تماس با ما
21 خرداد, 1399 16

بهترین جراح بینی استخوانی در تهران

بهترین جراح بینی استخوانی در تهران می تواند بینی استخوانی را در بهترین شرایط جراحی نماید.

بینی استخوانی یکی از بهترین انواع بینی ها برای جراحی زیبایی و حتی جراحی ترمیمی ست. بینی استخوانی معمولاً دارای برآمدگی در بالای بینی و افتادگی در نوک است. جراح برای انواع عمل بر روی این نوع بینی، دقت فراوانی می کند.

 

بهترین جراح بینی استخوانی در تهران

 

بینی یکی از برجسته‌ترین اعضای صورت می‌باشد و در مرکز توجه قرار دارد. بنابراین تاثیر زیادی بر تناسب چهره دارد و وجود مشکلاتی مثل بد فرم بودن، کج بودن یا انحراف داشتن و بزرگ بودن بیش از حد آن می‌تواند تأثیر منفی بر روی چهره داشته باشد . و همچنین می‌تواند باعث کاهش اعتماد به نفس افراد شود، عمل جراحی بینی این مشکل را حل کرده است و این امکان را برای اشخاصی که از شکل و فرم بینی خود رضایت ندارند. به وجود آورده که در صورت عدم رضایت بتوانند فرم و شکل بینی خود را تغییر دهند که این تغییر به وسیله عمل جراحی امکان پذیر است، عمل جراحی زیبایی بینی انواع مختلفی دارد که جراح بینی استخوانی یکی از آن‌ها به شما می‌رود.

 نتیجه جراحی بینی استخوانی

 معمولاً عمل جراحی بر روی بینی‌های استخوانی نسبت به بینی‌های گوشتی اثرات بهتری دارد، زیرا به دلیل پوست نازک این نوع بینی‌ها و وجود غضروف‌ها و استخوان‌ها شکل دهی و فرم دهی به آن نسبت به بینی‌های گوشتی برای پزشک راحت‌تر می‌باشد، امکان برگشت پذیری این بینی و قوز آن به حالت اولیه پس از جراحی بسیار کم و نزدیک به صفر است، اما در بینی‌های گوشتی موارد بسیاری مشاهده می‌شود که بینی به حالت قبل خود برگردد، علاوه بر این  اثرات عمل جراحی بینی در بینی‌های استخوانی سریع‌تر مشخص می‌گردد زیرا در این نوع بینی‌ها تورم بینی در مدت  زمان کمتری از بین می‌رود و بعد از از بین رفتن ورم بینی می‌توان اثر عمل جراحی  بر روی بینی را مشاهده کرد.

 عمل جراحی مناسب برای بینی استخوانی

 برای انجام عمل بینی استخوانی فرد می‌تواند طبق سلیقه خود و مشورت با پزشک عمل جراحی طبیعی یا فانتزی و نیمه فانتزی را انتخاب کند و دست جراح در این باره باز است، زیرا همه این عمل‌ها را می‌توان بر روی بینی استخوانی انجام داد،  معمولاً بینی‌های استخوانی کاندید مناسبی برای انجام عمل زیبایی بینی فانتزی  و عمل بینی نیمه فانتزی می‌باشند، بینی فانتزی که در ایران بیشتر با نام بینی‌ عروسکی شناخته می‌شود، یکی از عمل‌های بینی پرطرفدار به شمار می‌رود که جذابیت و زیبایی خاص خود را دارد، مدل بینی نیمه فانتزی هم یکی دیگر از مدل‌های پر طرفدار برای انجام عمل زیبایی بینی می‌باشد که ترکیبی از مدل فانتزی و طبیعی است و برای اشخاصی مناسب است که می‌خواهند علاوه بر طبیعی بودن بینی آن‌ها کمی سربالا هم باشد و قوس ملایمی هم داشته باشد.

 عوارض جراحی بینی استخوانی در تهران

 عمل زیبایی بینی استخوانی همانند سایر انواع عمل‌ها می‌توانند یک سری عوارض و پیامدهایی را به دنبال داشته باشد، از جمله رایج‌ترین عوارض یا مشکلاتی که ممکن است بعد از جراحی بینی به وجود آید می‌توان به مواردی مثل غیر استاندارد شدن اندازه بینی،  سربالا شدن بیش از حد بینی، کج شدن تیغه بینی، افتادگی نوک بینی، ایجاد مشکلات تنفسی و  … اشاره کرد.

مشخصات بینی استخوانی برای تشخیص بهتر:

بینی استخوانی به بینی‌ای گفته می‌شود که دارای پوست نازکی باشد و در مقابل استخوان‌ها و غضروف‌های آن بسیار مستحکم باشد و معمولاً بر روی بینی استخوانی گاهی اوقات یک قوز هم مشاهده می‌شود که می‌تواند به صورت مادرزادی وجود داشته باشد یا بر اثر عوامل محیطی مثل شکستگی، ضربه و غیره به وجود آمده باشد، از جمله سایر ویژگی‌های بینی‌های  استخوانی می‌توان به  موارد زیر نیز اشاره کرد.

– معمولاً دارای تیغه ای تیز از روبروست
– دارای برآمدگی در بالای بینی
نوک بینی معمولاً به سمت پایین، افتادگی دارد
– گاهی به دلیل بزرگ بودن بینی استخوانی، معمولاً سوراخ ها دارای عدم تقارن هستند
– انحراف در تیغه بینی بیشتر دیده می شود

علت ایجاد قوز و برآمدگی بر روی بینی

عوامل زیادی ممکن است باعث ایجاد قوز روی بینی شود از جمله:

عوامل ارثی

بصورت ژنتیکی و در هنگام تولد ممکن است بینی نوزاد دارای قوز باشد. در این موارد فقط فرد به سن بلوغ برسد، یزرگی و قوز بینی اش نمایان می شود.

عوامل محیطی

قوز بینی ممکن است به علل مختلفی همچون ضربه، تصادف، آسیب در حین ورزش و … رخ دهد. که در این موارد معمولا همراه با شکستگی، مشکلات تنفسی نیز برای فرد به وجود می آید.

چند نوع جراحی بر روی بینی استخوانی انجام می شود:

عمل زیبایی یا رینوپلاستی
– عمل اصلاحی یا سپتوپلاستی

در عمل رینوپلاستی، بهترین جـراح بینـی استخوانی در تهران تغییرات زیر را در بینی فرد ایجاد می کند:

  • بالا کشیدن نوک بینی

– رفع قوز روی بینی

– تنظیم فاصله اصولی بین لب و بینی
– کوچک کردن طول بینی
–  هم اندازه کردن سوراخ های بینی و قرینه کردن سوراخ ها

روش های جراحی بینی استخوانی

جراحی زیبایی بینی با توجه به نوع بینی استخوانی به روش باز و بسته صورت می گیرد.

عمل بینی به روش بسته

در این روش، روی قسمت تیغه بینی برشی ایجاد نمی شود. و همه برش ها در داخل بینی شکل می گیرد. و در ادامه استخوان از غضروف و استخوان جدا می شود. و تغییراتی که مدنظر پزشک است، اعمال می شود. این روش نسبت به روش جراحی باز مزایایی دارد که عبارتند از: عدم ایجاد زخم بر روی قسمت بیرونی بینی، مدت زمان کمتر برای جراحی و در نتیجه تورم کمتر و بهبودی سریع تر

عمل بینی به روش باز

در جراحی به روش باز برش هایی توسط جراح روی تیغه های بینی ایجاد می شود و دسترسی پزشک به ساختار بینی بیمار بسیار عالی است. و جراح با تسلط کامل می تواند تغییرات موردنظر خویش را اعمال کند.

در نهایت جراح شما با توجه به نوع بینی تصمیم می گیرد که کدام روش برای انجام جراحی بینی شما مناسب است.

دکتر مسعود یزدانی جراح بسیار زبده و باتجربه ای در تشخیص نوع جراحی برای بینی شما است.

 

 

 

جراحی بینی به روش باز بهتر است یا بسته؟

همانطور که در بالا توضیح داده ایم، دو روش جراحی بینی وجود دارد. که هر کدام تکنیک های متفاوت دارند. مزایا و محدودیت های هرکدام متفاوت است. به همین دلیل هیچگاه نمی توان دو تکنیک را با هم مقایسه کرد. و نمی توان گفت کدام یک بهتر و کاربردی تر است.

بسیاری از افراد به دلیل شرایط بینی شان و ساختار کلی بینی بالاجبار باید با تکنیک باز جراحی شوند اما فرد دیگری ممکن است که با شیوه بسته جراحی بینی مشکلات بینی اش حل و فصل گردد.

این که کدام روش جراحی برای فردی مناسب است بسته به تخصص پزشک جراح آن دارد. دکتر مسعود یزدانی از پزشکان ماهر و حرفه ای در زمینه جراحی بینی هستند که بهترین روش برای جراحی بینی شما را انتخاب و اجرا می کند.

عمل زیبایی سیتوپلاستی

گاهی اوقات جراحی برای زیبایی انجام نمی شود و بیشتر جنبه درمانی دارد. به این نوع جراحی ها جراحی سیتوپلاستی می گویند. در این نوع جراحی جراح به اصلاح مشکلات بینی و رفع آن می پردازد. در واقع بیشتر برای انحراف تیغه میانی بینی یا سپتوم بینی این نوع جراحی انجام می شود. البته کسانی که دچار انحراف بینی، کجی و پولیپ بینی هستند، نیز برای رفع این مشکلات به جراحی سیتوپلاستی روی می آورند.

جراحی انحراف بینی

این روزها از جمله جراحی هایی که از سوی بهترین جراحان بینی انجام می شود جراحی انحراف بینی یا سپتوپلاستی است.

انحراف بینی به انحراف و کجی تیغه میانی بینی یعنی سپتو اشاره دارد. از پیامد های منفی ناشی از کج بودن یا انحراف تیغه بینی می توان به افزایش میزان آبریزش بینی، خونریزی، درد و نیز اختلال در روند تنفس اشاره کرد. به همین دلیل این دسته از افراد برای بهبود عملکرد بینی بالاجبار باید تحت عمل جراحی قرار گیرند.

یکی از مهم ترین تفاوت هایی که این جراحی با سایر جراحی های بینی دارد، این است که شرکت های بیمه ای هزینه این عمل را تحت پوشش قرار می دهند. زیرا جنبه درمانی دارد و بیمار برای بدست آوردن سلامتی خود مجبور است.  این جراحی را انجام دهد.

جراح بینی استخوانی در جراحی سپتوپلاستی  اصلاحات زیر را در بهترین شکل انجام خواهد داد:

– رفع ایرادات مادرزادی در بینی استخوانی
– از بین بردن انحراف تیغه بینی

– اصلاح شکستگی ها بر اثر تصادفات و حوادث مختلف

– رفع انسداد تنفسی بر اثر پولیپ و…
– اصلاح اشکالاتی که در جراحی قبل توسط جراح به وجود آمده است
بهترین جـراح بینی استخوانی در تهران می تواند تمامی مراحل تشخیص، جراحی و دوران نقاهت پس از عمل را به خوبی و با توجه به نوع عمل انجام دهد.

 هزینه عمل بهترین جراح بینی استخوانی در تهران

یک متخصص و همچنین جراح حرفه ای بینی در تهران می بایستی به محض دیدن چهره فرد، پی به نوع بینی آن برده و تقریباً بیشترِ راه را با همان نگاه اول رفته باشد. سپس نوبت به معاینات و بررسی دقیق بینی و صورت فرد می رسد که اینکار نیز به دقت انجام می گردد.
هزینه جراحی زیبایی با توجه به همان موقعیت زمانی تعیین شده و معمولاً قیمت ها مشخص و در حد قابل قبولی هستند. در مورد جراحی ترمیمی هم به دلیل میزان اشکال و همچنین ترمیم هایی که می بایستی انجام شود هزینه عمل توسط جراح بینی استخوانی در تهران مشخص خواهد شد که این مبالغ نیز کاملاً منصفانه می باشند.
لازم به ذکر است بهترین راه برای تعیین هزینه جراحی بینی، مراجعه حضوری به بهترین جراح بینی استخوانی در تهران است.

 

بهترین جراح بینی استخوانی در تهران

 

احتمال بازگشت به شرایط قبل از جراحی بینی!

در برخی موارد، سوالی از سمت بیمارانی که برای رفع ایراد ظاهری بینی خود اقدام کرده اند. و یا متقاضیان جراحی زیبایی بینی پرسیده می شود با این مضمون که آیا این احتمال وجود دارد. پس از جراحی بینی نزد بهترین جراح بینی استخوانی در تهران و با گذشت چند ماه یا چند سال، بینی باز هم به همان شکل و فرم سابق خود بازگردد؟ در چه شرایطی چنین چیزی اتفاق خواهد افتاد؟

در پاسخ باید گفت: جراحی بینی در مردان یا پسران باید پس از پایان 18 سالگی انجام شود و در دختران و زنان بعد از 15 یا 16 سالگی. دلیل آن هم، تکمیل فرآیند رشد استخوان های بینی و صورت تا این سنین است. پس از این سنین می توان نسبت به جراحی بینی توسط بهترین جراح بینی استخوانی در تهران اقدام کرد و هیچ نگرانی از بابت بازگشت به حالت قبل نداشت.

اما ذکر این نکته بسیار حائز اهمیت است که چنانچه فردی اصرار به جراحی زیبایی بینی در سنین پایین و زیر سنین ذکر شده داشته باشد، ممکن است چون رشد صورت و بینی همچنان ادامه دارد، پس از مدتی تغییرات محسوسی در نتایج جراحی بینی دیده شود.

مراقبت های قبل از جراحی بینی استخوانی در تهران

آمادگی قبل از عمل برای جراحی های مختلف نیاز است و این آمادگی، با مراقبت های ویژه و مناسب ایجاد می شود. برای چنین عملی، بهترین جراح بینی استخوانی در تهران پس از معاینات و مشاوره های لازم به بیمار، بهترین و تخصصی ترین توصیه های مراقبتی را برای روزهای قبل از عمل کرده تا موفق ترین عمل حاصل شود:

  • روز قبل از عمل غذاهای تند و پرادویه مصرف نشود
  • مشروبات الکلی دو هفته قبل از عمل بینی استخوانی در تهران ترک شوند
  • 2 هفته قبل از عمل، مصرف انواع دخانیات مانند سیگار و قلیان قطع گردد
  • مصرف داروهای رقیق کننده خون مانند آسپیرین و… قطع شوند
  • دوش گرفتن شب قبل از جراحی بینی استخوانی
  • پیراهن دکمه دار در روز عمل پوشیده شود چون ممکن است در زمان عمل و پس از آن، تعویض لباس مشکلاتی ایجاد نماید

روز جراحی بینی استخوانی در تهران

بیمار می بایستی برای انجام برخی مراحل مقدماتی، حداقل 1 ساعت قبل از عمل در مکان تعیین شده حضور داشته باشد تا اولین اقدامت انجام و سپس وارد اتاق عمل گردد.

تمامی اصلاحات زیر توسط بهترین جراح بینی استخوانی در انجام می شود:

  • برطرف کردن انحراف بینی
  • برداشتن قوز بینی
  • برداشتن پولیپ (با توجه به درخواست بیمار همزمان با جراحی بینی انجام می شود)
  • کوچک کردن سوراخ های بینی و قرینه سازی آنها
  • سربالا کردن بینی
  • تنظیم فاصله لب و بینی که بایستی استاندارد باشد
  • بهترین جراح بینی استخوانی در تهران

 مراقبت های بعد از جراحی بینی استخوانی در تهران

و اما پس از اینکه عمل بینی خود را نزد بهترین جراح بینی استخوانی در تهران انجام دادید. پس از گذشت چند ساعت و با صلاحدید جراحتان مرخص شده به منزل خواهید رفت. لازم است در منزل و روزها و هفته های بعد از عمل بینی استخوانی حتماً موارد مهم مراقبتی را رعایت کنید تا نتایج جراحی بینی شما به درستی فیکس گردد:

  • حتماً به صورت مستمر از کمپرس سرد برای فروکش کردن تورم و کبودی ها استفاده کنید
  • نیاز به استحمام در روزهای نخست نیست.
  • فقط از غذاهای مایع و سوپ در روزهای اول استفاده کنید، از خوردن غذاهای حجیم و جویدگی پرهیز نمایید
  • بینی خود را بی دلیل دستکاری نکنید
  • کودکان و افراد بی احتیاط را از اطراف خود برای جلوگیری از ضربات ناگهانی دور کنید
  • هنگام خواب حتماً سر بالاتر از بدن باشد
  • از دو بالشت یا متکا در دو طرف سر هم استفاده کنید تا در حین خواب ناگهان به طرفین نخوابید
  • داروها را به موقع مصرف کنید
  • با دیدن خونابه مضطرب نشوید زیرا طبیعی ست اما خونریزیهای زیاد را حتماً پیگیری نمایید

با انجام این مراقبت ها، حتماً بهترین جراحی را نزد بهترین جراح بینی استخوانی در تهران پشت سر خواهید گذاشت.

 

بهترین جراح بینی استخوانی در تهران

 

معاینات بعد از عمل توسط بهترین جراح بینی استخوانی در تهران

با توجه به اینکه جراحی بینی در بین جراحی های زیبایی و همچنین جزو مهم ترین جراحی ها در دنیای پزشکی محسوب می شود لازم است نه تنها در روزهای قبل و بعد جراحی بلکه در هفته ها و ماه های بعد نیز تمامی شرایط بیمار توسط جراح بررسی و تحت کنترل باشد تا چنانچه کوچک ترین ایرادی در روند درمان بینی مشاهده شد بتوان به سرعت نسبت به ترمیم و اصلاح آن اقدام نمود.

لازم است بیمار پس از جراحی، حتماً چند نوبت (بسته به تشخیص جراح و شرایط بیمار تعیین می شود) به جراح مراجعه کرده تا هم اسپلینت (گچ بینی) برداشته و یا تعویض شود و هم بینی با دقت معاینه گردد.

یک هفته پس از جراحی نیاز به یک نوبت ویزیت بیمار است تا بتوان گچ را برداشت و تعویض نمود. سپس پس از 1 ماه باید مجدداً به جراح مراجعه کرد تا روند بهبودی به درستی بررسی گردد. همچنین برای ماه دوم هم نیاز است تا بیمار باز هم برای بررسی مجدد نزد جراح رفته تا تمامی شرایط بینی توسط ایشان چک شود.

پس از این چند مرحله مراجعه، چنانچه پزشک جراح لازم دانستند توصیه به مراجعات بعدی به عنوان مثال 6 ماه بعد خواهند کرد. تمامی این مراجعات و معاینات بعدی با توجه به شرایط بینی و همچنین صلاحدید بهترین جراح بینی استخوانی در تهران تعیین خواهد شد.

رفع انحراف ایجاد شده پس از جراحی بینی

پس از جراحی زیبایی بینی (رینوپلاستی) و همچنین جراحی اصلاحی بینی (سپتوپلاستی) بنا به دلایل مختلفی ممکن است بینی دچار انحراف به یک سمت شود. این دلایل می تواند ضربه ای ناگهانی به بینی توسط خود فرد یا اطرافیان، بی احتیاطی در هنگام خواب شبانه و فشار به بینی از یک سمت، دستکاری های بیمورد بینی و دهها مورد دیگر باشد. در چنین شرایطی، بیمار موظف است حتماً به جراح خود مراجعه کرده تا جراح نسبت به اصلاح مشکل اقدام کند.

 

 

در اولین قدم، بهترین جراح بینی استخوانی در تهران به دقت بینی را وارسی کرده و سوالات مختلفی از بیمار خواهد پرسید تا علت اتفاق را بدست آورد سپس شروع به درمان عارضه خواهد کرد. معمولاً جراح با انگشت خود بینی را از سمتی که دچار انحراف شده به آرامی ماساژ می دهد و این ماساژ دادن را تا جایی ادامه می دهد که انحراف رفع گردد. گاهی انحراف بینی در یک جلسه و گاهی نیز در دو یا چند جلسه رفع خواهد شد و

چنانچه با این روش، انحراف پس از جراحی بینی استخوانی رفع نشد بهترین جراح بینی استخوانی در تهران مجبور است اقدام به جراحی ترمیمی-اصلاحی بینی (سپتوپلاستی) کرده تا بتواند انحراف ایجاد شده پس از جراحی بینی را به درستی برطرف نماید.

 

بهترین جراح بینی استخوانی در تهران

نحوه جراحی بینی استخوانی

استخوان و غضروف های اضافه در جراحی بینی استخوانی تراشیده می‌شوند و بر روی بینی که معمولاً هم در بینی های استخوانی قرار دارد به صورت کامل از روی بینی برداشته می‌شود. مراحل این کار به این صورت است که زیر بینی برش ایجاد می گردد تا جراح بتواند دسترسی بهتری به اجزای بینی داشته  باشد. بعد از آن جراح تغییراتی را که قبل از عمل جراحی با صحبت با متقاضی صورت گرفته بود را بر روی غضروف و استخوان های بینی پیاده می‌کند. از جمله روش های جراحی بینی باز و بسته می باشد. در روش باز به دلیل دسترسی بهتر و سریعتر جراح به اجزای بینی، متخصص این روش را  نسبت به روش بسته ارجحیت می‌دهد.

جراحی ترمیم بینی استخوانی

 جراحی ترمیمی، جراحی سخت تر خواهد بود. دلیل دشواری جراحی ترمیمی بافت دستکاری شده و چسبندگی های ایجاد شده است. به طور مثال اگر جراح بخواهد بینی از قبل عمل شده را دوباره عمل کند نمی داند. که جراح قبلی چه تغییراتی را بر روی بینی متقاضی انجام داده است . و برای اینکه مشاهده کامل بر بینی داشته باشد باید بینی را باز کند بعد از باز کردن بینی و مشاهده کردن آن متوجه خواهد شد. که چه چیزی باعث شده است متقاضی برای ترمیم مراجعه کند. بهتر است بدانید جراحی ترمیمی بینی استخوانی دشوارتر از بینی های گوشتی است. دلیل این دشواری هم چسبندگی پوست به استخوان است. این چسبندگی به خاطر ویژگی نازکی پوست در افراد با بینی های استخوانی است.  در کل و به طور خلاصه باید گفت که جراحی ترمیم بینی های استخوانی بسیار دشوار است و برای اینکه بتوان نواقص را برطرف کرده و بینی را ترمیم کرد به وقت و ظرافت بیشتری نیاز است.

کوچک کردن بینی استخوانی بدون جراحی

 روش های غیر جراحی امروزه در سراسر جهان طرفداران زیادی دارد. روش های غیر جراحی برای زیبایی بینی عبارتند از:

 تزریق ژل

 لیفت با نخ

 به روش هایی که از عمل جراحی برای زیبایی بینی استفاده نمی شود. را راینوپلاستی بدون جراحی می‌گویند. اما در مورد با تزریق ژل به بینی باید بگوییم که موثر نیست. شما ممکن است بخواهید برای مدت کوتاهی با تزریق ژل به بینی سر کنید تا نوبت به جراحی برسد. اما بهتر است بدانید که تزریق ژل باعث ایجاد مشکل در عمل و سختی در آن می شود. بعضی از ژل های تزریق مشخص نیست که به چه صورت هستند. و ممکن است به لایه‌های مختلف پوستی آسیب جدی وارد کنند بهتر از این را هم بدانید که تزریق ژل و لیفت با نخ برای بینی با عوارضی همچون چسبندگی، عفونت و باقی گذاشتن حساسیت‌های پوستی همراه است.

درصد موفقیت جراحی بینی استخوانی

جراحی های بینی استخوانی به مراتب از بینی گوشتی بسیار راحت تر است. یعنی هر چقدر بینی و استخوان محکم تر باشد، پزشک به نتیجه ای که می خواهد بهتر می رسد. و نتیجه موفقیت امیزتر خواهد بود.

البته اگر بینی با استخوان و غضروف تشضکیل شده باشد، کار سخت خواهد شد. اما در کل می توان نتیجه گرفت زیبایی بینی استخوانی از بینی گوشتی بیشتر است.

البته نباید فراموش کرد که هیچ گاه نمی توان درصد دقیقی به بیمار برای موفقیت بینی استخوانی اعلام کرد. ولی به طور میانگین بینی استخوانی بعد از جراحی زیبایی خوش فرم تر و زیباتر می شود.

چرا دکتر مسعود یزدانی را پیشنهاد می کنیم؟

در ایران پزشکان متخصص جراحی بینی کم نیستند. اما پزشکی که بتواند با جراحی روی بینی هم درمان و هم جنبه زیبایی به صورت بیمار بدهد، باید مهارت بالایی داشته باشد. دکتر مسعود یزدانی این مسئله را به خوبی درک کرده و خلاقیتی از جنس درمان و هنر دارد. ایشان بدلیل بکارگیری تکنیک های جراحی و خلق زیبایی های فراوان در حیطه کاری خود، بیماران زیادی را به خود جذب کرده است.

 

دکتر  مسعود یزدانی

متخصص جراحی فک و صورت و جراح پلاستیک بینی

 

نظر بدهید

نظرات

  1. سلام اقای دکتر هزینه جراحی بینی چنده؟

  2. سلام اقای دکتر هزینه جراحی بینی استخوانی چنده؟

  3. سلام وقت بخیر اقای دکتر هزینه جراحی بینی گوشتی با بینی استخوانی فرق داره؟

  4. […] دارید باید به کمک فرد دیگری حمام کنید و حتماً نشسته حمام کنید. سرتان را از پشت بشویید تا بینی خیس نشده و دقت کنید […]

  5. سلام اقای دکتر خدا قوت میشه اول جراحی بینی انجام داد بعد باردار شد؟

  6. سلام اقای دکتر من آلرژی دارم.آیا میتونم عمل کنم؟

  7. سلام اقای دکتر شما واقعا پنجه طلا هستین،من خیلی راضیم

  8. سلام اقای دکتر من اومدم پیشتون ویزیت شدم گفتین بینیم غضروفی هست بعد از عمل خوب میشه؟

    • سلام موقع مشاوره همه چی رو بهتون توضیح میدیم که خیالتون راحت بشه و اگه بدونیم عمل خوبی شه اصلا عمل نمیکنیم

برچسب‌ها

اقدامات قبل و بعد از جراحی بینی بهترین جراح بینی بهترین جراح بینی استخوانی در تهران بهترین جراح بینی در تهران بهترین جراح بینی در قم بهترین جراح بینی در کرج بهترین جراح بینی فانتزی بهترین جراح بینی فانتزی در تهران بهترین جراح بینی گوشتی در تهران بهترین جراح بینی گوشتی در کرج بهترین جراح فک و صورت در تهران بهترین جراحی بینی در تهران بهتی جراح بینی گوشتی در تهران بهرین جراح بینی در تهران تفاوت جراحی بینی به روش باز و بسته جراح بینی جراح بینی استخوانی جراح بینی در تهران جراح بینی گوشتی جراحی انحراف بینی جراحی بینی جراحی بینی استخوانی جراحی بینی باز جراحی بینی به روش بسته جراحی بینی در بارداری جراحی بینی در تهران جراحی بینی فانتزی جراحی بینی گوشتی جراحی فک جراحی پلاستیک دکتر مسعود یزدانی رینوپلاستی عمل بینی عمل جراحی بینی مراقبت های پس از عمل بینی نتیجه عمل بینی هزینه جراحی بینی هزینه جراحی بینی استخوانی هزینه جراحی بینی در تهران هزینه جراحی بینی در قم هزینه جراحی بینی گوشتی هزینه جراحی رینوپلاستی در کرج هزینه سپتوپلاستی در کرج هزینه عمل زیبایی بینی ورزش بعد از جراحی بینی
Call Now Buttonتماس با دکتر یزدانی

جراحی بینی در تهران

جراح بینی در تهران بهترین جراح بینی جراح بینی جراحی بینی