تماس با ما
عمل بینی در دوره قاعدگی
20 بهمن, 1398 0

عمل بینی در دوره قاعدگی

عمل بینی در دوره قاعدگی یکی از مهم ترین پرسش خانم ها می باشد که در این مقاله به این سؤال پاسخ داده می شود.

عمل بینی در دوره قاعدگی دکتر محمد مسعود یزدانیآیا امکان جراحی بینی در دوره قاعدگی وجود دارد؟

اکثر خانم ها زمان جراحی بینی شان با دوره قاعدگی تداخل پیدا می کند و همین مسئله باعث نگرانی آنان میشود که آیا این عمل زیبایی در این دوره بلامانع است؟

در دوران قاعدگی به علت ریزش مخاط پوشاننده داخل رحم زنان حدوداً ۲۵ تا ۸۰ سی سی خون دفع می شود ولیکن این مسئله موجب انعقاد خون در شخص نمیشود لذا زنان می توانند بدون هیچ مشکلی در دوره عادت ماهیانه جراحی بینی انجام دهند.

عمل بینی در دوره قادعدگی به چه افرادی توصیه نمیشود؟

همانگونه که قبلاً اشاره نمودیم عمل بینی در دوره قاعدگی با هیچ خطری همراه نیست با این وجود بهتر است دو دسته افراد زمان جراحی خود را به تعویق بیندازند که این دو دسته عبارتند از:

دسته اول :اشخاصی که در دوره قاعدگی درد بسیار شدیدی را تحمل میکنند که این دردها شامل انقباض های شدید در زیر شکم و کمر میباشد. این اختلال که به آن دیسمنوره گفته میشود (در اصطلاح پزشکی) شخص را از لحاظ جسمی و خلقی تحت تأثیر قرار خواهد داد.

از آنجایی که دوره نقاهت عمل بینی نیز با درد کمی همراه است امکان دارد این امر شرایط را برای متقاضی دشوارتر سازد.

دسته دوم :خانم هایی که در دوره قاعدگی خونریزی بسیار شدیدی دارند که در اصطلاح پزشکی به این نوع اختلال منوراژی گفته می شود.

با توجه به این که عمل بینی یک جراحی سنگین و پیچیده ای میباشد شما باید زمان نسبتاً زیادی در اتاق عمل بمانید به همین علت امکان تعویض مرتب پدهای بهداشتی وجود نخواهد داشت.

در صورتی که جزء هیچ یک از گروه های مذکور نیستید میتوانید با خیالی آسوده برای انجام این جراحی زیبایی اقدام نمایید ولیکن لازم است این مسئله را به پزشک خود اطلاع دهید.

 

دکتر محمد مسعود یزدانی

متخصص جراحی فک و صورت و جراح پلاستیک بینی

نظر بدهید

برچسب‌ها

اقدامات قبل و بعد از جراحی بینی بهترین جراح بینی بهترین جراح بینی استخوانی در تهران بهترین جراح بینی در تهران بهترین جراح بینی در قم بهترین جراح بینی در کرج بهترین جراح بینی فانتزی بهترین جراح بینی فانتزی در تهران بهترین جراح بینی گوشتی در تهران بهترین جراح بینی گوشتی در کرج بهترین جراح فک و صورت در تهران بهترین جراحی بینی در تهران بهتی جراح بینی گوشتی در تهران بهرین جراح بینی در تهران تفاوت جراحی بینی به روش باز و بسته جراح بینی جراح بینی استخوانی جراح بینی در تهران جراح بینی گوشتی جراحی انحراف بینی جراحی بینی جراحی بینی استخوانی جراحی بینی باز جراحی بینی به روش بسته جراحی بینی در بارداری جراحی بینی در تهران جراحی بینی فانتزی جراحی بینی گوشتی جراحی فک جراحی پلاستیک دکتر مسعود یزدانی رینوپلاستی عمل بینی عمل جراحی بینی مراقبت های پس از عمل بینی نتیجه عمل بینی هزینه جراحی بینی هزینه جراحی بینی استخوانی هزینه جراحی بینی در تهران هزینه جراحی بینی در قم هزینه جراحی بینی گوشتی هزینه جراحی رینوپلاستی در کرج هزینه سپتوپلاستی در کرج هزینه عمل زیبایی بینی ورزش بعد از جراحی بینی
Call Now Buttonتماس با دکتر یزدانی

جراحی بینی در تهران

جراح بینی در تهران بهترین جراح بینی جراح بینی جراحی بینی