تماس با ما
هزینه جراحی بینی در تهران
30 اردیبهشت, 1399 4

هزینه جراحی بینی در تهران

جراحی بینی در تهران سابقه طولانی داشته و تعداد افرادی که تا امروز موفق به انجام این عمل شده اند بسیار فراوانند. در این جراحی، ایرادات تنفسی و البته نواقصی که پزشک با مشورت متقاضی به آن می رسند رفع خواهد شد. و اما هر عملی هزینه ای خواهد داشت که هزینه جراحی بینی در تهران هم با توجه به شرایط تعیین می شود.

هزینه جراحی بینی در تهران
جراحی بینی با دو هدف انجام می شود:

عمل زیبایی بینی (رینوپلاستی)
– عمل ترمیمی-اصلاحی بینی (سپتوپلاستی)
در عمل زیبایی بینی یا رینوپلاستی جراح متخصص سعی در رفع برخی موارد مانند قوز روی بینی (که پرتقاضاترین در تمامی عمل هاست)، رفع پهن بودن بینی و… خواهد کرد که هر کدام از این موارد با توجه به نوعی بینی (گوشتی یا استخوانی بودن) می تواند بر روی هزینه جراحی بینی در تهران تاثیرگذار باشد اما معمولاً چه در بینی گوشتی و چه استخوانی، هزینه عمل بینی با 10 الی 15 درصد تفاوت تعیین خواهد شد.
در عمل ترمیمی-اصلاحی بینی یا سپتوپلاستی جراح اقدام به رفع ایرادات تنفسی، شکستگی هایی که از قبل باقیمانده و یا اخیراً ایجاد شده، برطرف کردن اشتباهات سایر جراحان بینی در بد عمل کردن و مواردی از این دست خواهد کرد که هزینه جراحی بینی در تهران در این زمینه هم می تواند تقریباً در همان رِنج قیمت عمل زیبایی باشد منتهی با مقدار بسیار کمی تفاوت.

عوامل موثر در هزینه جراحی بینی در تهران

عوامل متعددی در تعیین مبلغ عمل بینی در تهران موثر است. اگر بخواهیم این موارد را ذکر کنیم می توان این چند مورد را نام برد:
نوع بینی (استخوانی یا گوشتی)
– وجود انحراف و یا شکستی در تیغه بینی
– مشکل تنفسی مانند پولیپ
میزان تجربه و شهرت متخصص جراح
– کلینیک و مطبی که قرار است اقدامات اولیه و نهایتاً جراحی در آن انجام شود.
می توان گفت: این موارد از مهمترین دلایل تعیین هزینه عمل بینی در تهران هستند که با بررسی تمامی این عوامل باید تصمیم به انجام جراحی بینی گرفت.

هزینه عمل بینی استخوانی

هزینه جراحی های بینی بسته به شرایط بینی متفاوت است. مثلا داشتن پولیپ هزینه ای جدا برای بیمار دارد. و یا سایر مشکلات تنفسی هر کدام هزینه هایی منحصر به خود را دارد. به طور کلی می توان گفت که هزینه جراحی بینی طبیعی استخوانی که نیاز به اعمال تغییرات جزئی مانند برداشتن قوز و برآمدگی کوچک بر روی بینی دارد. نسبت به یک بینی استخوانی که از غضروف‌های بسیار محکم و نوک بینی گوشتی تشکیل شده است کمتر است. بنابراین برای اطلاع از قیمت دقیق جراحی بینی باید به صورت حضوری به پزشک جراح مراجعه نمایید. و ایشان پس از انجام معاینات لازم میزان هزینه دقیق را به اطلاع شما می رساند.

هزینه بینی گوشتی

همان طور که می دانید جراحی بینی گوشتی به جهت اینکه پوستی ضخیم تر و غضروفی ضعیف تر دارد، سخت تر از بینی استخوانی است. در نتیجه به دقت و حساسیت بیشتری نیاز دارد. هزینه جراحی عمل بینی گوشتی را نمی توان قبل از جراحی به طور دقیق بیان کرد. چون در فرآیند جراحی مسائلی پیش می آید که نیاز است با در نظر گرفتن آن ها هزینه را اطلاع رسانی کرد. از جمله عواملی که روی هزینه جراحی بینی گوشتی تاثیرگذار است عبارتند از: میزان ضخیم بودن پوست، میزان ضعیف بودن غضروف و میزان زمانی که پزشک صرف جراحی می کند. بنابراین قبل از جراحی قیمت دقیقی نمی توان از عمل بینی گوشتی ارائه کرد. به همین جهت لازم است بعد از معاینه هزینه ای تقریبی به بیمار داده شود.و پس از انجام جراحی قیمت دقیق آن به بیمار اطلاع داده شود.

جهت اطلاع از قیمت و هزینه جراحی بینی در تهران می توانید. به صورت حضوری به مطب دکتر مسعود یزدانی متخصص فک و صورت و جراح پلاستیک مراجعه کنید و از مشاوره های ایشان بهره مند شوید.

آیا دوره نقاهت و مراقبتهای بعد از عمل بر هزینه عمل تاثیرگذار است؟

سوالات فراوانی قبل از تصمیم گیری برای عمل جراحی بینی (چه اصلاحی و چه زیبایی) در ذهن متقاضی نقش می بندد. که پاسخ تمامی آنها می تواند برای او در تصمیم گیری نهایی تعیین کننده باشد. لازم به ذکر است که پس از انجام جراحی بینی در تهران یکسری مراقبت های عمومی مورد نیاز است. مانند مصرف صحیح داروها، تمیز کردن بینی و اطراف، استفاده از کمپرس سرد و گرم و مواردی از این دست که هزینه آنچنانی ندارد.
نهایتاً 1 تا 2 بار هم باید به همان متخصص جراح برای معاینات بعدی مراجعه کرد. که معمولاً هزینه آنها، در همان مبلغ نهایی و هزینه جراحی بینی در تهران دریافت شده است.

چه نوع بیمه ای هزینه جراحی را پرداخت می کند؟

شرکت های بیمه ای هزینه عمل جراحی بینی را به دلیل اینکه جراحی زیبایی محسوب می شود، پرداخت نمی کنند. به طور کلی هزینه های زیبایی مشمول بیمه نمی شود. مخصوصا بیمه های تامین اجتماعی و نیروهای مسلح این نوع جراحی ها را پوشش نمی دهند. اما اگر بیمار در کنار جراحی زیبایی مشکلات تنفسی یا سایر مسائل مربوط به تنفس را درمان کند. شرکت بیمه ان بخش از هزینه های مربوط به درمان را تحت پوشش بیمه قرار می دهد. و البته مبلغ آن برای هر شرکتی متفاوت است. مواردی که شامل بیمه های درمانی می شود عبارت است از:

انحراف و پولیپ بینی

شکستگی

بزرگی شاخک های بینی

 

دکترمسعود یزدانی

متخصص جراحی فک و صورت و جراح پلاستیک بینی

نظر بدهید

نظرات

  1. سلام اقای دکتر هزینه جراحی شما چنده؟

  2. آقاي دكتر نمونه كاراتونو ميشه به ايميل ارسال كنيد؟
    homan_rezaei2020@gmail.com

    ممنون ميشم

برچسب‌ها

اقدامات قبل و بعد از جراحی بینی بهترین جراح بینی بهترین جراح بینی استخوانی در تهران بهترین جراح بینی در تهران بهترین جراح بینی در قم بهترین جراح بینی در کرج بهترین جراح بینی فانتزی بهترین جراح بینی فانتزی در تهران بهترین جراح بینی گوشتی در تهران بهترین جراح بینی گوشتی در کرج بهترین جراح فک و صورت در تهران بهترین جراحی بینی در تهران بهتی جراح بینی گوشتی در تهران بهرین جراح بینی در تهران تفاوت جراحی بینی به روش باز و بسته جراح بینی جراح بینی استخوانی جراح بینی در تهران جراح بینی گوشتی جراحی انحراف بینی جراحی بینی جراحی بینی استخوانی جراحی بینی باز جراحی بینی به روش بسته جراحی بینی در بارداری جراحی بینی در تهران جراحی بینی فانتزی جراحی بینی گوشتی جراحی فک جراحی پلاستیک دکتر مسعود یزدانی رینوپلاستی عمل بینی عمل جراحی بینی مراقبت های پس از عمل بینی نتیجه عمل بینی هزینه جراحی بینی هزینه جراحی بینی استخوانی هزینه جراحی بینی در تهران هزینه جراحی بینی در قم هزینه جراحی بینی گوشتی هزینه جراحی رینوپلاستی در کرج هزینه سپتوپلاستی در کرج هزینه عمل زیبایی بینی ورزش بعد از جراحی بینی
Call Now Buttonتماس با دکتر یزدانی

جراحی بینی در تهران

جراح بینی در تهران بهترین جراح بینی جراح بینی جراحی بینی