تماس با ما
بهترین جراح بینی فانتزی
21 فروردین, 1400 8

بهترین جراح بینی فانتزی

امروزه یکی از روش‌های رایجی که افراد برای زیبایی ظاهری خود از آن استفاده می‌کنند، جراحی بینی می‌باشد که مدل‌ها و انواع گوناگونی دارد، یکی از انواع جراحی‌های بینی، جراحی فانتزی بینی می‌باشد، جراحی بینی فانتزی که بیشتر در بین زنان طرفدار دارد، باعث می‌شود چهره فرد زیباتر شود، البته قابل ذکر است که این نوع عمل جراحی برای هر نوع بینی قابل انجام نیست، برای مثال در بینی‌های گوشتی که دارای پوست ضخیمی هستند این عمل تغییرات ایجاد شده را به خوبی نمایش نخواهد داد، اما برای بینی‌های استخوانی مناسب است. بهترین جراح بینی فانتزی در تهران کیست؟ دکتر مسعود یزدانی جزء بهترین جراحان بینی در تهران و قم میباشند.

 

بهترین جراح بینی فانتزی

جراحی بینی فانتزی

در این جراحی سایز بینی به مقدار قابل توجهی کوچک می‌شود و در نمای نیمرخ قوس و انحنا ایجاد می‌گردد و بینی در جراحی بینی نیمه فانتزی حالت سربالایی به خود می‌گیرد، در واقع جراحی بینی فانتزی باعث می‌شود که بینی از نمای روبرو بسیار باریک دیده شود و در بالای پره‌های بینی کریز ایجاد می‌کند که این امر باعث می‌شود که یک خط در بالای پره‌های بینی به وجود بیاید.

چه افرادی برای جراحی بینی فانتزی مناسب تر هستند؟

از لحاظ ساختار چهره افرادی که بیبی فیس هستند برای مدل های بینی فانتزی مناسب تر هستند. یعنی صورتی ریز دارند. زیرا بینی به صورت عروسکی و ریز در می آید به همین جهت لازم است صورت نیز ریز و متناسب با ساختار بینی باشید.

معمولا افراد ترجیح می دهند بینی خود را به صورت طبیعی جراحی کنند تا نشانه هایی از جراحی باقی نماند. اما اگر اصرار به جراحی بینی فانتزی دارید توصیه می کنیم با دکتر مسعود یزدانی متخصص فک و صورت و جراحی زیبایی مشورت کنید زیرا ایشان با توجه به آناتوکی چهره شما نوع بینی و نتیجه ان بهترین مدل را به شما پیشنهاد می کنند.

توجه داشته باشید اگر پس از جراحی بینی، فرم بینی مورد پسند شما نباشد دچار کاهش اعتماد به نفس می شوید و ناچاراً باید به انجام جراحی بینی ترمیمی روی آورید که جراحی پیچیده و دشواری تری است.

نکات مهم در جراحی بینی فانتزی

در هنگام انجام عمل جراحی بینی فانتزی به یک سری از موارد باید توجه داشته باشید برای مثال داشتن یک بینی دارای بافت و غضروف محکم و پوست نازک از موارد لازم جهت انجام این نوع جراحی می‌باشد، همچنین باید توجه داشته باشید که این عمل برای افرادی که اعضای صورت کوچک و ظریفی دارند مناسب‌تر می‌باشد، همچنین آزمایش‌ها و داروهایی که جراح بینی تجویز می‌کند باید به طور کامل مصرف و انجام شود.

بهترین جراح بینی فانتزی چه کسی است؟

در هنگام انجام جراحی بینی تخصص و مهارت جراح اهمیت بسیار زیادی دارد و تاثیر مستقیم بر نحوه و کیفیت انجام عمل بینی دارد، بنابراین عمل جراحی باید حتماً توسط بهترین جراحان انجام گردد، تا نتیجه درستی داشته باشد. در صورتی که بنا به هر دلیلی جراحی بینی خود را به جراحی بسپارید که تجربه و تخصص کافی نداشته باشد ممکن است آسیب‌های جدی به دستگاه تنفس و ظاهر بینی شما وارد شود.

ویژگی‌های بهترین جراح بینی فانتزی

بهترین جراح بینی فانتزی باید ویژگی‌هایی مثل تجربه زیاد، تبحر و تخصص کافی، قدرت تصور بالا، وجدان کاری، صبر و حوصله فراوان، برخورد مناسب با بیمار، رضایت حداکثری بیماران از وی و غیره را داشته باشد.

تفاوت بینی فانتزی و طبیعی

مهم ترین تفاوتی که بینی طبیعی با فانتزی دارد زاویه نوک بینی و لب است. در جراحی بینی فانتزی زاویه نوک بینی با لب بالا بیش ‌تر از مدل بینی ‌های طبیعی است. در جراحی بینی فانتزی از نیم رخ بینی به حالت سرسره ای است اما در بینی طبیعی این حالت وجود ندارد و قوسی روی بینی دیده نمی شود.

میزان سربالا بودن در بینی فانتزی بسیار بیشتر از مدل بینی طبیعی است. همچنین سایز  بینی در مدل فانتزی معمولا  کوچک تر می‌ شود و شکل عروسکی به خود می ‌گیرد.

اقدامات قبل از جراحی بینی فانتزی

برای اینکه جراحی راحتتر و با نتیجه مطلوب تری داشته باشید، لازم است اقداماتی را قبل از عمل انجام دهید. با رعایت این نکات قطعا نتیجه بهتری از رینوپلاستی به دست خواهید آورد.

خواسته و توقع خود را از جراح بینی به طور کامل بازگو نمایید. و توقعات خود را متناسب با ساختار صورت خود هماهنگ کنید.

انتظارات واقع گرایانه از جراح خود داشته باشید.

آزمایش هایی که پزشک تجویز می کند را حتما انجام دهید و نتیجه را قبل از جراحی به پزشک ارائه دهید.

از دو هفته قبل از بیماری از مصرف داروهایی نظیر آسپیرین و پروفن خودداری کنید. زیرا این داروها باعث اختلال در گردش خون می شود و ریسک خونریزی را به همراه دارد.

مصرف دخانیات و الکل را از دو هفته قبل از جراحی ترک کنید.

از خوردن و نوشیدن هر گونه مواد غذایی و نوشیدنی از 8 ساعت قبل عمل خودداری نمایید.

 

بهترین جراح بینی فانتزی

سخن پایانی

بینی برجسته‌ترین عضو صورت می‌باشد و تاثیر زیادی بر چهره افراد دارد، بنابراین حتماً دقت کنید که در هنگام انجام عمل بینی فانتزی از بهترین جراحان کمک بگیرید در غیر این صورت بینی از فرم طبیعی خود خارج خواهد شد و حالت چهره نامناسب خواهد شد.

 

دکتر مسعود یزدانی

متخصص جراحی فک و صورت و جراح پلاستیک بینی

نظر بدهید

نظرات

  1. سلام اقای دکتر شما بهترینییییییییییید

  2. سلام اقای دکترمن بینیم گوشتیه بینی فانتزی دوست دارم ،خوب میشه بنظرتون؟

    • سلام بهتره اول معاینه بشید ولی در کل بینی فانتزی برای بینی گوشتی توصیه نمیشه

  3. سلام اقای دکتر بینی عروسکی به همه صورتا میاد؟

  4. سلام اقای دکتر بینی عروسکی برای بینی گوشتی خوب میشه ؟

برچسب‌ها

اقدامات قبل و بعد از جراحی بینی بهترین جراح بینی بهترین جراح بینی استخوانی در تهران بهترین جراح بینی در تهران بهترین جراح بینی در قم بهترین جراح بینی در کرج بهترین جراح بینی فانتزی بهترین جراح بینی فانتزی در تهران بهترین جراح بینی گوشتی در تهران بهترین جراح بینی گوشتی در کرج بهترین جراح فک و صورت در تهران بهترین جراحی بینی در تهران بهتی جراح بینی گوشتی در تهران بهرین جراح بینی در تهران تفاوت جراحی بینی به روش باز و بسته جراح بینی جراح بینی استخوانی جراح بینی در تهران جراح بینی گوشتی جراحی انحراف بینی جراحی بینی جراحی بینی استخوانی جراحی بینی باز جراحی بینی به روش بسته جراحی بینی در بارداری جراحی بینی در تهران جراحی بینی فانتزی جراحی بینی گوشتی جراحی فک جراحی پلاستیک دکتر مسعود یزدانی رینوپلاستی عمل بینی عمل جراحی بینی مراقبت های پس از عمل بینی نتیجه عمل بینی هزینه جراحی بینی هزینه جراحی بینی استخوانی هزینه جراحی بینی در تهران هزینه جراحی بینی در قم هزینه جراحی بینی گوشتی هزینه جراحی رینوپلاستی در کرج هزینه سپتوپلاستی در کرج هزینه عمل زیبایی بینی ورزش بعد از جراحی بینی
Call Now Buttonتماس با دکتر یزدانی

جراحی بینی در تهران

جراح بینی در تهران بهترین جراح بینی جراح بینی جراحی بینی