تماس با ما
نقاهت بعد از جراحی بینی
12 اسفند, 1398 0

نقاهت بعد از جراحی بینی

در این مقاله در خصوص دوره نقاهت بعد از جراحی بینی توضیحاتی ارائه می گردد.

عمل بینینقاهت بعد از جراحی بینی دکتر محمد مسعود یزدانی

 

روشی است که عملکرد و ظاهر بینی را بهبود می دهد. این شیوه در واقع شامل فرم دهی مجدد استخوان و غضروف به منظور دست یابی به شکل مورد نظر می باشد.

دوره نقاهت بعد از جراحی بینی

زمانی که در منزل هستید باید آرامش‌تان  را حفظ کنید و از آسیب دیدگی بینی خود پیشگیری نمایید. میتوانید فعالیتهای سبک مثل مطالعه و تماشای تلویزیون را انجام دهید. در روزهای اول حس می کنید بینی شما کاملاً گرفته و اکثر افراد در هفته اول از طریق دهان نفس می کشند.

درد کم یا متوسطی احساس می کنید. داروی مسکن نیز توسط پزشکتان تجویز میشود که در این زمان مورد استفاده قرار می گیرد. امکان دارد 1 یا 2 هفته اول اطراف چشم دچار کبودی شود. اغلب بیماران بعد از طی 7 الی 10 روز به سر کار خود باز می گردند.

به مدت یک هفته بعد از جراحی رینوپلاستی، از لباسهایی استفاده نمایید که از جلو یا عقب بسته می شود و از پوشیدن لباس های یقه اسکی، پولیور و تی شرت اجتناب نمایید.

معمولاً پزشک یک هفته بعد از جراحی شما را ویزیت میکند تا بخیه ها را بکشد و اتل مخصوص را بردارد. شما میتوانید 1 الی 2 هفته پس از عمل جراحی ورزش های سبک را شروع کنید. از انجام فعالیتهای شدید تا 4 الی 6 هفته پس از عمل جراحی پرهیز نمایید.

لازم به ذکر است که در روزهای اول بینی متورم به نظر میرسد. این امر کاملاً طبیعی است که در طی 2 یا 3 هفته رفع میشود. البته بهبود کامل تورم به 6 الی 12 ماه زمان نیاز دارد. زمانی که تورم کاهش پیدا می کند متوجه میشوید که بینی به مرور کوچکتر و باریکتر می شود. باید گفت شکل گیری نوک بینی به زمان بیشتری نیاز دارد. متقاضیان پس از عمل به مرور از بینی خود لذت خواهند برد.

 

دکتر محمد مسعود یزدانی

متخصص جراحی فک و صورت و جراح پلاستیک بینی

نظر بدهید

برچسب‌ها

اقدامات قبل و بعد از جراحی بینی بهترین جراح بینی بهترین جراح بینی استخوانی در تهران بهترین جراح بینی در تهران بهترین جراح بینی در قم بهترین جراح بینی در کرج بهترین جراح بینی فانتزی بهترین جراح بینی فانتزی در تهران بهترین جراح بینی گوشتی در تهران بهترین جراح بینی گوشتی در کرج بهترین جراح فک و صورت در تهران بهترین جراحی بینی در تهران بهتی جراح بینی گوشتی در تهران بهرین جراح بینی در تهران تفاوت جراحی بینی به روش باز و بسته جراح بینی جراح بینی استخوانی جراح بینی در تهران جراح بینی گوشتی جراحی انحراف بینی جراحی بینی جراحی بینی استخوانی جراحی بینی باز جراحی بینی به روش بسته جراحی بینی در بارداری جراحی بینی در تهران جراحی بینی فانتزی جراحی بینی گوشتی جراحی فک جراحی پلاستیک دکتر مسعود یزدانی رینوپلاستی عمل بینی عمل جراحی بینی مراقبت های پس از عمل بینی نتیجه عمل بینی هزینه جراحی بینی هزینه جراحی بینی استخوانی هزینه جراحی بینی در تهران هزینه جراحی بینی در قم هزینه جراحی بینی گوشتی هزینه جراحی رینوپلاستی در کرج هزینه سپتوپلاستی در کرج هزینه عمل زیبایی بینی ورزش بعد از جراحی بینی
Call Now Buttonتماس با دکتر یزدانی

جراحی بینی در تهران

جراح بینی در تهران بهترین جراح بینی جراح بینی جراحی بینی