تر نیز شده باشد، اما احتمال برگشت به حالت قبلی در آن غیرممکن است. 

بینی هایی که حالت استخوانی و قوز روی تیغه ندارند. و دارای غضروف ضعیف و و پوستی کلفت هستند، بینی گوشتی نام دارد. که اغلب حالتی چرب نیز به خود می گیرند. در این نوع بینی ها بافت غضروف نرم و ضعیف است سوراخ های بینی ممکن است گشاد باشند و برای زیباتر شدن و فرم گرفتن به دقت و تجربه بسیار بالایی نیاز دارد.

دکتر مسعود یزدانی به عنوان متخصص جراحی فک و صورت و جراح پلاستیک بینی یکی از بهترین پزشکان جراحی بینی است. که تجربه و تخصص بسیار بالایی در جراحی بینی های گوشتی دارد.

پیشنهاد می کنیم با بهره مندی از مشاوره دکتر یزدانی اطلاعات کافی را در جهت فرم بینی و نوع جراحی به دست آورید تا نتیجه خوبی را بعد عمل شاهد باشید.

جراحی بینی عروسکی توسط بهترین جراح بینی در تهران

روش های جراحی بینی بسیار متفاوت است همچنین نتیجه ای که از این جراحی ها گرفته می شود نیز با توجه به درخواست بیمار، نوع بینی و شکل بینیِ انتخابی می تواند متفاوت باشد، یکی از بهترین و پرتقاضاترین جراحی های زیبایی بینی، جراحی بینی فانتزی یا جراحی بینی عروسکی ست که در بین تمامی انواع جراحی ها، آمار بالایی دارد.

 

بهترین جراح بینی در تهران

در این نوع جراحی، تغییرات بسیار عمده ای برای زیباتر شدن بینی بر روی آن ایجاد می شود از جمله:

  • بسیار کوچک شدن بینی
  • نوک تیز شدن بینی
  • بالا کشیدن نوک بینی با درجه زیاد
  • ایجاد قوس بسیارزیاد بر روی بینی
  • کم کردن بسیار زیاد عرض بینی
  • زیبایی بیش از حد بینی نسبت به قبل
  • کوچک شدن سوراخ های بینی
  • کاملاً صاف شدن شدن و بدون هیچگونه انحراف بینی

تمامی این ویژگی ها بعد از جراحی فانتزی بینی بر روی بینی به وضوح قابل مشاهده است و متقاضی جراحی، برای رسیدن به هر کدام از این ویژگی ها لحظه شماری خواهد کرد.

جراحی بینی عروسکی توسط بهترین جراح بینی در تهران در بالاترین سطح از کیفیت و حرفه ای ترین شرایط انجام می شود.

فرآیند جراحی زیبایی بینی

فرایند جراحی بینی به این صورت است که بعد از اینکه از بیهوش شدن بیمار اطمینان حاصل شد، جراح اقدام به ایجاد برش هایی کوچک در داخل سوراخ های بینی می نماید.

سپس پوست بینی را با ظرافت و دقت خاصی به سمت بالا می کشد. تا بتواند به ساختار زیرین بینی دسترسی پیدا نماید. در این مرحله جراحی می توان تمامی اقدامات لازم در جهت فرم دهی به بینی را انجام دهد. و یا اقدام به صاف نمودن و حالت دادن بینی نماید.

در این مرحله پزشک ایمن ترین روش جراحی را برمی‌گزیند تا آسیب زیادی به بافت های بینی وارد نشود. زمانی که فرایند تغییر فرم بینی به طور کامل انجام شود پوست را روی خطوط بینی قرار می دهد و برش ها را به وسیله بخیه می بندد. در نهایت بعد از بخیه کردن برش ها، یک اسپلیت روی بینی قرار می دهد و تکه های گاز استریل را داخل حفره های بینی قرار می دهد تا خونریزی بعد از جراحی زودتر بند بیاید.

خطرات عمل بینی

عمل بینی یا رینوپلاستی نیز مانند هر جراحی دیگری  شامل خطراتی نظیر خونریزی، ایجاد عفونت و واکنش نسبت به بیهوشی می باشد.

اما خطرات دیگری وجود دارند که مختص جراحی بینی است.

  • تکرر خونریزی از بینی
  • سختی در تنفس از بینی
  • بی حسی در بینی و اطراف آن
  • احتمال نا متقارن شدن بینی
  • درد، تغییر رنگ و ورم که ادامه پیدا می کند.
  • جای زخم
  • ایجاد سوراخی در تیغه بینی

در همه این موارد پزشک جراح باید مسئولیت کار را بپذیرد. و برای بهبود شرایط بیمار از هیچ کوششی فروگذار نکند.

یکی از مهمترین ویژگی های بهترین جراح بینی قبول کردن مسئولیت کار خود است.

در کنار بیمار بودن در دوران نقاهت آیا از وظایف بهترین جراح بینی ست؟

همراهی با بیمار تا پایان دوران استراحت و نقاهت و حتی دوره های بعدی معاینه از مهم ترین و اصلی ترین ویژگی های بهترین جراح است تا به این شکل بتواند نه تنها از ابتدا با معاینات صحیح، انتخاب بهترین نوع بینی و نهایتاً عملی مناسب، بهترین شکل و ظاهر بینی را برای بیمار ایجاد کند بلکه تا آخرین مراحل نیز در کنار بیمار بوده تا بهترین نتیجه حاصل گردد.

 

بهترین جراح بینی در تهران

 

در جراحی بینی ( چه زیبایی و چه ترمیمی) علاوه بر زیبایی و فرم بینی، حفظ سلامت بیمار و متقاضی عمل اهمیت فراوانی خواهد داشت. برخی افراد برای عمل بینی  دچار وسواس بیش از حد می باشند و نگران فرم بینی  پس از جراحی رینوپلاستی می باشند.

چنین افرادی در جستجوی بهترین جراح بینی در تهران بوده و در این زمینه تحقیقات و بررسی های لازم را انجام خواهند داد که غالباً هم به نتیجه مناسبی دست خواهند یافت.

اگر با توجه به تمامی این شرایط، بهترین جراح بینی در تهران یا دیگر شهرها با تکنیک های نوین جراحی بینی به خوبی آشنا باشد خواهد توانست عملی بسیار موفقیت آمیز را انجام و نتیجه ای بسیار مثبت را عاید خود و بیمار نماید.

جراحی نوک بینی توسط بهترین جراح بینی در تهران

علاوه بر جراحی های سختی که به صورت کامل بر روی انواع بینی انجام می شود مانند جراحی بینی استخوانی، جراحی بینی گوشتی، جراحی بینی فانتزی، جراحی بینی نیمه فانتزی و سایر جراحی ها، نوعی جراحی هم وجود دارد که در آن فقط ناحیه نوک بینی دستخوش تغییرات بسیار حرفه ای خواهد شد و جراح به غیر از این ناحیه، با سایر بخش های بینی کاری نخواهد داشت.

چنین جراحی مهمی توسط بهترین جراح بینی در تهران به خوبی و در بهترین شرایط انجام می شود. ایشان ابتدا شرایط کامل بینی و چهره را به درستی بررسی می کنند، فاکتورهای زیبایی چهره در کل چهره به همراه نکات مهم زیبایی در بینی فرد به درستی بررسی خواهد شد تا بتوان به یک فرم بسیار زیبا در بینی دست یافت. پس از این مراحل، جراح با مشخص کردن روز جراحی اقدام به جراحی نوک بینی خواهد کرد.

در این جراحی تغییرات بسیار مناسبی هم در جهت کوچک کردن نوک بینی، هم برای سر بالا کردن نوک بینی و همچنین برای کم کردن عرض بینی انجام خواهد داد. همچنین فاصله درست و استاندارد بین نوک بینی و لب به زیباترین شکل ممکن اصلاح خواهد شد. نتیجه این جراحی حرفه ای، زیباتر شدن نوک بینی و نهایتاً بهتر شدن کل بینی و چهره خواهد بود.

شیوه برخورد بهترین جراح بینی در تهران چگونه است؟

اولین موضوعی که باید بر آن تاکید داشت این است که، بهترین جراحان بینی به خوبی می دانند مهمتر از مهارت و تخصص، نوع برخورد و مواجهه با بیمار و متقاضیان عمل بینی در سنین مختلف و در هر جایگاهی می باشد.

نکته مهم در این زمینه این است که، آنچیزی که می تواند ادامه موفقیت آمیز و رضایت آمیز فعالیت های آنها را همراه داشته باشد. در واقع رضایت واقعی و قلبی تمامی بیماران از جراح بینی در شرایط مختلف است.

پس می توان نتیجه گرفت، جراح خوب بینی در تهران در مراحل مختلف و در مواجهه با بیماران، کاملاً درست و حرفه ای رفتار خواهد کرد.

بهترین جراح بینی در تهران

عمل توسط بهترین جراح بینی در تهران و درصد موفقیت

نتیجه و پایان خوش عمل، همیشه یکی از اولین اهداف برای مراجعه به بهترین ها در هر زمینه ای است. خصوصاً اینکه بحث سلامتی و چهره افراد در میان باشد. در مورد جراحی بینی در تهران و موضوعات وابسته هم می توان با همین دید به موضوع نگاه کرد.

نتیجه و پایاین آن جراحی موفقیت آمیز و همراه با رضایت خواهد بود که از ابتدا در انتخاب بهترین جراح بینی تهران دقت داشته و بهترین را از بین صدها جراح حاذق انتخاب کرده باشید.

در چنین شرایطی می توان گفت: نتیجه جراحی بینی از همان ابتدا مشخص و قابل اطمینان می باشد.

آشنایی با مهم ترین وظایف بهترین جراح بینی در تهران

زمانی که فردی اقدام می‌کند برای عمل بینی خود به پزشکی مراجعه کند. مسلما می‌خواهد بهترین جراح را برای خود انتخاب نماید. یکی از ویژگی‌های بهترین جراحی که فرد به آن مراجعه می‌کند. این است که به خوبی وظایف خود را قبل و بعد از عمل انجام دهد. ما در این بخش قصد داریم در این مورد مطالب کاربردی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

همان طور که می‌دانید امروزه بسیاری از افراد تصمیم به جراحی بینی خود می‌گیرد و زمانی که در مورد بهترین جراح بینی در تهران از دیگران پرس‌ و جو می‌کنند. به دنبال این هستند که پزشک انتخابی آن‌ها بتواند وظایف خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهد. فردی که متقاضی این کار است، تمایل دارد بهترین فرم بینی را پس از عمل داشته باشد. بنابراین جراح بینی باید پیش از عمل بهترین فرم بینی را برای فرد انتخاب کند. و فرد را نیز در جریان انتخاب خود قرار دهد و بر اساس درخواست فرد، بهترین نوع فرم بینی را انتخاب کند.

جراحی بینی

دقت داشته باشید یکی از مهم‌ترین وظایف بهترین جراح بینی در تهران این است. که علاوه بر در نظر گرفتن ظاهر بینی، عمل را به گونه‌ای انجام دهد .که برای فرد مشکل تنفسی ایجاد نشود. در صورتی که در انتخاب جراح دقت نشود، ممکن است . پس از عمل فرد با مشکلات تنفسی رو به رو شود و زمان و هزینه‌ی اضافی را نیز برای فرد در پی داشته باشد. امروزه جراحانی هستند که در تخصص تجربه‌ی کافی ندارند و افرادی که به آن‌ها مراجعه می‌کنند، با مشکلات زیادی پس از عمل مواجه می‌شوند.

حواستان باشد بهترین جراح بینی در تهران فردی است که بتواند بینی‌های استخوانی و گوشتی را به بهترین شکل ممکن عمل کند. و همچنین در عمل، سایز بینی را بیش از آن چه که باید کوچک نکند. در صورتی که در انتخاب جراح دقت لازم را نداشته باشید. ممکن است به عنوان مثال به شیوه‌ای غیر اصولی بینی گوشتی جراحی شود و این امر موجب می‌شود که پس از مدتی حالت بینی فرد برگردد.

از وظایف دیگر بهترین جراح بینی در تهران می‌توان به توصیه‌های او پس از عمل اشاره کرد. جراح بینی باید تمام مراقبت‌های لازم را که باید پس از عمل انجام شود. به فرد آموزش دهد. و برای چکاپ زمان‌های دقیقی را برای مراجعه فرد مشخص کند. در غیر این صورت و همراهی نکردن جراح، ممکن است فرد با مشکلات زیادی رو به رو شود و عوارض پس از عمل گریبان‌گیر فرد شود.

چگونه جراح خوبی انتخاب کنید؟

تاثیر مخربی که جراحی نامناسب عمل بینی بر روی چهره انسان می گذارد، انکار ناپذیر است.

پس، باید هنگام انتخاب جراح بینی خود بسیار محتاطانه عمل کنید. بسیار تحقیق کنید. قبل از انتخاب نهایی خود باید با چندین پزشک صحبت کنید.

دو نکته مهم را در انتخاب جراح بینی در نظر بگیرید:

تجربه کاری پزشک

تمام جراحان بینی به طور قانونی مجاز به انجام جراحی زیبایی بینی هستند. اما شما باید پزشکی را انتخاب کنید که در جراحی بینی و ترمیم بینی عمل شده، مهارت بالایی دارد.

پزشکی انتخاب کنید که مسیرهای تنفسی و ساختار خارجی بینی شما را در اولویت کار خود قرار دهد.

اینکه دکتری انتخاب کنید که توجه ویژه به مجرای تنفسی و ساختار بینی شما داشته باشد اهمیت زیادی دارد.

پیشینه مثبت پزشک

قطعا تجربه ی بالای پزشک و مهارت او در جراحی پیشینه مثبتی را هم به همراه دارد. زیرا پزشکی که عمل جراحی زیادی انجام داده است، مهارت بالاتری نیز دارد.

دکتر مسعود یزدانی

متخصص جراحی فک و صورت و جراح پلاستیک بینی

نظر بدهید

نظرات

  1. سلام ببخشید برای کبودی بعد از جراحی چیکار کنیم؟

  2. سلام برای اقایون میشه جوری جراحی کرد که خیلی مشخص نشه؟یعنی خیلی طبیعی

  3. سلام اقای دکتر روش جراحی شما به صورت باز هست یا بسته؟

  4. سلام اقای دکتر برای چسب زدن بینی بعد از عمل گفتن تا 2 ماه باید حضوری بیاییم من راهم دوره نمیتونم راه حلی داره؟

  5. […] بینی کاسته نخواهد شد و بینی کوچک نمی شود. کسانی که برای جراحی بینی با نتیجه طبیعی به جراح مراجعه می کنند خواستار رفع […]

  6. سلام اقای دکتر مررسی به خاطر عمل زیباتون
    بینیم عالی شده

  7. سلام اقای دکتر شما فوق العادید خوشحالم برای عملم شما رو انتخاب کردم

برچسب‌ها

اقدامات قبل و بعد از جراحی بینی بهترین جراح بینی بهترین جراح بینی استخوانی در تهران بهترین جراح بینی در تهران بهترین جراح بینی در قم بهترین جراح بینی در کرج بهترین جراح بینی فانتزی بهترین جراح بینی فانتزی در تهران بهترین جراح بینی گوشتی در تهران بهترین جراح بینی گوشتی در کرج بهترین جراح فک و صورت در تهران بهترین جراحی بینی در تهران بهتی جراح بینی گوشتی در تهران بهرین جراح بینی در تهران تفاوت جراحی بینی به روش باز و بسته جراح بینی جراح بینی استخوانی جراح بینی در تهران جراح بینی گوشتی جراحی انحراف بینی جراحی بینی جراحی بینی استخوانی جراحی بینی باز جراحی بینی به روش بسته جراحی بینی در بارداری جراحی بینی در تهران جراحی بینی فانتزی جراحی بینی گوشتی جراحی فک جراحی پلاستیک دکتر مسعود یزدانی رینوپلاستی عمل بینی عمل جراحی بینی مراقبت های پس از عمل بینی نتیجه عمل بینی هزینه جراحی بینی هزینه جراحی بینی استخوانی هزینه جراحی بینی در تهران هزینه جراحی بینی در قم هزینه جراحی بینی گوشتی هزینه جراحی رینوپلاستی در کرج هزینه سپتوپلاستی در کرج هزینه عمل زیبایی بینی ورزش بعد از جراحی بینی
Call Now Buttonتماس با دکتر یزدانی

جراحی بینی در تهران

جراح بینی در تهران بهترین جراح بینی جراح بینی جراحی بینی