تماس با ما
مدلهای جراحی زیبایی بینی
10 دی, 1398 0

مدلهای جراحی زیبایی بینی

مدلهای جراحی زیبایی بینی :  عمل زیبایی بینی می بایست طوری انجام شود که بینی جراحی شده با دیگر اجزای صورت متناسب باشد و در نگاه اول ظاهری غیر طبیعی و مصنوعی را در چشم بیننده تداعی نکند.

مدلهای جراحی زیبایی بینی دکتر محمد مسعود یزدانیجراحی بینی طبیعی

اکثر افراد به خصوص آقایان از بین مدل های جراحی زیبایی بینی این مدل را می پسندند. منظور از بینی طبیعی این است که نواقص ظاهری بینی نظیر افتادگی نوک بینی، قوز بینی، پهنای نوک بینی، انحراف ظاهری و… به گونه ای رفع شوند که بینی در عین حال که شکیل تر و جذاب تر میشود، ظاهری به اصطلاح عملی و غیر طبیعی پیدا نکند.

لازم به ذکر است که جراحی بینی طبیعی به معنای تناسب کامل بینی با دیگر اجزای صورت و باقی نماندن عوارض ظاهری عمل نظیر جای بخیه، بیش از اندازه کوچک شدن سوراخهای بینی و فرو رفتگی بیش از حد در ناحیه پشت و پره های بینی می باشد. باید گفت سلامتی فرد پس از جراحی حفظ خواهد شد. بینی های طبیعی علاوه بر حفظ تناسب با سایر اجزای صورت، از عملکرد بهتری نیز برخوردارند .

جراحی بینی نیمه فانتزی

برخی از متقاضیان از بین مدلهای جراحی زیبایی بینی خواهان بینی نیمه فانتزی هستند.

بینی نیمه فانتزی مدلی است که ضمن حفظ تناسب شکل و سایز بینی با دیگر اجزای صورت، قوس پشت بینی نیز کمی بیشتر و نوک بینی اندکی از حالت طبیعی سربالاتر باشد.

در این مدل از جراحی سایز سوراخ ها و پهنای بینی از روبرو کمی از حالت طبیعی باریک تر خواهد بود.

ضمن اینکه در این مدل نیز بینی ظاهر عملی و مصنوعی ندارد، نوک بینی بیش از اندازه به سمت بالا نرفته، قوس پشت بینی به حالت سرسره ای تبدیل نمیشود و همچنین بینی ظاهر به اصطلاح خوکی پیدا نمی کند.

مدل فانتزی یا غیر طبیعی بینی

بعضی از افراد از بین مدلهای جراحی زیبایی بینی خواستار مدل غیر طبیعی بینی هستند. از جمله ویژگی های این مدل ها می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • قوس بیش از حد در پشت بینی
  • بالا رفتن زیاد نوک بینی
  • کوچک شدن بیش از حد سایز بینی
  • فرو رفتگی زیاد ناحیه پره های بینی

نتیجه این جراحی این است که ظاهر بینی شخص پس از عمل در نگاه اول اصطلاحاً عملی و مصنوعی به نظر می رسد و این افراد پس از طی مدتی به دنبال جراحی ترمیم و اصلاح شکل غیر طبیعی بینی خود خواهند بود.

بروز مشکلات تنفسی و بویایی از دیگر عوارض این جراحی غیر اصولی به شمار می آید.

دکتر محمد مسعود یزدانی

متخصص جراحی فک و صورت و جراح پلاستیک بینی

نظر بدهید

برچسب‌ها

اقدامات قبل و بعد از جراحی بینی بهترین جراح بینی بهترین جراح بینی استخوانی در تهران بهترین جراح بینی در تهران بهترین جراح بینی در قم بهترین جراح بینی در کرج بهترین جراح بینی فانتزی بهترین جراح بینی فانتزی در تهران بهترین جراح بینی گوشتی در تهران بهترین جراح بینی گوشتی در کرج بهترین جراح فک و صورت در تهران بهترین جراحی بینی در تهران بهتی جراح بینی گوشتی در تهران بهرین جراح بینی در تهران تفاوت جراحی بینی به روش باز و بسته جراح بینی جراح بینی استخوانی جراح بینی در تهران جراح بینی گوشتی جراحی انحراف بینی جراحی بینی جراحی بینی استخوانی جراحی بینی باز جراحی بینی به روش بسته جراحی بینی در بارداری جراحی بینی در تهران جراحی بینی فانتزی جراحی بینی گوشتی جراحی فک جراحی پلاستیک دکتر مسعود یزدانی رینوپلاستی عمل بینی عمل جراحی بینی مراقبت های پس از عمل بینی نتیجه عمل بینی هزینه جراحی بینی هزینه جراحی بینی استخوانی هزینه جراحی بینی در تهران هزینه جراحی بینی در قم هزینه جراحی بینی گوشتی هزینه جراحی رینوپلاستی در کرج هزینه سپتوپلاستی در کرج هزینه عمل زیبایی بینی ورزش بعد از جراحی بینی
Call Now Buttonتماس با دکتر یزدانی

جراحی بینی در تهران

جراح بینی در تهران بهترین جراح بینی جراح بینی جراحی بینی