تماس با ما
پرسش و پاسخ های عمل بینی
18 اردیبهشت, 1399 0

پرسش و پاسخ های عمل بینی

در این مطلب در مورد پرسش و پاسخ های عمل بینی به عنوان پرتقاضاترین جراحی این سال ها مطالب مهمی را ارائه خواهیم کرد.

پرسش و پاسخ های عمل بینی دکتر محمد مسعود یزدانی

مدت زمان عمل بینی چقدر است؟

با توجه به نوع بینی، مدت زمان جراحی بینی، نوع جراحی و همچنین مهارت جراح متفاوت خواهد بود. غالباً جراحی بینی به طور میانگین 2 ساعت زمان خواهد برد اما این زمان از یک و نیم تا سه ساعت با توجه به شرایط بیمار می تواند متغیر باشد. این مسئله یکی از مهم ترین پرسش و پاسخ های عمل بینی برای متقاضیان این جراحی ست.

فرد بیمار تقریباً 1 ساعت هم در اتاق ریکاوری به سر خواهد برد تا اینکه علائم حیاتی او کنترل شده و به مرور به هوشیاری خود را به دست آورد.

همچنین پس از جراحی با توجه به نظر پزشک، ممکن است بین 2 تا 6 ساعت در بخش استراحت کند. نهایتاً پس از معاینه توسط جراح، در صورتیکه علائم حیاتی اش نرمال باشد، ترخیص خواهد شد.

 

 

چه تفاوتی بین جراحی بسته بینی و جراحی باز بینی وجود دارد؟

شیوه و انواع جراحی بینی هم از مهمترین پـرسش و پاسخ های عمل بینی برای بسیاری افراد است.

چنانچه فردی با ایرادات جزئی برای جراحی بینی خود مراجعه نماید از شیوه جراحی بسته بینی در مورد این فرد استفاده می شود. در جراحی بینی به روش بسته تمامی برشهای جراحی، داخل بینی ایجاد شده به شکلی که هیچ اثری از بخیه و برش بر روی پوست بینی مشاهده نخواهد شد.

از روش جراحی بینی باز می توان برای جراحی تمامی انواع بینی استفاده کرد. ابتدا یک برش ظریف بین سوراخ های بینی ایجاد شده و پوست بینی از روی بافت بلند می شود. در این شیوه جراحی بینی، جراح دیدِ بهترو کاملتری خواهد داشت و می تواند تغییرات پیچیده تری روی بینی ایجاد کند.

 

بینی گوشتی قابلیت عمل شدن دارد؟

یکی از پرسش و پاسخ های عمل بینی این است که آیا می توان بینی های گوشتی را به خوبی جراحی نمود؟

در تصور عامه، به هر بینی که دارای نوک بزرگ و کوفته باشد بینی گوشتی گفته می شود که البته تصور اشتباهی ست. گاهی ممکن است بزرگی نوک بینی به دلیل غضروف بزرگ آن بوده که در واقع به چنین بینی، بینی استخوانی گفته می شود.

اما همیشه بزرگ بدن نوک بینی به دلیل غضروف نیست بکه می تواند به دلیل پوست ضخیم آن یا چربی زیاد زیر پوست بینی باشد؛ این نوع بینی ها، در تخصص جراحی بینی ، به نام بینی گوشتی شناخته می شوند و مراحلی کمی سخت تر برای جراحی بینی خواهند داشت اما نهایتاً قابل رفع و درمان هستند.

 

دکتر مسعود یزدانی

متخصص جراحی فک و صورت و جراح پلاستیک بینی

نظر بدهید

برچسب‌ها

اقدامات قبل و بعد از جراحی بینی بهترین جراح بینی بهترین جراح بینی استخوانی در تهران بهترین جراح بینی در تهران بهترین جراح بینی در قم بهترین جراح بینی در کرج بهترین جراح بینی فانتزی بهترین جراح بینی فانتزی در تهران بهترین جراح بینی گوشتی در تهران بهترین جراح بینی گوشتی در کرج بهترین جراح فک و صورت در تهران بهترین جراحی بینی در تهران بهتی جراح بینی گوشتی در تهران بهرین جراح بینی در تهران تفاوت جراحی بینی به روش باز و بسته جراح بینی جراح بینی استخوانی جراح بینی در تهران جراح بینی گوشتی جراحی انحراف بینی جراحی بینی جراحی بینی استخوانی جراحی بینی باز جراحی بینی به روش بسته جراحی بینی در بارداری جراحی بینی در تهران جراحی بینی فانتزی جراحی بینی گوشتی جراحی فک جراحی پلاستیک دکتر مسعود یزدانی رینوپلاستی عمل بینی عمل جراحی بینی مراقبت های پس از عمل بینی نتیجه عمل بینی هزینه جراحی بینی هزینه جراحی بینی استخوانی هزینه جراحی بینی در تهران هزینه جراحی بینی در قم هزینه جراحی بینی گوشتی هزینه جراحی رینوپلاستی در کرج هزینه سپتوپلاستی در کرج هزینه عمل زیبایی بینی ورزش بعد از جراحی بینی
Call Now Buttonتماس با دکتر یزدانی

جراحی بینی در تهران

جراح بینی در تهران بهترین جراح بینی جراح بینی جراحی بینی