تماس با ما
نکاتی در خصوص جراحی بینی
19 دی, 1398 0

نکاتی در خصوص جراحی بینی

نکاتی در خصوص جراحی بینی : نمیتوان با در نظر داشتن یک بینی زیبا به خلق یک بینی ایده آل پرداخت، ضمن اینکه تنفس با بینی برای سلامتی ما اهمیت فراوانی دارد. بینی تنها مجرایی برای عبور هوای استنشاقی نمی باشد بلکه بینی هوای استنشاقی را کاملاً مرطوب، گرم و پاکیزه می کند. واضح و مبرهن است که انسداد بینی، شخص را از این امتیازات محروم ساخته و بهترین جراح بینی باید بتواند بین حفظ عملکرد بینی و رسیدن به بینی جذاب تر تعادل برقرار نماید؛ یعنی پیش از این که روی ظاهر بینی هر تغییری را ایجاد کند برایش مهم است که این تغییر موجب انسداد بینی و اختلال عملکرد بینی نشود.

نکاتی در خصوص جراحی بینی دکتر محمد مسعود یزدانیدر دنیای امروزی علم جراحی پلاستیک بینی نیز دستخوش تحولی بزرگ شده به گونه ای که رینوپلاستی تقویتی جایگزین رینوپلاستی سنتی شده است. در رینوپلاستی تقویتی جراحی تنها محدود به کوچک کردن سایز بینی نیست بلکه در این شیوه جراح علاوه بر این که قسمت هایی از بینی را برداشته و کوچک می کند امکان دارد سایر قسمت ها را تقویت نموده تا نتیجۀ پایانی دماغی باشد که علاوه بر زیبایی به عملکرد اصلی آن که همان تنفس است صدمه ای وارد نشده باشد.

آیا پس از جراحی برای فرم دادن به بینی لازم است آن را ماساژ داد؟ شکل نهایی بینی بستگی به اقداماتی دارد که داخل اتاق عمل انجام می شود و پس از جراحی نیازی به ماساژ دادن بینی عمل شده نخواهد بود.

آیا امکان افتادگی بینی پس از جراحی زیبایی بینی وجود دارد؟

افتادگی نوک بینی بستگی به تکنیکی دارد که جراح در طی عمل از آن استفاده می نماید. در صورتی که پزشک مکانیسم هایی که نوک بینی را در جای خود نگه می دارد را بشناسد و موجب آسیب آن ها نشود و حتی بالعکس در طول جراحی بینی تلاش کند این مکانیسم ها را تقویت کند نوک بینی به هیچ وجه دچار افتادگی نمی شود.

آیا بینی های گوشتی بعد از طی مدتی به شکل قبلی خود برمی گردد؟

بینی های گوشتی دارای پوستی ضخیم و غضروفهای نازک و ضعیف هستند. غدد چربی پوست این نوع بینی ها اغلب زیاد است و نفود این غدد در لابلای پوست موجب افزایش ضخامت پوست می شود. جراح در طول جراحی زیبایی بينی قادر نیست جنس پوست را تغییر دهد و تغییرات محدود به قسمت های استخوانی و غضروفی بینی است. از جمله نکاتی در خصوص جراحی بینی گوشتی این است که به علت ضخیم بودن پوست، نوک بینی افرادی که بینی آنها گوشتی است پس از جراحی خیلی جمع نخواهد شد ولی آن چه که با عمل بدست می آید برای همیشه ماندگار بوده و اینطور نیست که به تدریج به شکل سابق خود برگردد.

دکتر محمد مسعود یزدانی

متخصص جراحی فک و صورت و جراح پلاستیک بینی

نظر بدهید

برچسب‌ها

اقدامات قبل و بعد از جراحی بینی بهترین جراح بینی بهترین جراح بینی استخوانی در تهران بهترین جراح بینی در تهران بهترین جراح بینی در قم بهترین جراح بینی در کرج بهترین جراح بینی فانتزی بهترین جراح بینی فانتزی در تهران بهترین جراح بینی گوشتی در تهران بهترین جراح بینی گوشتی در کرج بهترین جراح فک و صورت در تهران بهترین جراحی بینی در تهران بهتی جراح بینی گوشتی در تهران بهرین جراح بینی در تهران تفاوت جراحی بینی به روش باز و بسته جراح بینی جراح بینی استخوانی جراح بینی در تهران جراح بینی گوشتی جراحی انحراف بینی جراحی بینی جراحی بینی استخوانی جراحی بینی باز جراحی بینی به روش بسته جراحی بینی در بارداری جراحی بینی در تهران جراحی بینی فانتزی جراحی بینی گوشتی جراحی فک جراحی پلاستیک دکتر مسعود یزدانی رینوپلاستی عمل بینی عمل جراحی بینی مراقبت های پس از عمل بینی نتیجه عمل بینی هزینه جراحی بینی هزینه جراحی بینی استخوانی هزینه جراحی بینی در تهران هزینه جراحی بینی در قم هزینه جراحی بینی گوشتی هزینه جراحی رینوپلاستی در کرج هزینه سپتوپلاستی در کرج هزینه عمل زیبایی بینی ورزش بعد از جراحی بینی
Call Now Buttonتماس با دکتر یزدانی

جراحی بینی در تهران

جراح بینی در تهران بهترین جراح بینی جراح بینی جراحی بینی