تماس با ما
ملاکهای موفقیت عمل زیبایی بینی
18 فروردین, 1399 0

ملاکهای موفقیت عمل زیبایی بینی

از جمله ملاکهای موفقیت عمل زیبایی بینی می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

بعد از عمل بینی، می بایست بینی جدید طبیعی به نظر برسد و آثار عمل جراحی روی بینی مشخص نباشد. بینی پس از جراحی لازم است با سایر اعضای صورت تناسب و هماهنگی داشته باشد. در هنگام برخورد با افراد باید چشم ها نخستین عضوی باشد که مورد توجه قرار میگیرد. در صورتی که بینی اولین عضوی باشد که توجه اطرافیان را به سمت خود جلب می نماید عمل بینی باعث زیبایی صورت شما نشده و موفقیت آمیز نبوده است.

ملاکهای موفقیت عمل زیبایی بینی دکتر محمد مسعود یزدانی

 

نکته مهمی که در عمل بینی لازم است در نظر گرفته شود اختلالات تنفسی قبل و بعد از این جراحی می باشد. پیش از انجام عمل بینی می بایست اختلالات تنفسی بیمار بررسی شود و باید این مشکلات نظیر انحراف بینی رفع گردد.

لذا پیش از انجام عمل بینی می بایست بررسی های لازم روی بینی صورت گیرد و با آندوسکوپی آناتومی داخلی بینی به طور کامل نشان داده شود. جراح پیش از عمل بینی راه هوایی بینی را به طور دقیق و کامل از طریق راینومانومتری ارزیابی می کند و با آکوستیک راینومتری هر گونه تنگی و مانع در مسیر بینی را شناسایی می کند. بعد از بررسی های کامل نخست مشکلات تنفسی و انحراف بینی برطرف می گردد آنگاه اعمال مربوط به زیبایی بینی انجام میشود.

در این جراحی لازم است هماهنگی و تناسب بینی با سایر اعضای چهره نیز در نظر گرفته شود و عمل بینی باید طبق اصول انجام شود. از جمله ملاکهای موفقیت عمل زیبایی بینی این است که حداکثر تناسب و هماهنگی بین بینی و چهره برقرار باشد. به عنوان مثال کوچک شدن بیش از اندازه بینی نه تنها موجب زیبایی چهره نمیشود بلکه تناسب صورت را نیز از بین خواهد برد.

جراحان در تکنیک های نوین بافت اضافی بینی را برمی دارند و تغییر شکل می دهند و به بخش دیگر بینی که دچار کمبود بافت است، اضافه میکنند. پزشکان در واقع از این طریق بافتهای ضعیف بینی را تقویت می نمایند. در این شیوه اسکلت بینی بازسازی میشود؛ بدین جهت احتمال افتادگی بینی در طولانی مدت به حداقل می رسد.

 

دکتر محمد مسعود یزدانی

متخصص جراحی فک و صورت و جراح پلاستیک بینی

نظر بدهید

برچسب‌ها

اقدامات قبل و بعد از جراحی بینی بهترین جراح بینی بهترین جراح بینی استخوانی در تهران بهترین جراح بینی در تهران بهترین جراح بینی در قم بهترین جراح بینی در کرج بهترین جراح بینی فانتزی بهترین جراح بینی فانتزی در تهران بهترین جراح بینی گوشتی در تهران بهترین جراح بینی گوشتی در کرج بهترین جراح فک و صورت در تهران بهترین جراحی بینی در تهران بهتی جراح بینی گوشتی در تهران بهرین جراح بینی در تهران تفاوت جراحی بینی به روش باز و بسته جراح بینی جراح بینی استخوانی جراح بینی در تهران جراح بینی گوشتی جراحی انحراف بینی جراحی بینی جراحی بینی استخوانی جراحی بینی باز جراحی بینی به روش بسته جراحی بینی در بارداری جراحی بینی در تهران جراحی بینی فانتزی جراحی بینی گوشتی جراحی فک جراحی پلاستیک دکتر مسعود یزدانی رینوپلاستی عمل بینی عمل جراحی بینی مراقبت های پس از عمل بینی نتیجه عمل بینی هزینه جراحی بینی هزینه جراحی بینی استخوانی هزینه جراحی بینی در تهران هزینه جراحی بینی در قم هزینه جراحی بینی گوشتی هزینه جراحی رینوپلاستی در کرج هزینه سپتوپلاستی در کرج هزینه عمل زیبایی بینی ورزش بعد از جراحی بینی
Call Now Buttonتماس با دکتر یزدانی

جراحی بینی در تهران

جراح بینی در تهران بهترین جراح بینی جراح بینی جراحی بینی