تماس با ما
اثرات جراحی بینی روی حالت چشم
14 بهمن, 1398 0

اثرات جراحی بینی روی حالت چشم

در این مقاله به بحث پیرامون اثرات جراحی بینی روی حالت چشم پرداخته می شود. بعضی افراد بر این باورند که عمل جراحی بینی روی حالت چشم و بینایی تأثیرگذار است. مثلاً بعضی افراد اظهار می کنند جراحی بینی بر بینایی و درمان چشمهای ضعیف اثرات مثبتی دارد بالعکس برخی افراد هم معتقدند که این جراحی برای چشم ها مضر است یا حالت چشمها را تغییر می ‌دهد.

اثرات جراحی بینی روی حالت چشم دکتر محمد مسعود یزدانیباید گفت تورم و کبودی چشمها پس از عمل جراحی بینی، طبیعی است که این عارضه بدین جهت روی می دهد که خون و مایعات دیگر در فضای اطراف چشم تجمع می یابند.

شایع ترین علائم کبودی چشم، دردناک شدن و تورم است. در واقع سیاهی و کبود شدن اطراف چشمها بعد از عمل جراحی بینی امری طبیعی است چرا که به علت نشت خون از مویرگها به بافت زیر پوست این عارضه بروز می کند.

لازم به ذکر است که میتوان این عارضه را با مراقبتهای خانگی و نکاتی که جراح بر رعایت آنها تأکید دارد برطرف نمود. به طور مثال استفاده از کمپرس سرد بلافاصله پس از اتمام جراحی، استراحت و مصرف داروهایی که پزشک تجویز می نماید برای کاهش و برطرف نمودن درد و تورم بسیار مفید است.

اثرات جراحی بینی روی میزان دید چشمها: اما در خصوص اثرات جراحی بینی روی میزان دید چشمها باید گفت که از نظر جراحان، جراحی بینی یا اصلاح قوز بینی روی میزان دید چشمها هیچ اثری نخواهد داشت.

اثرات جراحی بینی روی حالت چشم : در صورتی که قسمت قوز بینی زیاد برداشته شود یا اگر پزشک از استخوان روی بینی بیش از اندازه بردارد، به گونه ای که بینی قوس شدیدی پیدا کند که از نمای رو به رو به نظر آید که فاصله بین دو چشم بیشتر شده است یعنی بینی بیش از حد قوس‌ دار شود، در این صورت به نظر می رسد حالت چشمهای فرد تغییر یافته است. ولیکن به طور کلی انجام جراحی بینی هیچ اثری روی حالت چشم ها یا دید چشم ندارد.

دکتر محمد مسعود یزدانی

متخصص جراحی فک و صورت و جراح پلاستیک بینی

نظر بدهید

برچسب‌ها

اقدامات قبل و بعد از جراحی بینی بهترین جراح بینی بهترین جراح بینی استخوانی در تهران بهترین جراح بینی در تهران بهترین جراح بینی در قم بهترین جراح بینی در کرج بهترین جراح بینی فانتزی بهترین جراح بینی فانتزی در تهران بهترین جراح بینی گوشتی در تهران بهترین جراح بینی گوشتی در کرج بهترین جراح فک و صورت در تهران بهترین جراحی بینی در تهران بهتی جراح بینی گوشتی در تهران بهرین جراح بینی در تهران تفاوت جراحی بینی به روش باز و بسته جراح بینی جراح بینی استخوانی جراح بینی در تهران جراح بینی گوشتی جراحی انحراف بینی جراحی بینی جراحی بینی استخوانی جراحی بینی باز جراحی بینی به روش بسته جراحی بینی در بارداری جراحی بینی در تهران جراحی بینی فانتزی جراحی بینی گوشتی جراحی فک جراحی پلاستیک دکتر مسعود یزدانی رینوپلاستی عمل بینی عمل جراحی بینی مراقبت های پس از عمل بینی نتیجه عمل بینی هزینه جراحی بینی هزینه جراحی بینی استخوانی هزینه جراحی بینی در تهران هزینه جراحی بینی در قم هزینه جراحی بینی گوشتی هزینه جراحی رینوپلاستی در کرج هزینه سپتوپلاستی در کرج هزینه عمل زیبایی بینی ورزش بعد از جراحی بینی
Call Now Buttonتماس با دکتر یزدانی

جراحی بینی در تهران

جراح بینی در تهران بهترین جراح بینی جراح بینی جراحی بینی