تماس با ما
سؤالات رایج درباره جراحی بینی
13 اسفند, 1398 0

سؤالات رایج درباره جراحی بینی

در این مقاله به سؤالات رایج درباره جراحی بینی پاسخ داده می شود.

سؤالات رایج درباره جراحی بینی دکتر محمد مسعود یزدانی

 

تورم بینی بعد از رینوپلاستی پس از چه مدتی به طور کامل رفع می شود؟

باید گفت رفع تورم بینی به شرایط بیمار بستگی دارد؛ اغلب تورم بینی پس از 6 ماه الی 1 سال به طور کامل از بین می رود. البته درصد زیادی از این ورم، خیلی زود رفع می شود و ورمی که باقی میماند، فقط بخش کوچکی از تورم اولیه بینی پس از جراحی می باشد.

لازم به ذکر است که میزان ورم بینی بستگی به ضخامت پوست افراد دارد. معمولاً بینی های گوشتی، بیشتر دچار تورم می شوند و برای بهبود به زمان بیشتری نیاز دارند. عدم استفاده از نی، بلند نکردن اجسام سنگین وزن و… از جمله عواملی هستند که به رفع سریع تر تورم بینی کمک می کنند.

بعد از طی چه مدتی جای بخیه روی بینی به طور کامل محو میشود؟

بهبود کامل جای بخیه به شرایط بدنی متقاضیان بستگی دارد؛ در برخی افراد جای بخیه خیلی زود رفع می شود و در سایر افراد کمی زمان می برد. داروهایی که جراح برای بیمار تجویز می نماید نیز به بهبود سریعتر جای بخیه و اسکارهای ناشی از آن کمک شایانی می کنند.

چرا هشت ساعت پیش از عمل بینی لازم است ناشتا باشیم؟

جراحی بینی با بیهوشی بیمار صورت می گیرد و اگر فرد از قبل چیزی خورده باشد و ناشتا نباشد، احتمال برگشت مواد غذایی در معده و ورود آن ها به مجاری تنفسی وجود دارد.

چند روز پس از جراحی بینی، گچ برداشته میشود؟

غالباً در روز هفتم بیمار می بایست نزد پزشک مراجعه نماید تا گچ بینی خود را بردارد. پس از برداشتن گچ، وجود عوارضی نظیر تورم بینی امری کاملاً طبیعی بوده که به مرور، این مشکل رفع خواهد شد.

چرا پس از جراحی بینی لازم است از چسب بینی استفاده شود؟

باید گفت چسب بینی مزایای فراوانی دارد از جمله موجب کاهش تورم بینی شده و به چسبیدن و یا اصطلاحاً جوش خوردن پوست بینی به اسکلت آن کمک شایانی خواهد کرد.

 

دکتر محمد مسعود یزدانی

متخصص جراحی فک و صورت و جراح پلاستیک بینی

نظر بدهید

برچسب‌ها

اقدامات قبل و بعد از جراحی بینی بهترین جراح بینی بهترین جراح بینی استخوانی در تهران بهترین جراح بینی در تهران بهترین جراح بینی در قم بهترین جراح بینی در کرج بهترین جراح بینی فانتزی بهترین جراح بینی فانتزی در تهران بهترین جراح بینی گوشتی در تهران بهترین جراح بینی گوشتی در کرج بهترین جراح فک و صورت در تهران بهترین جراحی بینی در تهران بهتی جراح بینی گوشتی در تهران بهرین جراح بینی در تهران تفاوت جراحی بینی به روش باز و بسته جراح بینی جراح بینی استخوانی جراح بینی در تهران جراح بینی گوشتی جراحی انحراف بینی جراحی بینی جراحی بینی استخوانی جراحی بینی باز جراحی بینی به روش بسته جراحی بینی در بارداری جراحی بینی در تهران جراحی بینی فانتزی جراحی بینی گوشتی جراحی فک جراحی پلاستیک دکتر مسعود یزدانی رینوپلاستی عمل بینی عمل جراحی بینی مراقبت های پس از عمل بینی نتیجه عمل بینی هزینه جراحی بینی هزینه جراحی بینی استخوانی هزینه جراحی بینی در تهران هزینه جراحی بینی در قم هزینه جراحی بینی گوشتی هزینه جراحی رینوپلاستی در کرج هزینه سپتوپلاستی در کرج هزینه عمل زیبایی بینی ورزش بعد از جراحی بینی
Call Now Buttonتماس با دکتر یزدانی

جراحی بینی در تهران

جراح بینی در تهران بهترین جراح بینی جراح بینی جراحی بینی