تماس با ما
دکتر مسعود یزدانی جراح بینی تهران
20 خرداد, 1399 5

دکتر مسعود یزدانی جراح بینی تهران

جراحی بینی را باید با توجه به اصول مهمی انجام داد و پیگیری نمود. یکی از مهم ترین مراحل انجام این جراحی مهم، مراجعه به بهترین ها در این زمینه است. امروزه در هر شهری می توان صدها جراح برای مراجعه و انجام عمل بینی انتخاب نمود که در تهران موضوع از این هم بسیار پیچیده تر خواهد بود. دکتر مسعود یزدانی جراح بینی تهران می تواند برای بدست آوردن نتایج بسیار مثبت جراحی بینی در کنار بیماران باشد.

 

دکتر مسعود یزدانی جراح بینی تهران

ایشان با سطح تبحر و تخصص خود می توانند بدترین و سخت ترین عارضه ها و مشکلات در بینی را بر طرف نمایند. سابقه فعالیت ایشان و رزومه بسیار پربار دکتر مسعود یزدانی جراح بینی تهران به خوبی گویای این مسئله است.

برای درک بهتر می توانید به بخش های مختلف سایت مراجعه و تصاویر متعدد و همچنین مشخصات و ویژگی های عمل های فراوان ایشان را مشاهده نمایید.

 

بهترین سطح خدمات توسط دکتر یزدانی

با توجه به اینکه تقریباً تمامی مراجعه کنندگان و متقاضیان جراحی بینی، با رضایت کامل به زندگی جدید بعد از عمل وارد شده اند می توان با خیالی راحت تمامی مراحل انجام عمل بینی خود را نزد ایشان انجام داد.

مراحل بسیار مهم و حرفه ای قبل و بعد از عمل توسط دکتر مسعود یزدانی و کادر مجرب حاضر در مطب انجام خواهد شد:

  • ویزیت مناسب و درست بیماران
  • نوع برخورد ایدئال با بیمار
  • دریافت هزینه های مورد نیاز با توجه به تعرفه های مشخص و تعیین شده
  • معاینه دقیق بینی و تشخیص ایرادات
  • معرفی بهترین نوع بینی با توجه به فرم چهره
  • تجویز و توصیه مراقبت های قبل از عمل توسط دکتر مسعود یزدانی جراح بینی تهران
  • عمل بسیار حرفه ای و سطح بالا
  • مراقبت های بسیار ایدئال پس از جراحی بینی توسط دکتر یزدانی

 

مشخصات جراح بینی خوب در تهران

از مهم ترین و ویژه ترین مشخصاتی که یک جراح بینی در تهران می بایستی حتماً به آنها اشراف داشته و در واقع دارای این ویژگیها باشد عبارتند از:
– برخورد صحیح و مناسب با بیمار و شنیدن تمامی صحبت های او با روی گشاده
– دقت در انجام تمامی معاینات تخصصی و تشخیص حرفه ای ایراد در بینی بیمار و نوع بینی او
– دریافت هزینه عمل مناسب
– تجویز دقیق آزمایشاتی که با توجه به شرایط بیمار لازم خواهد بود
– تعیین بهترین مرکز برای انجام عمل بینی در تهران
– انجام بهترین جراحی بینی در روز عمل
– ماندن در کنار بیمار تا پایان دوران مراقبت و نقاهت
دکتر مسعود یزدانی جراح بینی تهران با دقت بسیار فراوان، از همان ابتدای ورود بیمار به مطب، تمامی موارد و ریز جزئیات را به شکلی کاملاً حرفه ای و دقیقاً با توجه به اصول تخصصی پزشکی، بررسی و زیر نظر داشته تا بتوان ایدئال ترین نتیجه را از عمل بینی بدست اورد.

دکتر مسعود یزدانی جراح بینی تهران

رینو پلاستی و سپتوپلاستی

با توجه به تجربه و مهارت ایشان در زمینه انجام تمامی عمل های بینی، ایشان در تعیین نوبت و انجام جراحی های مختلف از جمله عمل زیبایی بینی (رینوپلاستی) و همچنین عمل ترمیمی-اصلاحی بینی (سپتوپلاستی) بیشترین دقت و توجه را خواهند داشت تا بتوان به تمامی متقاضیان بهترین و سریعترین خدمات پزشکی را ارائه نمود.
تمامی مراحل از ابتدا تا انتها نیز توسط ایشان در کنترل بوده و چنانچه نیاز به معرفی برای انجام برخی آزمایشات باشد، دکتر مسـعود یزدانی جراح بینی تهران بهترین مراکز را برای انجام آزمایش به بیمار معرفی خواهند کرد تا بالاترین سطح رضایت را برای بیمار به همراه داشته باشد.
انجام عمل توسط ایشان نیز در بهترین مراکز و کلینیک ها انجام خواهد شد و بالاترین سطح خدمات بهداشتی-مراقبتی حال حاضر کشور توسط ایشان و مرکز مربوطه به بیمار ارائه می شود که همین موارد، سبب رضایت بسیار بالای مراجعه کنندگان به ایشان گردیده است. دکتر مسعود یزدانی جراح بینی تهران از ابتدا تا انتها در کنار شما بوده تا بهترین عمل بینی تهران را تجربه کنید.

جراحی بینی عروسکی توسط دکتر مسعود یزدانی جراح بینی تهران

بینی عروسکی در این روزها یکی از بهترین و زیباترین فرم های بینی ست که تقریباً بیشتر مراجعان به مطب جراحان بینی، تقاضای رسیدن به آن را دارند و در چنین شرایطی فقط بهترین جراحان تهرانی قادر به انجام آن خواهند بود. دکتر مسعود یزدانی در بهترین شرایط قادر به انجام این جراحی مهم بینی ست. لازم به ذکر است که برای رسیدن به یک بینی زیبا و عروسکی (فانتزی) بایستی بیمار یا متقاضی جراحی بینی دارای بینی استخوانی باشد تا بتوان چنین جراحی مهمی را بر روی آن انجام داد.

بینی گوشتی به هیچ عنوان برای انجام عمل بینی عروسکی مناسب نیست و کمتر جراح معتبری نسبت به انجام آن اقدام خواهد کرد.

 دکتر مسعود یزدانی جراح بینی تهران سعی خواهد کرد پس از جراحی، این نتایج را به بیمار خود هدیه کند:

  • بینی کاملاً متقارن و صاف
  • فرورفتگی خاص روی بینی
  • نوک سربالا
  • سوراخ های متقارن بینی
  • بینی کاملاً نازک و تیز
  • تعادل بین فرم بینی و کل چهره
  • فاصله مناسب و دقیق بینی لب بالایی و بینی

تمامی این مشخصات که از با ارزش ترین ویژگی های زیبایی بینی هستند توسط دکتر مسعود یزدانی به عنوان بهترین جراح بینی تهران برای متقاضی ایجاد خواهند شد.

 

دکتر مسعود یزدانی

متخصص جراحی فک و صورت و جراح پلاستیک بینی

نظر بدهید

نظرات

  1. سلام اقای دکتر چه روزهایی برای ویزیت هستین؟

  2. با عرض سلام خسته نباشی شما در کرج هم عمل میکنید؟

  3. سلام دکتر
    برای عمل ترمیمی هزینتون چقدره؟ کجا باید مراجعه کنم ؟

برچسب‌ها

اقدامات قبل و بعد از جراحی بینی بهترین جراح بینی بهترین جراح بینی استخوانی در تهران بهترین جراح بینی در تهران بهترین جراح بینی در قم بهترین جراح بینی در کرج بهترین جراح بینی فانتزی بهترین جراح بینی فانتزی در تهران بهترین جراح بینی گوشتی در تهران بهترین جراح بینی گوشتی در کرج بهترین جراح فک و صورت در تهران بهترین جراحی بینی در تهران بهتی جراح بینی گوشتی در تهران بهرین جراح بینی در تهران تفاوت جراحی بینی به روش باز و بسته جراح بینی جراح بینی استخوانی جراح بینی در تهران جراح بینی گوشتی جراحی انحراف بینی جراحی بینی جراحی بینی استخوانی جراحی بینی باز جراحی بینی به روش بسته جراحی بینی در بارداری جراحی بینی در تهران جراحی بینی فانتزی جراحی بینی گوشتی جراحی فک جراحی پلاستیک دکتر مسعود یزدانی رینوپلاستی عمل بینی عمل جراحی بینی مراقبت های پس از عمل بینی نتیجه عمل بینی هزینه جراحی بینی هزینه جراحی بینی استخوانی هزینه جراحی بینی در تهران هزینه جراحی بینی در قم هزینه جراحی بینی گوشتی هزینه جراحی رینوپلاستی در کرج هزینه سپتوپلاستی در کرج هزینه عمل زیبایی بینی ورزش بعد از جراحی بینی
Call Now Buttonتماس با دکتر یزدانی

جراحی بینی در تهران

جراح بینی در تهران بهترین جراح بینی جراح بینی جراحی بینی