تماس با ما
استئوتومی در عمل بینی
26 فروردین, 1399 0

استئوتومی در عمل بینی

در این مقاله توضیحاتی در خصوص استئوتومی در عمل بینی ارائه میشود.

استئوتومی در عمل بینی دکتر محمد مسعود یزدانی

 

جراحی رینوپلاستی یا عمل زیبایی بینی از رایج ترین و اولین عمل های زیبایی جهت بهبود ظاهر افراد می باشد که در دنیا طرفداران بسیاری پیدا کرده است. جراح بینی در طول این فرایند، استخوان و غضروف بینی را به منظور رسیدن به ظاهری زیباتر تغییر میدهد.

در طول جراحی رینوپلاستی، بینی بعد از اصلاح قوز، پهن دیده می شود بنابراین برای باریک کردن پهنای بینی لازم است جداره کناری استخوان بینی و زائده بالا رونده ی استخوان ماگزیلاری در کنار، توسط وسیله ای شکسته شود و بصورت متحرک در آید تا حالت و شکلی نرمال به دست آید.

ضمناً بدین جهت که غضروفهای لترال فوقانی به استخوان بینی متصل هستند، آنها نیز به داخل می آیند که این عمل به عنوان استئوتومی لترال یا خارجی شناخته می شود. در محل برداشت قوز بینی در استئوتومی مدیال یا میانی، وسیله ای به اسم استئوتوم مدیال قرار گرفته میشود؛ بدین ترتیب استخوان بینی از داخل نیز به صورت متحرک در می آید.

میتوان گفت استئوتومی در عمل بینی از الزامات جراحی محسوب می گردد تا بینی جذاب و صاف شود. ضمن اینکه مدیال استئوتومی بعد از اصلاح قوز انجام میشود و لترال استئوتومی که حالت ضربه زننده داشته و موجب ایجاد التهاب و ورم می گردد، در مرحله پایانی عمل بینی صورت می گیرد.

نحوه انجام استئوتومی در عمل بینی

در کل میتوان گفت به شیوه درست شکستن استخوان بینی، استئوتومی می گویند که اگر توسط جراح بینی با تجربه و مجرب صورت گیرد نتیجه خوب و مطلوبی حاصل خواهد شد؛ بنابراین متقاضیان نباید نگران قرمزی و ورم ناشی از جراحی باشند. شایان توجه است که روش استئوتومی از داخل بینی، تکنیکی ایمن است که هیچ گونه اثری بر روی پوست بر جای نخواهد گذاشت.

 

دکتر محمد مسعود یزدانی

متخصص جراحی فک و صورت و جراح پلاستیک بینی

نظر بدهید

برچسب‌ها

اقدامات قبل و بعد از جراحی بینی بهترین جراح بینی بهترین جراح بینی استخوانی در تهران بهترین جراح بینی در تهران بهترین جراح بینی در قم بهترین جراح بینی در کرج بهترین جراح بینی فانتزی بهترین جراح بینی فانتزی در تهران بهترین جراح بینی گوشتی در تهران بهترین جراح بینی گوشتی در کرج بهترین جراح فک و صورت در تهران بهترین جراحی بینی در تهران بهتی جراح بینی گوشتی در تهران بهرین جراح بینی در تهران تفاوت جراحی بینی به روش باز و بسته جراح بینی جراح بینی استخوانی جراح بینی در تهران جراح بینی گوشتی جراحی انحراف بینی جراحی بینی جراحی بینی استخوانی جراحی بینی باز جراحی بینی به روش بسته جراحی بینی در بارداری جراحی بینی در تهران جراحی بینی فانتزی جراحی بینی گوشتی جراحی فک جراحی پلاستیک دکتر مسعود یزدانی رینوپلاستی عمل بینی عمل جراحی بینی مراقبت های پس از عمل بینی نتیجه عمل بینی هزینه جراحی بینی هزینه جراحی بینی استخوانی هزینه جراحی بینی در تهران هزینه جراحی بینی در قم هزینه جراحی بینی گوشتی هزینه جراحی رینوپلاستی در کرج هزینه سپتوپلاستی در کرج هزینه عمل زیبایی بینی ورزش بعد از جراحی بینی
Call Now Buttonتماس با دکتر یزدانی

جراحی بینی در تهران

جراح بینی در تهران بهترین جراح بینی جراح بینی جراحی بینی