تماس با ما
بهترین جراح بینی طبیعی در تهران
24 مرداد, 1400 2

بهترین جراح بینی طبیعی در تهران

افراد زیادی هستند که برای جراحی بینی، خواستار بینی طبیعی هستند تا فقط نقص های بینی خود را رفع کنند. در این مقاله ما مشخصه های بهترین جراح بینی طبیعی در تهران را برای شما ارائه می دهیم.

 

بهترین جراح بینی طبیعی در تهران

دکتر مسعود یزدانی: بهترین جراح بینی در تهران 

جراحی بینی

در جراحی بینی طبیعی، هدف اصلی جراح و بیمار باید رفع نقص های بینی باشد.
به طور مثال اگر بینی قوز یا افتادگی داشته باشد رفع می شود ولی به هیچ عنوان از اندازه بینی کاسته نخواهد شد و بینی کوچک نمی شود.
کسانی که برای جراحی بینی با نتیجه طبیعی به جراح مراجعه می کنند خواستار رفع مشکلات تنفسی و رفع انحراف بینی هستند.
انجام عمل جراحی طبیعی، به متناسب بودن بینی از عمل با صورت شما توجه می شود. چرا که در جراحی فقط خواسته شما ارزیابی نمی شود، زیرا شاید شما خواسته های غیر معقولی داشته باشید که با تشخیص پزشک جراح، نتوانید نتیجه را قبول داشته باشید و پشیمان شوید.

جراح بینی تا چه حد می تواند شکل بینی را تغییر دهد؟

جراحی زیبایی بینی ، شکل کلی بینی را تغییر داده، تناسب بینی با دیگر اجرای صورت را ایجاد می کند.  چون بینی بیشتر از بقیه اجزای بدن در دید است، کوچکترین تغییری در آن ظاهر فرد را به کلی تغییر می دهد. قبل از انجام عمل بینی بهتر است بیمار یک درک درست از تغییر چهره خود  داشته باشد.

مشخصه های بینی استاندارد و طبیعی چیست

در بسیار از موارد نیاز به عمل جراحی بینی احساس نمی شود. و این وسواس شماست که وادارتان می کند تا بینی خود را زیر تیغ جراحی ببرید. در این موارد بهترین جراحی بینی باید بتواند بیمار را متقاعد کند که بینی اش نیاز به جراحی ندارد. از جمله مواردی که می توان به عنوان معیاری برای استاندارد بودن بینی در نظر گرفت عبارت است از:

فاصله بینی با لب ها و چانه در بینی های طبیعی استاندارد است. این استاندارد طبق طول بینی فرد و سایر اجزای صورت توسط پزشک قابل تشخیص است.

در جراحی بینی طبیعی پهنای بینی باید طبق فاصله بینی تا چشم مشخص شود.

در بینی طبیعی مشکلات ظاهری بینی مانند قوز، کجی، عدم تقارن، مشکلات تنفسی و … وجود ندارد.

با مرجعه به مطب دکتر مسعود یزدانی و معاینه توسط ایشان زاویه بینی با سایر اجزای صورت مانند پیشانی، گونه، لب و … آنالیز می شود و اگر نیاز به جراحی وجود داشته باشد، همه موارد و مسائل مربوط به جراحی را با یک جلسه مشاوره به اطلاع شما می رسانند.

هدف ازعمل بینی طبیعی :

جراحی بینی بنا به دو هدف انجام می شود هم هدف زیبایی دارد و هم هدف درمانی.

افرادی که هدفشان از عمل بینی درمانی می باشد اغلب افرادی هستند که مشکل تنفسی دارند و جنبه زیبایی برایشان مهم نیست .

اما اکثریت می توان گفت هدفشان از جراحی بینی زیبایی می باشد .

افرادی که می خواهند تغییرات زیادی را در چهره خود ایجاد کنند به سمت بینی های به شکل عروسکی و یا فانتزی می روند که بینی بعد از جراحی قوس تقریبا شدیدی دارد و مانند بینی یک عروسک کوچک می باشد .

اما افرادی هستند که با تغییرات زیاد بعد از عمل موافق نیستند ؛ این افراد بهتر است که جراحی بینی طبیعی را مد نظر خودشان داشته باشند .

هدف از جراحی طبیعی بینی تنها حل یک مشکل کوچک پزشکی و یا یک تغییر کوچک می باشد .

پس در نتیجه در این نوع جراحی ساختار اصلی بینی هیچ تغییری نمی کند .

پره های بینی در این جراحی زیاد تغییر نمی کند .

 

بهترین جراح بینی طبیعی در تهران

برای انتخاب بهترین جراح بینی طبیعی در تهران باید به موارد زیر توجه کنید:

مجوز پزشکی معتبر:
مجوز پزشکی فعال و بدون محدودیت پزشکی نشان دهنده این است که جراح بینی ای که به آن مراجعه کردید، دارای نتایج خوب بوده و شکایت پزشکی ای برای او صورت نگرفته است.

تخصص جراحی بینی:
جراحانی که فقط در یک نوع جراحی خاص تخصص دارند، و به علاقه و مهارت بیشتری در آن تمایل دارند.

صحبت با اطرافیان:
بهتر است نام آن دکتر را از سایت های معتبر و یا افراد قابل اعتماد و نزدیک به خانواده خود شنیده باشید.

تاییدهای اینترنتی:
در این حیطه هم می توانید بررسی های زیادی را درمورد با پزشک مورد نظر انجام دهید.

نمونه کارهای جراحی :
دیدن و بررسی نمونه های قبل و بعد از جراحی یک پزشک می تواند به شما کمک بزرگی بکند. چرا که می توانید با مهارت آن پزشک در رفع نواقص بینی آشنا شوید.

اغلب ، سوالی که برای متقاضیان جراحی بینی مطرح می شود این است که جراحی بینی طبیعی چه استاندارد هایی دارد و مشخصه های داشتن یک بینی زیبا و متناسب چیست؟

عمل بینی طبیعی به جهت برطرف کردن نقائص و رفع ایرادهای بینی فرد انجام می گیرد به نحوی که طی آن از ایجاد قوس زیاد اجتناب می شود و نوک بینی بنا به درخواست بیمار تا حدی که افتادگی برطرف شود بالا برده می شود.

بعد از سپری شدن دوره نقاهت عمل بینی طبیعی، تورم بینی به تدریج و تقریبا بعد از 6 ماه از بین خواهد رفت . لذا می توانید نتیجه یک بینی طبیعی زیبا و بدون نقص را مشاهده نمایید.

ویژگی های بهترین جراح بینی طبیعی در تهران

مهارت و تخصص بالا در جراحی

اهمیت به حفظ سلامت تنفسی بیمار قبل از هرچیز

اهمیت به سلیقه بیمار و خواسته های او

برگزاری جلسات مشاوره با بیمار و کم کردن استرس او

جراحی بینی مطابق با ساختار صورت بیمار

اولویت برای او سلامت بیمار باشد.

انجام هرنوع مدل جراحی

وعده های پوچ و بیهوده ندادن به بیمار قبل از جراحی

رسیدگی به بیمار بعد از جراحی

گوشزد کردن مراقبت های لازم بعد از جراحی

 

 

بهترین جراح بینی طبیعی در تهران

 

اهمیت مشاوره قبل از جراحی بینی نزد بهترین جراح بینی طبیعی در تهران

برای انتخاب بهترین جراح بینی در تهران لازم است یک جلسه از وقت خود را به مشاوره با پزشک خود اختصاص دهید. در این جلسه باید انتظارات و توقعات خود را به طور صریح و روان بیان کنید. پزشک معالج شما نیز موظف است با دقت به تمامی سوالات شما گوش دهد و ابهامات را به طور کامل برطرف نماید. اگر انتظاری که شما دارید، نابجا و دور از ذهن باشد، پزشک باید بتواند شما را متقاعد کند و قول نابجا ندهد. بسیاری از افراد در جلسات مشاوره متوجه می شوند که بعد از جراحی بینی ممکن است مشکلات تنفسی سراغشان بیاید یا نتیجه عمل آن گونه که انتظار دارند، در نمی آید و از جراحی منصرف می شوند. البته در جلسه مشاوره صرفا پزشک صحبت نمی کند و مشاوره نمی دهد بلکه شما نیز به عنوان بیمار باید در مورد سابقه پزشکی خود، دارو هایی که در حال حاضر مصرف می کنید و داروهایی که ممکن است به آن ها حساسیت داشته باشید، را بیان کنید. در جلسات مشاوره پزشک نیز به طور کامل استخوان ها و غضروف های بینی را  متناسب با اجزای صورت بررسی می کند.

جراحی باز بهتر است یا بسته؟

در يك دهه اخير عمدتا تمایل جراحان بینی به روش جراحی باز بیشتر است. زيرا با ديد مستقيم جراح، امكان انجام تغييرات پيچيده تر از نظر تكنيكي امكان پذیرتر است. و نتایج عمل مطلوبتر و پایدارتر خواهد بود.

در روش بسته زمان عمل کوتاهتر است، تورم نوک بینی پس از جراحی کمتر است ولی میزان تغییرات خیلی کمتر از جراحی به روش باز صورت می گیرد و در نتیجه جراحی نتیجه ایده آل برای پزشکان  نخواهد بود.

به طور کلی انتخاب روش جراحی، براساس تشخیص و تجربه خود جراح است.

چه تغییراتی می توان روی بینی ایجاد کرد؟

هر کسی از جراحی بینی خود هدفی دارد که برایش مشخص شده و از پیش تعیین شده است. یک جراح بینی ماهر می تواند با تغییر شکل ساختارهای بینی، از جمله استخوان، غضروف و پوست، به این موارد از نتایج حاصل از عمل بینی دست یابد:

بینی کشیده را صاف کند.

قوز و برجستگی بینی را برطرف نماید.

طول نوک بینی و درازی آن را کم کند.

اندازه نوک بینی را اصلاح کند.

بینی که بیش از حد پهن است را باریک کند.

بینی که خیلی بزرگ است را کوچک کند.

عدم تقارن ناشی از آسیب را در بینی اصلاح کند.

مشکلات تنفسی را تصحیح و پلیپ را برطرف نماید.

 

جراحی بینی طبیعی در تهران

بینی طبیعی یکی از پرطرفدارترین مدل های بینی است که هم خانم ها و هم آقایان آن را می پسندند و برای هر دو نیز مناسب است. بینی طبیعی با هدف رفع نواقص با طبیعی ترین شکل ممکن جراحی می شود. به گونه ای که بعد از عمل، هیچگونه ردی از عمل باقی نمی ماند اما در ظاهر کلی، تغییرات زیادی ایجاد می شود. تیغه بینی در این روش صاف است و قوسی بر روی آن ایجاد نخواهد شد. زاویه بین نوک بینی با لب ها بین 90 تا 100 درجه خواهد بود. پره های بینی به صورت طبیعی و متقارن است. تنفس فرد به دلیل ساختار صحیح و علمی این مدل، راحت تر انجام می شود. و فرد هیچ گونه مشکل تنفسی بعد از عمل نخواهد داشت.

البته فراموش نکنیم که تجربه جراح در این عمل اهمیت بسیاری دارد. تا بتواند با رعایت زاویه صحیح نوک بینی و صاف بودن تیغه، نتیجه ای عالی را رقم بزند.

تفاوت بینی طبیعی با بینی فانتزی

نتایج بدست آمده از جراحی بینی با توجه به خواست بیماران متفاوت است. بعضی افراد بینی طبیعی دوست دارند و بعضی نیز بینی فانتزی را ترجیح می دهند. بینی های فانتزی که به آن مدل عروسکی نیز می گویند، به گونه ای است که بینی بیمار بسیار کوچک می شود و نوک آن از حد طبیعی بالا تر می رود. اما در جراحی بینی طبیعی بینی ظاهر اولیه خودش را حفظ می کند و تغییرات بسیار کمتر است.

برای اینکه بتوانید جراحی بینی موفقیت آمیز و مطابق با خواست و دلخواه خود داشته باشید لازم است به بهترین جراح بینی طبیعی در تهران مراجعه کنید.

روش انتخاب بهترین جراح طبیعی در تهران

اولین کاری که برای پیدا کردن بهترین جراح بینی در تهران باید بکنید سرچ در موتورهای جست و جوی گوگل است. تا لیستی از بهترین جراحان برای شما به نمایش درآید.

از این میان باید همه سایت های مخصوص پزشکان جراح بینی را بررسی و گالری تصاویر آن ها را به خوبی ببینید. و نمونه کارهای قبل و بعد جراحی را مورد بررسی قرار دهید.

در کنار این ها نظرات افرادی که توسط این پزشکان جراحی شده اند و در سایت در قسمت نظرات بخوانید تا اگر کسی ناراضی بود اطلاع پیدا کنید. همچنین این نظرات نشان دهنده تخصص و تجربه و میزان مهارت جراح است.

بعد از پیدا کردن چند جراح خوب و ماهر لازم به صورت حضور به مطب آن ها مراجعه کنید. و با پزشک صحبت کنید. و انتظار خود را از نوع بینی و نتیجه جراحی بیان کنید. همچنین در این مرحله با دیدن بیمارهای پزشک و نظرخواهی از آن ها بابت نتیجه جراحی می توانید دقت بیشتری در انتخاب پزشک داشته باشید.

با توجه به مواردی که در اینجا بیان شد، افراد می توانند با اعتماد و اطمینان کافی جراح نهایی را انتخاب کنند و از نتیجه جراحی خیالشان راحت باشد.

چه زمانی برای جراحی ترمیمی بینی باید به پزشک مراجعه کرد؟

گاها پیش می آید که بعد از جراحی بینی بیمار از نحوه جراحی رضایت ندارد و آن گونه که انتظار داشت نتیجه حاصل نشده است. در این شرایط لازم است جراح یک سری تغییرات در ساختار بینی ایجاد کند. مثلا مکن است استخوان اضافه ای در بینی وجود داشته باشد که لازم است حذف شود. یا بیمار دچار مشکلات تنفسی بعد از جراحی شده و لازم است ساختار بینی به طور کلی تغییر کند. که این امر تنها با ایجاد برش بر روی پوست و جدا کردن آن از ساختمان بینی میسر خواهد بود. البته ناگفته نماند که انجام تمامی این کارها باعث ایجاد زخم هایی درون بینی می شود که برای ترمیم آن ها حداقل 1 سال زمان نیاز است. بنابراین تا یکسال بعد از جراحی نمی توان جراحی ترمیمی را انجام داد. بعد از گذشت یک سال ورم بینی به طور کامل می خوابد و زخم های داخلی بینی ترمیم می شود. در این زمان می توان برای عمل بینی ترمیمی اقدام کرد. البته توجه داشته باشید جراحی ترمیمی بینی بسیار مهم است و اگر اشتباهی رخ دهد، جبران آن غیرممکن خواهد بود. بنابراین لازم است نزد بهترین جراح بینی طبیعی در تهران مراجعه کنید تا کاملا خیالتان از بابت نتیجه جراحی راحت باشد. پیشنهاد ما دکتر مسعود یزدانی متخصص جراحی فک و صورت و جراحی زیبایی بینی است.

جراحی بینی طبیعی ترمیمی

در بسیاری از مواقع بینی جراحی شده، نتیجه خوبی ندارد یا مشکل تنفس ایجاد شده و باید برای بار دوم جراحی روی آن صورت گیرد. به این کار جراحی ترمیمی می گویند. در جراحی های ترمیمی کارهای زیادی نمی توان روی بینی انجام داد. ولی می توان به تغییر پل بینی، پهنای بینی و شکل نوک بینی پرداخت.

اگر بخواهید بینی خود را طبیعی و بدون نقص مشاهده کنید، باید به یک جراح خوب و باتجربه مراجعه کنید. و از او بخواهید بینی شما را طوری جراحی کند که فانتزی و مصنوعی نباشد.

حتما قبل از انتخاب جراح تحقیق زیادی بکنید. اهداف خود را برای پزشک مشخص کنید. مشاوره قبل از جراحی را جدی بگیرید. چون این جلسات مشاوره بسیار روی نتیجه جراحی تاثیر دارند. و خواسته شما دقیقا به پزشک انتقال داده می شود.

بهترین جراح بینی طبیعی در تهران چه کسی است؟

حال با در نظر گرفتن همه این شرایط و مطالبی که گفته شد، باید دست به انتخاب بهترین جراح بینی در تهران بزنید. که مهمترین بخش از جراحی بینی است. زیرا زیبایی بینی تا حد بسیار زیادی به عملکرد وی بستگی دارد. با این حال نگران نباشید، زیرا با در نظر گرفتن نکاتی که در بالا بیان شد، به راحتی می توانید انتخابی صحیح داشته باشید.

بهترین جراح بینی استخوانی

بینی استخوانی به بینی هایی گفته می شود که غضروفی مستحکم و قوی دارند و میزان چربی در پوست آن بسیار کم است. معمولا قوزی هم روی بینی استخوانی قرار دارد که عامل اصلی جراحی بینی توسط افراد است. این نوع بینی جراحی را برای پزشک راحت تر می کند و امکان اعمال تغییرات روی این بینی کاملا فراهم است. بنابراین می توان گفت افرادی که بینی استخوانی دارند، بسیار برای جراحی مناسب ترند و نتیجه رضایت بخش تری کسب می کنند. البته نتیجه رضایت بخش به مهارت و تخصص پزشک نیز مربوط است که دکتر مسعود یزدانی متخصص جراحی فک و صورت و جراحی پلاستیک از پزشکان زبده و ماهر در جراحی انواع بینی می باشد.

در مبحث بینی استخوانی ناگفته نماند که این نوع بینی به مدل های فانتزی، نیمه فانتزی و طبیعی تغییر شکل پیدا می کند. و دست جراح برای نتیجه جراحی باز است. البته فراموش نکنید که مدل مناسب برای هر فرد، با توجه به ساختار چهره و صورت او انتخاب می شود و بهتر است این مسئله را به پزشک بسپارید. چرا که انتخاب اشتباه ممکن است توازن چهره را برهم بریزد و نه تنها باعث زیبایی نشود، بلکه تاثیر سوء نیز بر آن بگذارد.

مراقبت های بعد از جراحی بینی طبیعی توسط بهترین جراح بینی در تهران

 هنگامی که شما عمل رینوپلاستی انجام می ‌دهید باید به خاطر داشته باشید که بعد از آن دیگر خوب بودن ظاهر بینی شما به خودتان هم بستگی دارد.

شما باید با مراقبت های بعد از عمل آشنا شوید تا بتوانید آنها را به درستی انجام دهید تا مشکلاتی بعد از عمل پیش نیاید.

شما باید بعد از عمل به خوبی استراحت کنید که هفته اول بعد از عمل بسیار مهم و حیاتی بوده است و شما باید استراحت کافی را در این مورد داشته باشید

خونابه در زیر بینی یک امری طبیعی است. پس اگر با خونابه مواجه شدید گاز استریل های زیر بینی از آن جلوگیری می کند. و اگر خیلی شدت آن زیاد بود می توانید از گاز استریل جدید استفاده کنید.

تورم و کبودی در بینی و اطراف زیر چشم و اطراف بینی طبیعی است . و هیچ نگرانی ای ندارد برای اینکه تورم ها را کم کنید از کمپرس آب یخ یا همان کمپرس سرد استفاده کنید تا ورم کاهش یابد.

در هنگام استراحت و یا خواب وقتی که دراز کشیده اید بالش بیشتری در زیر سر خود قرار دهید تا سرتان به  بالا بیاید و گردش خون به درستی انجام شود.

حتماً و حتماً داروها را سر ساعت مصرف کنید داروهایی که پزشک معالج شما برای شما تجویز می‌ کند برای کاهش درد شما و عفونتی نشدن زخم شما بسیارمهم هستند.

از خوابیدن به پهلو جداً خودداری کنید و سعی کنید که سرتان رو به بالا باشد. و در همین حالت بخوابید چون به پهلو خوابیدن باعث می‌شود بینی به یک سمت کشیده شده و کج شود.

 

بهترین جراح بینی طبیعی در تهران
دکتر مسعود یزدانی جراح بینی در تهران

هزینه جراحی بینی طبیعی توسط بهترین جراح بینی در تهران

هزینه جراحی بینی در تهران به این بستگی دارد . که آیا  جراحی بینی برای اولین بار انجام می‌شود و یا ترمیمی است و برای دومین بار یا سومین بار انجام می‌شود. مقدار هزینه برای هر کدام از آنها متفاوت است.

معمولاً هزینه جراحی بینی طبیعی  نسبت به هزینه جراحی بینی فانتزی و نیمه فانتزی بیشتر است. چراکه دکتر باید تمام دقت خود را به کار گیرد تا بینی شما را به حالت طبیعی عمل کند. تا به صورت نچرال باشد و کمتر کسی متوجه عمل شدن بینی شما شود.  از همه مهمتر در عمل بینی رفع نواقص مهم است که چون سلامتی شما در اولویت است هزینه بیشتری باید صورت بپذیرد.

در مورد با هزینه جراحی بینی طبیعی توسط بهترین جراح در تهران باید با یک متخصص  پرس و جو کنید. و مشاوره بگیرید تا بتوانید از هزینه تقریبی آن متوجه بشوید.

نکته قابل توجه برای هزینه جراحی بینی طبیعی در تهران این است. که آیا شما بستری یک روزه نیاز دارید یا دو روزه که هزینه بیمارستان  هم علاوه بر هزینه ی عمل جراحی بر روی هزینه‌های دیگر می رود.

محدودیت های جراحی بینی

برای جراحی بینی محدودیت هایی وجود دارد که نمی توان خیلی دست پزشک را در جراحی باز گذاشت. که در زیر به چند موارد از آن اشاره می کنیم.

سن بیمار، سایز بینی و کیفیت پوست از جمله عوامل تاثیرگذار در نتیجه جراحی بینی هستند.

اگر بیمار بینی گوشتی داشته باشد، محدودیت هایی در جراحی برای او بوجود می آید. و نمی توان هر فرم بینی را روی صورت او در آورد.

مهم ترین نکته در مورد جراحی بینی این است که بیمار و پزشک مکالمه ای درست و بدون ابهام قبل از جراحی با یکدیگر داشته باشند تا به این ترتیب توقعات بیمار از جراحی گفته شود و از سوی دیگر پزشک در مورد محدودیت های جراحی و شکل تقریبی بینی بعد از عمل به بیمار توضیحاتی بدهد.

هرگز فراموش نکنید که جراحی بینی مشکلات عاطفی و احساسی را برطرف نخواهد کرد. اگر اعتماد بنفس ندارید، جراحی بینی نمی تواند این مشکل شما را حل کند. مسائلی مانند کمبود عاطفه نمی تواند دلیل جراحی بینی باشد.

آیا جراحی بینی سخت است؟

جراحی بینی یکی از سخت ترین انواع عمل های جراحی است که نیاز به استفاده از تکنیک های بسیار دقیقی دارد. البته سختی جراحی بینی برای پزشک است نه بیمار. چرا که عمل بینی یک عمل سرپایی شناخته می‌ شود و دردناک نیست و بعد از بیهوشی کمتر از ۲۴ ساعت بیمار مرخص می شود.

بعد از اینکه بیمار از کلینیک مرخص شد، می تواند کارهای شخصی خود از قبیل رفتن به سرویس بهداشتی و … را انجام دهد. منتها نباید کارهای سخت از قبیل خم نمودن سر به مدت طولانی را انجام دهد.

در صورتی که حین جراحی تامپون به کار رفته باشد، بعد از ۳۴ ساعت می ‌تواند آن را بردارد و یک قالب سبک روی بینی گذاشته می شود که آن نیز نهایتاً یک هفته بعد برداشته خواهد شد.

بعد از آن به مدت یک ماه نیاز است که بیمار چسب استفاده کند. بنابراین از لحاظ ریکاوری بعد از جراحی عمل بینی کار سنگین و سختی نیست. مگر این که جراحی ترمیمی باشد و بیمار طی یک سال گذشته عمل جراحی بینی را انجام داده باشد و از نتیجه آن رضایت نداشته باشد. در این صورت برخی پزشکان مجبور می شوند که از غضروف دنده پیوند بردارند و به غضروف بینی اضافه کنند.

اما به طور کلی می‌ توان گفت که جراحی بینی عمل سختی برای بیمار نیست و اکثر افراد هیچگونه دردی را احساس نمی کنند و در بسیاری از مواقع مسکن نیز مصرف نخواهند کرد.

عوارض جراحی بینی

جراحی بینی همچون دیگر انواع جراحی ها می تواند عوارضی با خود به همراه داشته باشد. مخصوصاً در سال های اخیر که میزان تقاضا جهت جراحی های زیبایی تا حد زیادی افزایش یافته است، انواع جراحی ها و عمل ها با روش ها و تکنیک های متفاوتی انجام می شوند که ممکن است با خود عوارضی نیز داشته باشند.

از طرفی در کنار روش های اصولی و استاندارد جراحی ها برخی افراد جهت پرداخت هزینه های کمتر به مکان های غیر مناسب و غیر استریلیزه مراجعه می ‌کنند که با بی کیفیت ترین و غیر بهداشتی ترین ابزار اقدامات جراحی زیبایی را انجام می دهند.

اما در صورتی که بتوانید بهترین جراح بینی طبیعی در تهران را بشناسید تا حد زیادی از عوارض بعد از جراحی پیشگیری می شود. از جمله عوارض جراحی بینی می توان به بی حسی، ماندن جای زخم، عفونت، خونریزی، تورم و از بین رفتن دائمی عصب اشاره کرد. در صورتی که پزشک جراح شما از تجربه و مهارت کافی برخوردار نباشد، باید منتظر هر یک از این عوارض بعد از جراحی باشید.

مهارت جراح بینی

در سال های نخست پزشکان مهارت کافی را نداشته اند و تغییرات بسیاری را در پره های بینی ایجاد می کردند و حتی گاهی به قدری این دست کاری زیاد میشد که مشکل تنفسی برای بیماران به وجود می آمد .

جراحی طبیعی کار آسانی نیست و حتما باید پزشکی این جراحی را انجام دهد که حرفه ای باشد .

نتیجه جراحی بینی طبیعی زمانی عالی می باشد که پس از جراحی کسی متوجه نشود که بیمار جراحی کرده است .

هنگام جراحی طبیعی بینی لازم است که پوست بینی بایستی به طور کامل از بینی فرد جدا شده تا تغییرات لازم بر روی ساختار بینی ایجاد شود .

میزان درصد تغییرات بر روی ساختار بینی  بسته به علاقه بیمار می باشد .

یکی از مهم ترین تفاوت های که بین جراحی فانتزی و طبیعی می باشد این است که در جراحی فانتزی میزان فاصله لب تا نوک بینی ۱۰۵ درجه می باشد که در علم زیبا شناسی این استاندارد تعریف شده و کمک بسیاری به پزشکان می کند

اما در جراحی طبیعی پزشک بایستی تمرکز بالای به سوراخ های بینی؛ نوک بینی و جای برش ها داشته باشد که بینی فرم طبیعی خود را حفظ کند. اما این امر در جراحی عروسکی و فانتزی وجود ندارد و بینی بیمار تا جای که امکان دارد سر بالا بوده و میزان فاصله بین لب و نوک بینی بیش از حد طبیعی آن می باشد.

دکتر مسعود یزدانی از بهترین پزشکان جراحی فک و صورت و جراح پلاستیک در تهران می باشند که با مهارت و تجربه بالایی که دارند، یک جراحی سبک و حرفه ای را برای شما به ارمغان می آورند.

دکتر مسعود یزدانی

متخصص جراحی فک و صورت و جراح پلاستیک بینی

نظر بدهید

نظرات

  1. سلام من بینیم گوشتیه شما عمل میکنید؟

برچسب‌ها

اقدامات قبل و بعد از جراحی بینی بهترین جراح بینی بهترین جراح بینی استخوانی در تهران بهترین جراح بینی در تهران بهترین جراح بینی در قم بهترین جراح بینی در کرج بهترین جراح بینی فانتزی بهترین جراح بینی فانتزی در تهران بهترین جراح بینی گوشتی در تهران بهترین جراح بینی گوشتی در کرج بهترین جراح فک و صورت در تهران بهترین جراحی بینی در تهران بهتی جراح بینی گوشتی در تهران بهرین جراح بینی در تهران تفاوت جراحی بینی به روش باز و بسته جراح بینی جراح بینی استخوانی جراح بینی در تهران جراح بینی گوشتی جراحی انحراف بینی جراحی بینی جراحی بینی استخوانی جراحی بینی باز جراحی بینی به روش بسته جراحی بینی در بارداری جراحی بینی در تهران جراحی بینی فانتزی جراحی بینی گوشتی جراحی فک جراحی پلاستیک دکتر مسعود یزدانی رینوپلاستی عمل بینی عمل جراحی بینی مراقبت های پس از عمل بینی نتیجه عمل بینی هزینه جراحی بینی هزینه جراحی بینی استخوانی هزینه جراحی بینی در تهران هزینه جراحی بینی در قم هزینه جراحی بینی گوشتی هزینه جراحی رینوپلاستی در کرج هزینه سپتوپلاستی در کرج هزینه عمل زیبایی بینی ورزش بعد از جراحی بینی
Call Now Buttonتماس با دکتر یزدانی

جراحی بینی در تهران

جراح بینی در تهران بهترین جراح بینی جراح بینی جراحی بینی