تماس با ما
نکاتی درباره عمل زیبایی بینی
14 اسفند, 1398 0

نکاتی درباره عمل زیبایی بینی

نکاتی درباره عمل زیبایی بینی : به طور کلی عمل بینی به دو دسته تقسیم بندی می‌ شود. دستهٔ اول جراحی ‌هایی هستند که به لحاظ پزشکی برای شخص الزامی است و در صورتیکه انجام نشود مشکلات بسیار جدی ایجاد میشود.

نکاتی درباره عمل زیبایی بینی دکتر محمد مسعود یزدانی

این گروه از جراحی‌ های بینی ضروری بوده و شخص می بایست با مراجعه نزد جراح بینی مشکل خود را برطرف کند.

اما دسته دوم از عمل های جراحی، عمل بینی زیبایی یا همان رینوپلاستی است. عمل رینوپلاستی شامل جراحی ‌هایی می باشد که شخص به دلیل درد و یا عارضه خاصی نزد پزشک مراجعه نمیکند و این عمل بینی غالباً جنبه زیبایی دارد.

در حقیقت تفاوت اساسی این دو عمل جراحی نیز در این قسمت است. در دنیای امروزی متخصصین و جراحان بسیاری در این زمینه پرورش یافته ‌اند و آماده ارائه خدمات به متقاضیان می باشند.

همان طور که قبلاً اشاره نمودیم عمل زیبایی بینی در دسته دوم جراحی ‌های بینی است. در حقیقت کسانی که به این نوع از جراحی ها روی می ‌آورند اغلب به دنبال زیبایی ظاهر خود هستند.

به عنوان مثال شخصی که سایز بینی اش بزرگ است، اعتماد به نفس کمی داشته و تصور می کند که ممکن است افراد با دید خوبی به او نگاه نکنند، بدین جهت اقدام به جراحی زیبایی بینی می نماید.

در برخی موارد عمل های زیبایی بینی الزامی است و جنبهٔ غیرضروری ندارد. در حقیقت افراد به این علت که بینی نامتناسبی دارند احساس نارضایتی می کنند. لازم به ذکر است که عمل ‌های زیبایی بینی مشروط بر اینکه توسط جراح ماهر و باتجربه ای انجام شوند هیچ اثری روی نفس کشیدن نخواهند داشت.

پس از عمل بینی باید چه انتظاری داشت؟

بعد از 1 هفته، باندپیچی و آتل از روی بینی بیمار برداشته می شود. بینی متورم می شود و همچینی نواحی اطراف چشم و بینی کبود است. تورم اطراف بینی و کبودی دور چشم برای چند روز ادامه دارد و بعد از آن از بین می رود.

برای کاهش درد و به حداقل رساندن تورم از کمپرس سرد استفاده کنید. ممکن است پزشکتان برای شما به منظور کاهش درد مسکن تجویز نماید. توصیه می شود در روزهای اول پس از جراحی در حین استراحت سرتان بالاتر از بدنتان قرار گیرد برای انجام این عمل بهتر است چند بالش را روی هم بگذارید.

 

دکتر محمد مسعود یزدانی

متخصص جراحی فک و صورت و جراح پلاستیک بینی

نظر بدهید

برچسب‌ها

اقدامات قبل و بعد از جراحی بینی بهترین جراح بینی بهترین جراح بینی استخوانی در تهران بهترین جراح بینی در تهران بهترین جراح بینی در قم بهترین جراح بینی در کرج بهترین جراح بینی فانتزی بهترین جراح بینی فانتزی در تهران بهترین جراح بینی گوشتی در تهران بهترین جراح بینی گوشتی در کرج بهترین جراح فک و صورت در تهران بهترین جراحی بینی در تهران بهتی جراح بینی گوشتی در تهران بهرین جراح بینی در تهران تفاوت جراحی بینی به روش باز و بسته جراح بینی جراح بینی استخوانی جراح بینی در تهران جراح بینی گوشتی جراحی انحراف بینی جراحی بینی جراحی بینی استخوانی جراحی بینی باز جراحی بینی به روش بسته جراحی بینی در بارداری جراحی بینی در تهران جراحی بینی فانتزی جراحی بینی گوشتی جراحی فک جراحی پلاستیک دکتر مسعود یزدانی رینوپلاستی عمل بینی عمل جراحی بینی مراقبت های پس از عمل بینی نتیجه عمل بینی هزینه جراحی بینی هزینه جراحی بینی استخوانی هزینه جراحی بینی در تهران هزینه جراحی بینی در قم هزینه جراحی بینی گوشتی هزینه جراحی رینوپلاستی در کرج هزینه سپتوپلاستی در کرج هزینه عمل زیبایی بینی ورزش بعد از جراحی بینی
Call Now Buttonتماس با دکتر یزدانی

جراحی بینی در تهران

جراح بینی در تهران بهترین جراح بینی جراح بینی جراحی بینی