تماس با ما
قیمت جراحی بینی
3 دی, 1398 0

قیمت جراحی بینی

قیمت جراحی بینی اولین و مهم ترین عامل در تصمیم گیری برای انجام عمل بینی است. میزان این مبلغ تا حدی مهم است که آمار عمل بینی دقیقاً در اتباط مستقیم با آن قرار دارد. نه تنها در ایران بلکه در سایر کشورها نیز، هزینه جراحی بینی به علت قرار داشتن در شاخه «جراحی زیبایی» معمولاً بالاست.

جراحی بینیقیمت جراحی بینی دکتر محمد مسعود یزدانی یکی از مهم ترین «جراحی های زیبایی» و البته «اصلاحی-ترمیمی» ست که امروزه در سراسر جهان به خوبی و با آمار بسیار بالایی در حال انجام شدن است. کشورهایی مثل ایران بنابه دلایل مختلف، از نظر آمار جهانی در رتبه های بسیار بالاتری نسبت به سایر کشورها قرار دارند.

از آنجایی که زیبایی چهره و تاثیر آن در مناسبات اجتماعی، خواسته یا ناخواسته، خوب یا بد، این روزها به شدت افزایش یافته بنابراین تمامی افراد و به ویژه خانمها نسبت به هر چه زیباتر شدن چهره خود اقدام می کنند. گاهی این اقدامات با انواع آرایش ها و تغییرات مقطعی در نقاط مختلف چهره است و گاهی نیز این تغییرات به صورت اساسی و مادام العمر انجام می گردد که یکی از آنها جراحی زیبایی بینی می باشد.

قیمت جراحی بینی به عوامل متنوعی مربوط است که در زیر به آنها اشاره می کنیم:

  • نوع بینی (استخوانی – گوشتی – نیمه استخوانی)
  • جراح مورد نظر
  • وجود ایراد پزشکی داخلی و یا خارجی در بینی
  • مرکز بهداشتی که قرار است عمل در آن انجام شود

این عوامل از مهمترین نکاتی ست که تعیین کننده هزینه جراحی بینی می باشد.

تأثیر نوع بینی در قیمت جراحی بینی

همانگونه که قبلتر گفتیم نوع بینی تاثیری مستقیم بر قیمت و هزینه جراحی بینی خواهد داشت. چنانچه فردی دارای بینی استخوانی باشد با توجه به اینکه بینی های استخوانی دارای قوز و برآمدگی در بالا، افتادگی نوک بینی به سمت پایین و کشیده تر هستند و دارای پوستی نازکند می توان گفت: عمل بینی استخوانی نسبت به سایر بینی ها کمی راحتتر و کم هزینه تر خواهد بود.

این نوع بینی ها دردسر کمتری برای تغییرات اساسی برای جراح خواهند داشت و عمل معمولاً با سرعت بیشتر انجام می شود.

همچنین در بینی های گوشتی با توجه به اینکه با یک عضوِ کمی بزرگتر و پهن تر روی صورت، روبرو هستیم و همچنین پوست بینی هم کمی ضخیم تر است با یک عمل سختتر نسبت به بینی استخوانی مواجه بوده و در نتیجه هزینه و قیمت جراحی بینی گوشتی کمی بیشتر از بینی استخوانی خواهد شد.

در نوع سوم بینی ها که همان بینی نیمه استخوانی ست چون با یکی بینیِ نیم استخوان و نیم غضروف مواجهیم در نتیجه می توان گفت: شاید تفاوت هزینه ای جزئی وجود داشته باشد که البته قابل ذکر و تامل نیست.

قیمت جراحی بینی در تمامی انواع بینی ها

با توجه به اینکه هر نوع بینی، زمان و تبحر خاص خود را برای زیباتر شدن می طلبد در نتیجه میتوان گفت: هزینه جراحی بینی در انواع بینی کمی متفاوت خواهد بود.

قیمت جراحی بینی استخوانی معمولاً بین 5 تا 12 میلیون تومان (بسته به جراح، کلینیک مورد نظر و… ) خواهد بود.

قیمت جراحی بینی گوشتی و نیمه استخوانی هم در روال معمول چیزی در حدود 6 تا 12 میلیون تومان ( با توجه به مرکزی که قرار است عمل در آن انجام گردد، جراح مورد نظر و… ) خواهد شد.

قیمت جراحی بینی دارای ایراد تنفسی و…

علاوه بر عمل زیبایی بینی که امروزه از اهمیت و توجه خاصی برخوردار است، عمل اصلاحی-ترمیمی بینی هم به شدت مهم و مورد توجه می باشد.

گاهی اوقات برخی افراد با ایرادات مادرزادی در ظاهر بینی، حفره های بینی (کوچک یا بزرگ بودن)، انحراف شدید بینی، تنگی نفس که عامل آن بینی ست، پولیپ و… به دنیا می آیند. همچنین برخی دیگر بر اثر انواع حوادث و اتفاقات دچار آسیب های گوناگون در بینی می شوند.

علاوه بر این موارد، ممکن است شخصی برای عمل زیبایی بینی به جراحی کم تجربه مراجعه و نهایتاً یک بینی زشت و دارای ایراد نصیبش گردد. در تمامی این شرایط نیاز به یک مرحله بسیار مهم به نام «عمل اصلاحی-ترمیمی بینی»  و «عمل جراحی بینی» می باشد که تمامی این عوارض در طی آن رفع شده و بهبود خواهند یافت.

هزینه عمل اصلاح-ترمیمی و هزینه عمل جراحی بینی در این موارد نیز بسته به شدت عارضه و آسیب، تعداد دفعات عمل و… خواهد داشت که نمی توان مبلغ مشخصی را ذکر کرد اما معمولاً مبلغ نبایستی بیشتر از همان چیزی باشد که قبلتر به آن اشاره نمودیم.

تاثیر بیمه ها در قیمت جراحی بینی

متاسفانه از آنجایی که سازمان های بیمه گر در بیشتر موارد زیر بار بیمه کردن پرداخت هیچ یک از عمل های بینی ( به جز در موارد بسیار خاص و حاد ) نمی روند در نتیجه نمی توان اصلاً بر روی کمک بیمه ها برای تأمین حتی مقداری از این هزینه ها حساب کرد و در اغلب موارد، خود متقاضی می بایستی تمامی هزینه های درمانی را متقبل نماید مگر ایرادی بسیار مشخص و پزشکی در بینی وجود داشته باشد که در زمرۀ عمل های زیبایی محسوب نشود!

دکتر محمد مسعود یزدانی

متخصص جراحی فک و صورت و جراح پلاستیک بینی

نظر بدهید

برچسب‌ها

اقدامات قبل و بعد از جراحی بینی بهترین جراح بینی بهترین جراح بینی استخوانی در تهران بهترین جراح بینی در تهران بهترین جراح بینی در قم بهترین جراح بینی در کرج بهترین جراح بینی فانتزی بهترین جراح بینی فانتزی در تهران بهترین جراح بینی گوشتی در تهران بهترین جراح بینی گوشتی در کرج بهترین جراح فک و صورت در تهران بهترین جراحی بینی در تهران بهتی جراح بینی گوشتی در تهران بهرین جراح بینی در تهران تفاوت جراحی بینی به روش باز و بسته جراح بینی جراح بینی استخوانی جراح بینی در تهران جراح بینی گوشتی جراحی انحراف بینی جراحی بینی جراحی بینی استخوانی جراحی بینی باز جراحی بینی به روش بسته جراحی بینی در بارداری جراحی بینی در تهران جراحی بینی فانتزی جراحی بینی گوشتی جراحی فک جراحی پلاستیک دکتر مسعود یزدانی رینوپلاستی عمل بینی عمل جراحی بینی مراقبت های پس از عمل بینی نتیجه عمل بینی هزینه جراحی بینی هزینه جراحی بینی استخوانی هزینه جراحی بینی در تهران هزینه جراحی بینی در قم هزینه جراحی بینی گوشتی هزینه جراحی رینوپلاستی در کرج هزینه سپتوپلاستی در کرج هزینه عمل زیبایی بینی ورزش بعد از جراحی بینی
Call Now Buttonتماس با دکتر یزدانی

جراحی بینی در تهران

جراح بینی در تهران بهترین جراح بینی جراح بینی جراحی بینی