تماس با ما
مزایای عمل بینی گوشتی
16 فروردین, 1399 0

مزایای عمل بینی گوشتی

در این مقاله در رابطه با مزایای عمل بینی گوشتی توضیحاتی ارائه شده است.

مزایای عمل بینی گوشتی دکتر محمد مسعود یزدانی

 

چنانچه عمل بینی گوشتی توسط پزشکی حاذق و با تجربه انجام شود، متقاضی از مزایای بسیاری بهره مند خواهد شد. باید گفت یکی از مهم ترین مزیت های این جراحی این است که بینی زیبا می ‌شود.

ضمن اینکه تقارن صورت به خوبی ایجاد می گردد. در صورتی که عمل بینی گوشتی توسط جراح بینی خوب انجام شود، متقاضیان نتایج رضایت بخشی را با تکنیک ‌های خاص خواهند دید.

برخی از مردم بعد از عمل نگران بروز گرفتگی بینی هستند، ولیکن اگر این عمل توسط جراح بینی مجرب و طبق اصول انجام شود، این مشکل ایجاد نخواهد شد. همچنین برای رفع تورم بعد جراحی بینی گوشتی به زمان بیشتری نیاز خواهد بود.

مدت زمان لازم برای فرم گیری بینی گوشتی نسبت به بینی استخوانی کمی طولانی ‌تر است، به ویژه اگر تغییرات زیادی در این بینی‌ ها اعمال شود. جراح علاوه بر تقویت غضروف، تیغه ‌های بینی را نازک و صاف می ‌کند لذا نتیجه مطلوبی کسب خواهد شد.

شایان ذکر است افرادی که دارای بینی گوشتی می باشند، لازم است انتظارات خود را کمی کاهش دهند. ضمن اینکه بینی گوشتی نمی ‌تواند بیش از حد عروسکی یا فانتزی باشد. جراح بینی نهایت سعی خود را می کند تا حد امکان اشکالات بینی را اصلاح نماید که قطعاً نتیجه مطلوبی کسب می شود و پس از جراحی بینی، صورت شخص زیباتر خواهد شد.

نحوه عمل بینی گوشتی

هدف مهم و اساسی در عمل بینی گوشتی، کاهش گوشت بینی می باشد. جراح غضروف موجود در بافت یکی از بخش های بینی، که غالباً در نوک بینی دیده می ‌شود را برداشته و آن را به سایر بخش های بینی پیوند می دهد.

باید گفت غضروف نوک بینی برای افزودن به سایر قسمت ها مورد استفاده قرار می گیرد. چنانچه غضروف در نوک بینی کم باشد یا به علت اصابت ضربه صدمه دیده باشد، جراح از غضروف مهره‌ ها یا غضروف اوریکل استفاده می نماید.

دکتر محمد مسعود یزدانی

متخصص جراحی فک و صورت و جراح پلاستیک بینی

نظر بدهید

برچسب‌ها

اقدامات قبل و بعد از جراحی بینی بهترین جراح بینی بهترین جراح بینی استخوانی در تهران بهترین جراح بینی در تهران بهترین جراح بینی در قم بهترین جراح بینی در کرج بهترین جراح بینی فانتزی بهترین جراح بینی فانتزی در تهران بهترین جراح بینی گوشتی در تهران بهترین جراح بینی گوشتی در کرج بهترین جراح فک و صورت در تهران بهترین جراحی بینی در تهران بهتی جراح بینی گوشتی در تهران بهرین جراح بینی در تهران تفاوت جراحی بینی به روش باز و بسته جراح بینی جراح بینی استخوانی جراح بینی در تهران جراح بینی گوشتی جراحی انحراف بینی جراحی بینی جراحی بینی استخوانی جراحی بینی باز جراحی بینی به روش بسته جراحی بینی در بارداری جراحی بینی در تهران جراحی بینی فانتزی جراحی بینی گوشتی جراحی فک جراحی پلاستیک دکتر مسعود یزدانی رینوپلاستی عمل بینی عمل جراحی بینی مراقبت های پس از عمل بینی نتیجه عمل بینی هزینه جراحی بینی هزینه جراحی بینی استخوانی هزینه جراحی بینی در تهران هزینه جراحی بینی در قم هزینه جراحی بینی گوشتی هزینه جراحی رینوپلاستی در کرج هزینه سپتوپلاستی در کرج هزینه عمل زیبایی بینی ورزش بعد از جراحی بینی
Call Now Buttonتماس با دکتر یزدانی

جراحی بینی در تهران

جراح بینی در تهران بهترین جراح بینی جراح بینی جراحی بینی