تماس با ما
مدت زمان جراحی رینوپلاستی
17 فروردین, 1399 0

مدت زمان جراحی رینوپلاستی

در این مقاله به بحث پیرامون مدت زمان جراحی رینوپلاستی و نقش بینی در زیبایی چهره پرداخته می شود.

مدت زمان جراحی رینوپلاستی دکتر محمد مسعود یزدانینقش بینی در زیبایی چهره

بینی عضو مرکزی صورت می باشد و غالباً حساسیت و وسواس زیادی روی ظاهر آن وجود دارد و نقش بسیار مهمی در زیبایی چهره دارد و تأثیرگذارترین عمل زیبایی نیز محسوب می گردد.

اکثر افراد اظهار می کنند با انجام جراحی زیبایی بینی از اعتماد به نفس بالاتری برخوردار شده اند. یک بینی جذاب هر چند به خودی خود هم میتواند زیبا باشد اما بیشتر از آن موجب بارز شدن زیبایی های سایر اجزای چهره میگردد که با جراحی راینوپلاستی دقیق و با توجه به آنالیز زیبایی بینی و چهره و قوانین و اصول آن، بینی متناسب با سایر اجزای صورت حاصل میگردد که زیبایی صورت را دو چندان خواهد کرد.

مدت زمان جراحی رینوپلاستی

عمل زیبایی بینی لازم است در شرایط استاندارد یک جراحی کامل انجام شود. مدت زمان جراحی زیبایی بینی تقریباً يک و نيم  الی دو ساعت می باشد كه همكاران بيهوشی از يک ربع پیش از جراحی تا يک ربع پس از جراحی مستقیماً از شما مراقبت خواهند کرد و پس از آن هم تقریباً نيم ساعت در ريكاوری از شما مراقبت می شود.

لازم به ذکر است که انجام مراقبتهای بعد از جراحی بینی جهت حفظ نتیجه عمل، الزامی می باشد. لذا از زمانی كه وارد اتاق عمل می شويد تا زمانی كه به طور مجدد به بخش منتقل می شوید تقریباً دو و نيم الی سه ساعت زمان می برد.

البته این مدت زمان، به وضعیت بینی و صورت شما بستگی دارد و در صورت وجود اختلالات سینوس، انحراف بینی و شکستگی بینی این جراحی ها را میتوان به طور همزمان با عمل زیبایی بینی انجام داد که در این حالت مدت زمان جراحی رینوپلاستی بیشتر میشود.

 

دکتر محمد مسعود یزدانی

متخصص جراحی فک و صورت و جراح پلاستیک بینی

نظر بدهید

برچسب‌ها

اقدامات قبل و بعد از جراحی بینی بهترین جراح بینی بهترین جراح بینی استخوانی در تهران بهترین جراح بینی در تهران بهترین جراح بینی در قم بهترین جراح بینی در کرج بهترین جراح بینی فانتزی بهترین جراح بینی فانتزی در تهران بهترین جراح بینی گوشتی در تهران بهترین جراح بینی گوشتی در کرج بهترین جراح فک و صورت در تهران بهترین جراحی بینی در تهران بهتی جراح بینی گوشتی در تهران بهرین جراح بینی در تهران تفاوت جراحی بینی به روش باز و بسته جراح بینی جراح بینی استخوانی جراح بینی در تهران جراح بینی گوشتی جراحی انحراف بینی جراحی بینی جراحی بینی استخوانی جراحی بینی باز جراحی بینی به روش بسته جراحی بینی در بارداری جراحی بینی در تهران جراحی بینی فانتزی جراحی بینی گوشتی جراحی فک جراحی پلاستیک دکتر مسعود یزدانی رینوپلاستی عمل بینی عمل جراحی بینی مراقبت های پس از عمل بینی نتیجه عمل بینی هزینه جراحی بینی هزینه جراحی بینی استخوانی هزینه جراحی بینی در تهران هزینه جراحی بینی در قم هزینه جراحی بینی گوشتی هزینه جراحی رینوپلاستی در کرج هزینه سپتوپلاستی در کرج هزینه عمل زیبایی بینی ورزش بعد از جراحی بینی
Call Now Buttonتماس با دکتر یزدانی

جراحی بینی در تهران

جراح بینی در تهران بهترین جراح بینی جراح بینی جراحی بینی