تماس با ما
بهترین جراح بینی در قم
16 دی, 1399 2

بهترین جراح بینی در قم

بهترین جراح بینی در قم در زمینه درمان انواع بیماری، مشکلات ظاهری بینی و همچنین جراحی زیبایی بینی بهترین خدمات را به همشهریان عزیز ارائه خواهد کرد. این خدمات پزشکی مهم در بالاترین سطح به بیماران و متقاضیان ارائه می شود:

  • جراحی زیبایی بینی
  • جراحی اصلاحی بینی
  • رفع مشکلات تنفسی
  • ترمیم شکستگی های قدیمی و مادرزادی

موارد ذکر شده در بالا از مهم ترین و اصلی ترین خدمات پزشکی توسط بهترین جـراح بینی قم است که با مراجعه به ایشان می توان از تمامی این خدمات به بهترین شکل ممکن بهره مند شد.

بهترین جراح بینی در قم

جراحی زیبایی بینی توسط بهترین جراح بینی در قم

جراحی زیبایی بینی در جهت رفع ایرادات و برخی مشکلات ظاهری بینی انجام می شود تا بتوان به فُرمی بهتر از بینی و چهره دست یافت. در این عمل، جراح سعی می کند اصلاحات مهمی انجام دهد از جمله:

  • برداشتن قوز روی بینی
  • کم کردن عرض بینی
  • کوچک کردن سوراخ بینی
  • سر بالا کردن نوک بینی
  • رفع انحراف بینی
  • تنظیم فاصله بین بینی و لب

پس از انجام تمامی این موارد، جراحی زیبایی بینی با موفقیت به پایان رسیده و ظاهر بینی به هیچ وجه قابل مقایسه با قبل از جراحی زیبایی بینی نخواهد بود.

 

جراحی اصلاحی بینی توسط بهترین جراح بینی در قم

تعداد بسیار زیادی از مراجعان در زمینه رفع ایرادات مادرزادی مانند انحراف بینی و یا شکستگی های قدیمی، مشکلات خود را نزد جراح قمی مطرح و پس از بررسی و آزمایشات مختلف، روز جراحی مشخص خواهد شد. در این روز، اصلاحات متعددی بر روی بینی انجام می شود از جمله:

  • رفع شکستگی های قدیمی و بدجوش خورده
  • رفع مشکلات تنفسی به دلایل مادرزادی یا ایجاد شده در حوادث و سوانح مختلف
  • رفع پولیپ بینی
  • بر طرف کردن ایراداتی که توسط جراح در جراحی قبلی ایجاد شده است

در چنین مواردی، بـهترین جـراح بینی قم سعی می کند تمامی مشکلات و عوارض بجا مانده از گذشته را به بهترین شکل ممکن برطرف و بینی را به عملکردی کاملاً طبیعی برساند.

 

هزینه جراحی توسط بهترین جراح بینی در قم

عمل های مختلف بینی با توجه به شدت و نوع جراحت، میزان صدمات در بینی و همچنین نوع جراحی زیبایی بینی دارای هزینه های مختلفی ست. اما توصیه می شود بهترین راهکار را برگزینید که همان مراجعه حضوری به مطب جراح، بررسی و معاینه بینی از نزدیک و سپس تعیین مبلغ دقیق عمل بینی در قم می باشد.

نحوه انتخاب بهترین جراح بینی در قم

عمل بینی یک جراحی مهم و برگشت ناپذیر است. و به همین جهت لازم است برای انتخاب جراح بررسی و تحقیق کافی را به عمل آورید. زیرا تبحر و تجربه پزشک تاثیر بسزایی در نتیجه جراحی دارد. بنابراین شما شهروندان عزیز قمی باید تمام تلاش خود را به کار گیرید تا بهترین جراح بینی در قم را بیابید و از مشاوره های ایشان بهره مندی لازم را ببرید.

از جمله ویژگی هایی که یک پزشک جراح بینی باید داشته باشد عبارت است از:

 داشتن نمونه کار و رزومه موفق

دارا بودن تجهیزات پزشک پیشرفته و پرسنلی صبور و باحوصله

تبحر و تخصص و تجربه پزشک

اولویت قرار دادن سلامت بیمار بر منافع خود

رفتاری محترمانه و مودبانه و در خور جامعه پزشکی

معاینه قبل از جراحی

ابتدا با مراجعه به پزشک، جراح شما را معاینه می کند و بینی تان را از داخل و بیرون و تمامی جهات مورد بررسی قرار می دهد. تمامی نکاتی که می تواند در تصمیم گیری شما موثر باشد را بیان می کند. و اگر بینی تان نیاز به جراحی نداشته باشد، به شما اعلام می شود. سپس در مراحل بعد آزمایشات لازم را تجویز می کند و از میزان سلامت شما و آمادگی تان برای جراحی مطمئن می شود. اگر جراح بعد از معاینه بینی متوجه وجود پولیپ بینی شود، نیاز است که در خلال جراحی بینی، پولیپ یا پولیپ های بینی را نیز بردارد. همچنین بیماری که به سینوزیت مبتلا است در صورت نیاز، پزشک باید روش های درمانی سینوزیت را نیز به کار ببرد.

اقدامات قبل از جراحی بینی

از دو هفته قبل از جراحی از خوردن هر گونه قرصی از جمله مسکن و آسپرین خودداری کنید.

در صورتی که بیماری خاصی دارید و داروی خاصی مصرف می کنید، پزشک را در جریان بگذارید.

از هفت یا هشت ساعت قبل از جراحی ناشتا باشید.

حتما ازمایشاتی که پزشک تجویز کرده را انجام دهید و جواب آن را در روز جراحی همراه خود داشته باشید.

بعد از جراحی نیز به نکات گفته شده توسط پزشک توجه کنید.

دکتر مسعود یزدانی بهترین جراح بینی در قم

دکتر مسعود یزدانی از بهترین جراحان زیبایی بینی هستند که درصد بالایی از جراحی های موفق در رزومه کاری خود دارند. اولویت ایشان سلامت بیمار و رضایت از نتیجه جراحی است. و تمامی مراحل درمان اعم از مشاوره، جراحی، ویزیت و مراقبت های بعد از عمل و … توسط شخص ایشان انجام می شود.

دکتر مسعود یزدانی

متخصص جراحی فک و صورت و جراح پلاستیک بینی

 

 

نظر بدهید

نظرات

  1. سلام وقت تون آقاي يزداني معلومات در باره جراحي بيني ميخواستم

برچسب‌ها

اقدامات قبل و بعد از جراحی بینی بهترین جراح بینی بهترین جراح بینی استخوانی در تهران بهترین جراح بینی در تهران بهترین جراح بینی در قم بهترین جراح بینی در کرج بهترین جراح بینی فانتزی بهترین جراح بینی فانتزی در تهران بهترین جراح بینی گوشتی در تهران بهترین جراح بینی گوشتی در کرج بهترین جراح فک و صورت در تهران بهترین جراحی بینی در تهران بهتی جراح بینی گوشتی در تهران بهرین جراح بینی در تهران تفاوت جراحی بینی به روش باز و بسته جراح بینی جراح بینی استخوانی جراح بینی در تهران جراح بینی گوشتی جراحی انحراف بینی جراحی بینی جراحی بینی استخوانی جراحی بینی باز جراحی بینی به روش بسته جراحی بینی در بارداری جراحی بینی در تهران جراحی بینی فانتزی جراحی بینی گوشتی جراحی فک جراحی پلاستیک دکتر مسعود یزدانی رینوپلاستی عمل بینی عمل جراحی بینی مراقبت های پس از عمل بینی نتیجه عمل بینی هزینه جراحی بینی هزینه جراحی بینی استخوانی هزینه جراحی بینی در تهران هزینه جراحی بینی در قم هزینه جراحی بینی گوشتی هزینه جراحی رینوپلاستی در کرج هزینه سپتوپلاستی در کرج هزینه عمل زیبایی بینی ورزش بعد از جراحی بینی
Call Now Buttonتماس با دکتر یزدانی

جراحی بینی در تهران

جراح بینی در تهران بهترین جراح بینی جراح بینی جراحی بینی