تماس با ما
نتیجه عمل بینی
21 اسفند, 1398 0

نتیجه عمل بینی

نتیجه عمل بینی : عمل بینی نوعی جراحی زیبایی می باشد که جهت تغییر فرم و شکل بینی انجام میشود.

 

نتیجه عمل بینی
نتیجه عمل بینی_دکتر مسعود یزدانی

بینی در مرکز صورت قرار گرفته است و تغییر شکل آن بر زیبایی سایر اجزای صورت اثرگذار می باشد لذا برای این که عمل زیبایی بینی موفقی داشته باشید لازم است جراح بینی باتجربه و مجربی انتخاب نمایید.

جراح بینی با در نظر گرفتن تمایلات متقاضی و اولویت قرار دادن سلامت وی عمل زیبایی بینی را انجام می دهد.

سلیقه بیمار

باید گفت زیبایی سلیقه ای و نسبی است، بدین جهت ممکن است شخصی از نظر شما بسیار جذاب و زیبا باشد اما از نظر فردی دیگر کاملاً معمولی یا حتی زشت باشد.

بینی جذاب و زیبا از نظر بعضی افراد، بینی قوس دار، بسیار کوچک و سربالا است و از نظر برخی دیگر بینی جذاب بینی است که طبیعی باشد.

در حقیقت بعضی افراد بر این باورند که چون برای عمل بینی خود هزینه زیادی پرداخت کرده اند باید نتیجه آن در چهره شان به طور واضح مشخص باشد و سایرین به محض دیدن آنها متوجه انجام عمل بینی شان شوند؛ این در حالیست که برخی افراد درخواست می کنند نتیجه عمل بینی در حد امکان در چهره شان مشهود نباشد و بینی فرم طبیعی خود را حفظ کند.

لذا در رابطه با انتظاراتتان از عمل زیبایی بینی با پزشک خود مشورت نمایید تا ایشان با خواسته ها و سلیقه ی شما آشنا شده و در زمان تعیین فرم بینی انتظارات شما را نیز در نظر داشته باشد، با این کار شما نتیجه دلخواهی را از عمل بینی خود کسب خواهید نمود.

متقاضیان می بایست با سوال از جراح بینی و انجام تحقیقات لازم از شدنی ها و نشدنی ها و بایدها و نبایدهای عمل جراحی بینی مطلع شوند تا انتظارات غیر معقولی مثل انتظار نتیجه فانتزی از عمل بینی گوشتی نداشته باشند.

عوارض عمل بینی

برای به حداقل رسیدن خطرات و عوارض احتمالی لازم است توصیه های پزشک خود را جدی گرفته و برای عمل بینی خود جراح بینی باتجربه و مجربی انتخاب کنید تا نتیجه مطلوبی کسب نمایید.

 

دکتر محمد مسعود یزدانی

متخصص جراحی فک و صورت و جراح پلاستیک بینی

نظر بدهید

برچسب‌ها

اقدامات قبل و بعد از جراحی بینی بهترین جراح بینی بهترین جراح بینی استخوانی در تهران بهترین جراح بینی در تهران بهترین جراح بینی در قم بهترین جراح بینی در کرج بهترین جراح بینی فانتزی بهترین جراح بینی فانتزی در تهران بهترین جراح بینی گوشتی در تهران بهترین جراح بینی گوشتی در کرج بهترین جراح فک و صورت در تهران بهترین جراحی بینی در تهران بهتی جراح بینی گوشتی در تهران بهرین جراح بینی در تهران تفاوت جراحی بینی به روش باز و بسته جراح بینی جراح بینی استخوانی جراح بینی در تهران جراح بینی گوشتی جراحی انحراف بینی جراحی بینی جراحی بینی استخوانی جراحی بینی باز جراحی بینی به روش بسته جراحی بینی در بارداری جراحی بینی در تهران جراحی بینی فانتزی جراحی بینی گوشتی جراحی فک جراحی پلاستیک دکتر مسعود یزدانی رینوپلاستی عمل بینی عمل جراحی بینی مراقبت های پس از عمل بینی نتیجه عمل بینی هزینه جراحی بینی هزینه جراحی بینی استخوانی هزینه جراحی بینی در تهران هزینه جراحی بینی در قم هزینه جراحی بینی گوشتی هزینه جراحی رینوپلاستی در کرج هزینه سپتوپلاستی در کرج هزینه عمل زیبایی بینی ورزش بعد از جراحی بینی
Call Now Buttonتماس با دکتر یزدانی

جراحی بینی در تهران

جراح بینی در تهران بهترین جراح بینی جراح بینی جراحی بینی