تماس با ما
انواع بینی های گوشتی
27 فروردین, 1399 0

انواع بینی های گوشتی

در این مقاله اطلاعاتی در مورد انواع بینی های گوشتی و عمل بینی گوشتی در اختیارتان قرار داده می شود.

انواع بینی های گوشتی دکتر محمد مسعود یزدانی

 

بینی‌ های گوشتی به دو نوع تقسیم می شوند که عبارتند از:

بینی های گوشتی با غدد چربی کم

در بعضی از افراد، غدد چربی فعالیت کمتری داشته ولیکن پوست بینی ضخیم، براق و قرمز است. باید گفت در این موارد نتیجه جراحی بینی مطلوب خواهد بود و در طول آن جراح زیر پوست ضخیم بینی یک اسکلت جامد را ایجاد می نماید و به بینی طبق انتظارات متقاضی فرم جدیدی می دهد. جراح در برخی موارد برای اینکه از تجمع مواد ترشحی و بافت اضافی در قسمت نوک بینی پیشگیری نماید، فضاهای خالی را پر کرده و پوست بینی را روی غضروف بر می ‌گرداند.

بینی‌ های گوشتی با منافذ بزرگی از غدد چربی

پوست بعضی از افراد با بینی ‌های بزرگ، دارای منافذ بسیار زیادی می باشد که زیر آن ها غدد چربی فعال قرار دارند. باید گفت پزشک به این افراد رژیم‌ های کم نمک، عمل جراحی لیزر و یا پیلینگ پوست را توصیه می‌ کند. گاهی پزشکان امکان دارد به منظور کنترل چربی زیر پوستی، دارو تجویز نمایند.

جراحی بینی های گوشتی

در عمل بینی گوشتی هدف اساسی این است که گوشت را کاهش دهیم و در بافت یکی از قسمتهای بینی، (غالباً در نوک بینی) غضروف موجود را برداشته و آنرا به سایر بخشهای بینی پیوند بزنیم. لازم به ذکر است که غضروف نوک بینی برای اضافه کردن به سایر بخش ها مورد استفاده قرار می گیرد.

ترکیب شیوه جراحی برش نگهدارنده و برش پایه بینی به منظور باریک کردن بینی: بهتر است در بعضی شرایط برای اینکه بتوانیم ناحیه سوراخ بینی را کوچک کنیم، شیوه های جراحی برش نگهدارنده را با برش پایه بینی ترکیب کنیم. این شیوه های ترکیبی در جراحی بینی گوشتی زمانی به کار می رود که متقاضی به کاهش زیاد سایز بینی نیاز داشته باشد.

 

دکتر محمد مسعود یزدانی

متخصص جراحی فک و صورت و جراح پلاستیک بینی

نظر بدهید

برچسب‌ها

اقدامات قبل و بعد از جراحی بینی بهترین جراح بینی بهترین جراح بینی استخوانی در تهران بهترین جراح بینی در تهران بهترین جراح بینی در قم بهترین جراح بینی در کرج بهترین جراح بینی فانتزی بهترین جراح بینی فانتزی در تهران بهترین جراح بینی گوشتی در تهران بهترین جراح بینی گوشتی در کرج بهترین جراح فک و صورت در تهران بهترین جراحی بینی در تهران بهتی جراح بینی گوشتی در تهران بهرین جراح بینی در تهران تفاوت جراحی بینی به روش باز و بسته جراح بینی جراح بینی استخوانی جراح بینی در تهران جراح بینی گوشتی جراحی انحراف بینی جراحی بینی جراحی بینی استخوانی جراحی بینی باز جراحی بینی به روش بسته جراحی بینی در بارداری جراحی بینی در تهران جراحی بینی فانتزی جراحی بینی گوشتی جراحی فک جراحی پلاستیک دکتر مسعود یزدانی رینوپلاستی عمل بینی عمل جراحی بینی مراقبت های پس از عمل بینی نتیجه عمل بینی هزینه جراحی بینی هزینه جراحی بینی استخوانی هزینه جراحی بینی در تهران هزینه جراحی بینی در قم هزینه جراحی بینی گوشتی هزینه جراحی رینوپلاستی در کرج هزینه سپتوپلاستی در کرج هزینه عمل زیبایی بینی ورزش بعد از جراحی بینی
Call Now Buttonتماس با دکتر یزدانی

جراحی بینی در تهران

جراح بینی در تهران بهترین جراح بینی جراح بینی جراحی بینی