تماس با ما
برآمدگی یا قوز بینی
28 دی, 1398 0

برآمدگی یا قوز بینی

برآمدگی یا قوز بینی : برخی افراد برای رفع قوز بینی خود جراحی بینی انجام می دهند. بسیاری از افراد هم از عمل بینی ترس و واهمه دارند و این امر موجب می گردد نتوانند برای برطرف نمودن این مشکل اقدام کنند.

برآمدگی یا قوز بینی دکتر محمد مسعود یزدانیقوز بینی چیست؟

جراحی بینی، قسمتی از بینی را که در بخش میانی بینی وجود دارد و موجب ایجاد قوز بینی شده است رفع می نماید.

این مشکل موجب بر هم زدن زیبایی بینی شده و نگاه مخاطب را به این قسمت از بینی معطوف می نماید و منجر به کاهش اعتماد به نفس شخص میشود لذا برخی افراد برای این که تعادل را در زیبایی صورت و بینی خود ایجاد نمایند و بینی خود را با دیگر اجزای صورت متناسب کنند این جراحی را انجام می دهند.

ولیکن ممکن است برخی دیگر که به شدت از بیهوشی و جراحی می هراسند و یا از نظر پزشکی بیهوشی برایشان خطرناک است، این عمل را انجام ندهند.

دلایل ایجاد قوز بینی

از جمله دلایل ایجاد برآمدگی یا قوز بینی می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • اصابت ضربه به بینی : شکستگی بینی در پی انجام برخی حرکات ورزشی یا اصابت ضربه به بینی میتواند باعث ایجاد قوز روی بینی شود .
  • عوامل ژنتیکی و ارثی

ساختار یا بافت برآمدگی یا قوز بینی چیست؟

بینی از سه قسمت غضروف، استخوان و پوست تشکیل می شود. غضروف و استخوان یک پایه محکم را به وجود می‌ آورند و پیرامون آن را پوست می پوشاند؛ که در خصوص ساختار قوز بینی باید گفت این برآمدگی از تلاقی غضروف و استخوان ایجاد می شود.

چنانچه بینی فرد دارای قوز باشد، می بایست برای اصلاح آن از غضروف و استخوان بینی کم کرد. قوز می تواند به شکل غضروفی و یا به شکل استخوانی باشد که با یکدیگر متفاوتند اما در هر صورت لازم است برداشته شوند تا مشکل بیمار برطرف شود.

دکتر محمد مسعود یزدانی

متخصص جراحی فک و صورت و جراح پلاستیک بینی

نظر بدهید

برچسب‌ها

اقدامات قبل و بعد از جراحی بینی بهترین جراح بینی بهترین جراح بینی استخوانی در تهران بهترین جراح بینی در تهران بهترین جراح بینی در قم بهترین جراح بینی در کرج بهترین جراح بینی فانتزی بهترین جراح بینی فانتزی در تهران بهترین جراح بینی گوشتی در تهران بهترین جراح بینی گوشتی در کرج بهترین جراح فک و صورت در تهران بهترین جراحی بینی در تهران بهتی جراح بینی گوشتی در تهران بهرین جراح بینی در تهران تفاوت جراحی بینی به روش باز و بسته جراح بینی جراح بینی استخوانی جراح بینی در تهران جراح بینی گوشتی جراحی انحراف بینی جراحی بینی جراحی بینی استخوانی جراحی بینی باز جراحی بینی به روش بسته جراحی بینی در بارداری جراحی بینی در تهران جراحی بینی فانتزی جراحی بینی گوشتی جراحی فک جراحی پلاستیک دکتر مسعود یزدانی رینوپلاستی عمل بینی عمل جراحی بینی مراقبت های پس از عمل بینی نتیجه عمل بینی هزینه جراحی بینی هزینه جراحی بینی استخوانی هزینه جراحی بینی در تهران هزینه جراحی بینی در قم هزینه جراحی بینی گوشتی هزینه جراحی رینوپلاستی در کرج هزینه سپتوپلاستی در کرج هزینه عمل زیبایی بینی ورزش بعد از جراحی بینی
Call Now Buttonتماس با دکتر یزدانی

جراحی بینی در تهران

جراح بینی در تهران بهترین جراح بینی جراح بینی جراحی بینی