تماس با ما
برش عمل زیبایی بینی
3 اردیبهشت, 1399 0

برش عمل زیبایی بینی

یکی از پرطرفدارترین جراحی های زیبایی  عمل بینی ست که در حال حاضر متقاضیان انجام آن در سراسر جهان نه تنها از بین خانمها بلکه آقایان را هم شامل می شود زیرا بینی یکی از موثرترین اعضای صورت در زیبایی افراد است. به همین دلیل توجه و دقت در زیبا کردن چنین عضو مهمی در این روزها بسیار بیشتر شده است. به همین دلیل در این مقاله در مورد برش عمل زیبایی بینی و انواع آن در خدمت شما خواهیم بود.

برش عمل زیبایی بینی
برش عمل زیبایی بینی_دکتر مسعود یزدانی

 

برش عمل زیبایی بینی

برای اینکه بهترین نتیجه پس از جراحی زیبایی بینی حاصل گردد دو روش برای برش عمل زیبایی بینی وجود دارد. این روش ها عبارتند از

  • عمل بینی به روش بسته
  • عمل بینی به روش باز

 

عمل بینی به روش بسته

برای انجام جراحی زیبایی بینی به روش بسته ابتدا جراحان  برشهای مورد نیاز را در ساختار داخلی بینی (لبه داخلی سوراخهای بینی) ایجاد کرده سپس برش ها بعد از پایان یافتن جراحی، با استفاده از نخهای قابل جذب بخیه زده می شوند. این نخ های بخیه قابل جذب هستند و نیازی به کشیده شدن ندارند.

لازم به ذکر است که به دلیل بسته بودن نوع جراحی، دید جراح بسیار کم است اما جراح با مهارت خود می تواند بهترین تغییرات را ایجاد کند. از این شیوه در جراحی زیبایی بینی هایی استفاده می شود که آنچنان تغییراتی نیاز ندارند.

مزیت های فراوان روش بسته جراحی بینی عبارتند از:

  • کوتاه بودن دوره نقاهت
  • کوتاه بودن مدت زمان عمل بینی
  • ایجاد کبودی و تورم کمتر در متقاضیان .

 

 عمل بینی به روش باز

این شیوه در جراحی زیبایی بینی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. ابتدا جراح در عمل بینی به روش باز، برش کوچکی در قسمت ستون میانی دو حفره بینی (کلوملا) ایجاد کرده سپس با برداشتن پوست بینی تغییرات لازم را اعمال خواهد کرد.

در این شیوه با بلند کردن پوست بینی، جراح به بخش های گوناگون بینی دسترسی راحت تری خواهد داشت به همین دلیل می تواند تغییرات زیادی در بینی ایجاد کند

لازم به ذکر است، احتمال ایجاد عوارض و مشکلاتی نظیر اختلالات تنفسی، غیر قرینگی در سوراخهای بینی و… در شیوه جراحی باز بسیار کم است به همین دلیل اکثر عمل های پیچیده به این روش انجام می شود.

مزیت های عمل بینی به روش باز عبارتند از:

  • دید وسیع جراح
  • اعمال تغییرات گسترده
  • و…

عمل بینی بسته بهتر است یا عمل بینی باز؟

از مهم ترین نکاتی که برخی از بیماران، متقاضیان و حتی خود جراحان بر روی آن گاهی تمرکز دارند همین سوال است که کدام نوع برش عمل زیبایی بینی می تواند بهترین برش باشد؟ و همچنین کدام نوع برش برای کدام نوع بینی (گوشتی و استخوانی) بهتر است؟

برای پاسخ به این سوالات مهم، اولین نکته تعیین کننده «تخصص و تبحر جراح بینی» ست، یعنی این جراح است که می تواند تعیین کند در بینی مورد نظر کدام شیوه برش و جراحی می تواند تاثیر بهتری در نتیجه جراحی داشته باشد.

عموماً جراحان سعی می کنند در مورد بینی هایی که از ایرادات بیشتری برخوردارند به عنوان مثال شکستگی های قدیمی و بدجوش خورده دارند، درگیر عارضه های تنفسی در بینی هستند و مواردی از این دست، از روش باز استفاده نمایند زیرا قرار است اصلاحات و ترمیم های بسیار فراوان تری در تمامی جهات بر روی بینی انجام شود پس بهترین برش عمل زیبایی بینی در چنین شرایطی استفاده از شیوه باز است.

در سایر عوارض و مشکلات بینی و همچنین جراحی زیبایی بینی هم، این تخصص و مهارت جراح و البته تصمیم ایشان است که منجر به انتخاب نوع برش وشیوه عمل بینی خواهد شد. دکترمسعود یزدانی در تمامی این شیوه ها بالاترین تخصص و مهارت را دارند و سعی می کنند بهترین شیوه جراحی برای بدست آمدن بهترین و زیباترین فرم بینی را انتخاب نمایند.

 

دکتر مسعود یزدانی

متخصص جراحی فک و صورت و جراح پلاستیک بینی

نظر بدهید

برچسب‌ها

اقدامات قبل و بعد از جراحی بینی بهترین جراح بینی بهترین جراح بینی استخوانی در تهران بهترین جراح بینی در تهران بهترین جراح بینی در قم بهترین جراح بینی در کرج بهترین جراح بینی فانتزی بهترین جراح بینی فانتزی در تهران بهترین جراح بینی گوشتی در تهران بهترین جراح بینی گوشتی در کرج بهترین جراح فک و صورت در تهران بهترین جراحی بینی در تهران بهتی جراح بینی گوشتی در تهران بهرین جراح بینی در تهران تفاوت جراحی بینی به روش باز و بسته جراح بینی جراح بینی استخوانی جراح بینی در تهران جراح بینی گوشتی جراحی انحراف بینی جراحی بینی جراحی بینی استخوانی جراحی بینی باز جراحی بینی به روش بسته جراحی بینی در بارداری جراحی بینی در تهران جراحی بینی فانتزی جراحی بینی گوشتی جراحی فک جراحی پلاستیک دکتر مسعود یزدانی رینوپلاستی عمل بینی عمل جراحی بینی مراقبت های پس از عمل بینی نتیجه عمل بینی هزینه جراحی بینی هزینه جراحی بینی استخوانی هزینه جراحی بینی در تهران هزینه جراحی بینی در قم هزینه جراحی بینی گوشتی هزینه جراحی رینوپلاستی در کرج هزینه سپتوپلاستی در کرج هزینه عمل زیبایی بینی ورزش بعد از جراحی بینی
Call Now Buttonتماس با دکتر یزدانی

جراحی بینی در تهران

جراح بینی در تهران بهترین جراح بینی جراح بینی جراحی بینی