تماس با ما
سؤالات متداول درباره عمل جراحی بینی
30 فروردین, 1399 0

سؤالات متداول درباره عمل جراحی بینی

جراحی بینی موضوع مهمی ست که می تواند دارای سوال و ابهامات فراوانی باشد. در این مقاله سعی داریم به سؤالات متداول درباره عمل جراحی بینی پاسخ دهیم. لطفاً تا انتها همراهمان باشید.

 

سؤالات متداول درباره عمل جراحی بینی دکتر محمد مسعود یزدانی

عمل بینی چیست؟

نوعی جراحی پلاستیک که بر روی بینی انجام شده و سبب تغییرات اساسی در شکل و فرم بینی و چهره شود را عمل بینی گویند.

 

انواع بینی کدامند؟

دو نوع بینی وجود دارد:

  • بینی استخوانی
  • بینی گوشتی

خصوصیات بینی استخوانی چیست؟

پوست نازک و غضروف و استخوانی محکم از ویژگی های مهم بینی استخوانی ست و دقیقاً به همین دلایل است که هم اشکالات آن به خوبی دیده می شود و نتیجه عمل مطلوب تری در این نوع بینی به دست می آید.

خصوصیات بینی گوشتی چیست؟

غضروف و استخوان ضعیف و همچنین پوستی ضخیم از خصوصیات بارز بینی گوشتی ست و البته در نوک بینی های گوشتی می توان غدد چربی فراوان تری مشاهده نمود.

هدف جراحی بینی چیست؟

اهداف مهمی در جراحی بینی مد نظر است: 1- زیبایی 2- درمان ایرادات.

در هر دو این اهداف، نواقصی مانند قوز بینی، انحراف بینی، بزرگی و کوچکی بینی و افتادگی نوک بینی برطرف خواهد شد همچنین در جراحی بینی با هدف درمان ایرادات، مشکلاتی مثل پولیپ بینی، انحراف بینی و شکستگی های مختلف بینی برطرف می شوند.

 

بهترین افراد برای عمل بینی چه کسانی هستند؟

افرادی که واقعاً در بینی آنها ایرادی مشخص وجود داشته و در کنار این موضوع، به تمامی مشاورات جراح به دقت توجه کنند همچنین انتظاری منطقی از عمل بینی خود داشته باشند.

چند روش در عمل بینی وجود دارد؟

جراحی بینی به دو روش انجام می شود:

  • جراحی بینی باز
  • جراحی بینی بسته

جراحی بینی بسته چه شرایطی دارد؟

در این نوع عمل بینی بر روی کلوملا هیچ برشی ایجاد نشده و میزان تورم و کبودی هم بسیار کمتر است زیرا تغییرات از داخل سوراخ های بینی انجام می شود.

عمل جراحی بینی باز چه شرایطی دارد؟

ابتدا برشی در کلوملا ایجاد و پوست روی بینی به منظور اعمال تغییرات برداشته می شود، سپس جراح تغییرات لازم را ایجاد می کند.

 

دکتر مسعود یزدانی

متخصص جراحی فک و صورت و جراح پلاستیک بینی

نظر بدهید

برچسب‌ها

اقدامات قبل و بعد از جراحی بینی بهترین جراح بینی بهترین جراح بینی استخوانی در تهران بهترین جراح بینی در تهران بهترین جراح بینی در قم بهترین جراح بینی در کرج بهترین جراح بینی فانتزی بهترین جراح بینی فانتزی در تهران بهترین جراح بینی گوشتی در تهران بهترین جراح بینی گوشتی در کرج بهترین جراح فک و صورت در تهران بهترین جراحی بینی در تهران بهتی جراح بینی گوشتی در تهران بهرین جراح بینی در تهران تفاوت جراحی بینی به روش باز و بسته جراح بینی جراح بینی استخوانی جراح بینی در تهران جراح بینی گوشتی جراحی انحراف بینی جراحی بینی جراحی بینی استخوانی جراحی بینی باز جراحی بینی به روش بسته جراحی بینی در بارداری جراحی بینی در تهران جراحی بینی فانتزی جراحی بینی گوشتی جراحی فک جراحی پلاستیک دکتر مسعود یزدانی رینوپلاستی عمل بینی عمل جراحی بینی مراقبت های پس از عمل بینی نتیجه عمل بینی هزینه جراحی بینی هزینه جراحی بینی استخوانی هزینه جراحی بینی در تهران هزینه جراحی بینی در قم هزینه جراحی بینی گوشتی هزینه جراحی رینوپلاستی در کرج هزینه سپتوپلاستی در کرج هزینه عمل زیبایی بینی ورزش بعد از جراحی بینی
Call Now Buttonتماس با دکتر یزدانی

جراحی بینی در تهران

جراح بینی در تهران بهترین جراح بینی جراح بینی جراحی بینی