تماس با ما
مزایای جراحی زیبایی بینی
15 دی, 1398 0

مزایای جراحی زیبایی بینی

مزایای جراحی زیبایی بینی : عمل زیبایی بینی چیزی بیشتر از یک جراحی است و در واقع تلفیقی از هنر و دانش می باشد. جراح زیبایی بینی پیش از هر چیزی یک پزشک بوده و تمایلات درونی و فاکتورهای پزشکی که موجب گشته یک فرد سالم با اراده خود برای انجام یک جراحی مراجعه نماید را به خوبی درک می کند. جراح بینی نیز با در نظر داشتن شکل زیبا و مناسب بینی برای هر صورت خاص، با حذف قسمت های اضافی و حالت دادن به بخش های باقی مانده تلاش می کند اثر هنری خود را در معرض دید قرار دهد.

مزایای جراحی زیبایی بینی دکتر محمد مسعود یزدانیلازم به ذکر است که پزشک فقط به بینی توجه نمی کند بلکه بینی را در کنار دیگر اجزای صورت مشاهده می نماید. به عبارت دیگر نمیتوان تنها با در نظر گرفتن یک بینی زیبا یک چهره ای جذاب خلق نمود لذا زمانی بهترین نتیجه از این جراحی کسب می شود که بینی با دیگر اجزای صورت هماهنگی داشته باشد.

از جمله مزایای جراحی زیبایی بینی می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

افزایش اعتماد به نفس: عمل زیبایی بینی می ‌‌تواند بینی را به صورت متناسب با صورت درآورد و همچنین اعتماد به نفس افراد را افزایش دهد چرا که باعث می شود شخص از ظاهر خود رضایت داشته باشد و از تماشای خود رو به روی آینه لذت ببرد.

بهبود تنفس: عمل زیبایی بینی می ‌‌تواند به رفع مشکلات تنفسی کمک کند؛ به عنوان مثال برای درمان اختلالات مربوط به جریان هوای بینی، مشکلات ساختاری بینی را برطرف می نماید. در صورتی که بینی به دلیل آسیب جسمی یا تصادف صدمه ببیند، این جراحی می‌‌ تواند آن را رفع نماید. بینی برای بهبود مشکلات تنفسی ترمیم می‌‌ شود که نهایتاً به خواب راحت تر خواهد انجامید.

تناسب: باید گفت بینی یکی از نقاط مرکزی صورت می باشد. امکان دارد مواردی وجود داشته باشد که بینی باعث عدم تناسب در صورت شود. به عنوان مثال در برخی موارد بینی برای چهره بیش از اندازه کج یا بیش از اندازه بزرگ است. این جراحی می ‌‌تواند این عدم تناسب را رفع نموده و هماهنگی لازم را ایجاد کند.

 

دکتر محمد مسعود یزدانی

متخصص جراحی فک و صورت و جراح پلاستیک بینی

نظر بدهید

برچسب‌ها

اقدامات قبل و بعد از جراحی بینی بهترین جراح بینی بهترین جراح بینی استخوانی در تهران بهترین جراح بینی در تهران بهترین جراح بینی در قم بهترین جراح بینی در کرج بهترین جراح بینی فانتزی بهترین جراح بینی فانتزی در تهران بهترین جراح بینی گوشتی در تهران بهترین جراح بینی گوشتی در کرج بهترین جراح فک و صورت در تهران بهترین جراحی بینی در تهران بهتی جراح بینی گوشتی در تهران بهرین جراح بینی در تهران تفاوت جراحی بینی به روش باز و بسته جراح بینی جراح بینی استخوانی جراح بینی در تهران جراح بینی گوشتی جراحی انحراف بینی جراحی بینی جراحی بینی استخوانی جراحی بینی باز جراحی بینی به روش بسته جراحی بینی در بارداری جراحی بینی در تهران جراحی بینی فانتزی جراحی بینی گوشتی جراحی فک جراحی پلاستیک دکتر مسعود یزدانی رینوپلاستی عمل بینی عمل جراحی بینی مراقبت های پس از عمل بینی نتیجه عمل بینی هزینه جراحی بینی هزینه جراحی بینی استخوانی هزینه جراحی بینی در تهران هزینه جراحی بینی در قم هزینه جراحی بینی گوشتی هزینه جراحی رینوپلاستی در کرج هزینه سپتوپلاستی در کرج هزینه عمل زیبایی بینی ورزش بعد از جراحی بینی
Call Now Buttonتماس با دکتر یزدانی

جراحی بینی در تهران

جراح بینی در تهران بهترین جراح بینی جراح بینی جراحی بینی