تماس با ما
بهترین رینوپلاستی در تهران
2 تیر, 1399 0

بهترین رینوپلاستی در تهران

بهترین رینوپلاستی در تهران توسط بهترین جراح بینی در تهران انجام می شود. رینوپلاستی همان عمل زیبایی بینی ست که افراد زیادی در حال برنامه ریزی برای انجام آن هستند. جراح زیبایی بینی می تواند در طی این عمل مهم، نسبت به زیباسازی بینی فرد اقدامات بسیار مناسبی انجام دهد.

 

بهترین رینوپلاستی در تهران

انواع جراحی بینی:

جراحی بینی به و صورت باز و بسته انجام می‌شود. در انجام جراحی بینی بسته پزشک چند برش کوچک برای دسترسی به استخوان و غضروف بینی ایجاد می‌کند.در این حالت تسلط پزشک بر روی ساختمان بینی بسیار کم است اما عواض این نوع جراحی نسبت به جراحی باز کمتر است.

در جراحی بینی باز پزشک تسلط کافی را برای انجام جراحی دارد. در این نوع جراحی پزشک برش‌هایی را در ابتدای‌ بینی، کنار پره‌های بینی و در قسمت داخلی بینی ایجاد کرده و با تسلط کامل روی استخوان و غضروف بینی به جراحی بینی می‌پردازد.نتیجه نهایی این جراحی از جراحی بسته بسیار بهتر است اما در عوض عوارض بیشتری را هم دارد

جراحی زیبایی بینی یا رینوپلاستی:

عمل جراحی بینی یا رینو پلاستی ممکن است صرفاّ برای زیبایی، یا برای رفع نواقص انجام شود که این نواقص ممکن است مادرزادی بوده و یا به علت آسیب یجاد شده باشند.

اگر این جراحی توسط پزشک متخصص و حاذق در این زمینه انجام شود علاوه بر فرم زیبایی که به بینی می‌دهد عوارض آن را هم به حداقل کاهش می‌دهد

 

می توان مهم ترین تغییراتی را که جراح در طی رینوپلاستی بر روی بینی اعمال می کند را این موارد ذکر نمود:
– برداشتن قوز روی بینی
– اصلاح انحراف تیغه بینی (در بینی استخوانی)
– کوچک کردن سوراخ های بینی
– کم کردن عرض بینی (در بینی های گوشتی)
– قرینه نمودن سوراخ های بینی
– بالا کشیدن نوک بینی
– اصلاح فاصله بین لب و بینی
– رفع مشکلات تنفسی (پولیپ) در صورت درخواست بیمار، همراه با عمل رینوپلاستی
اینها از مهم ترین و اصلی ترین تغییراتی ست که جراح زیبایی بینی در تهران در عمل رینوپلاستی روی بینی فرد انجام داده و نهایتاً بهترین رینوپلاستی در تهران را به پایان خواهد رساند.

ویژگی های بهترین رینوپلاستی در تهران

با توجه به اینکه افراد مختلف برای رینوپلاستی اهداف مهمی را جهت انجام عمل زیبایی بینی خود در نظر دارند در نتیجه می بایستی مراحل مختلف را با مشاوره پیش برد تا رضایت او به شکل کامل جلب شده و بتوان بهترین رینوپلاستی را به سرانجام مطلوبی رساند.
ویژگی های بهترین عمل زیبایی بینی در تهران را می توان اینگونه ذکر کرد:
– رضایت صد در صد بیمار
– عدم انحراف بینی پس از عمل
– بینی در تطابق و هماهنگی کامل با فرم کلی چهره باشد
– بینی بیش از اندازه کوچک نباشد
– گرفتگی بینی و بم شدن صدا پس از جراحی ایجاد نشود (به صورت مقطعی طبیعی ست، نباید به شکل دائمی باشد)
– هزینه مناسب و معقولی برای رینوپلاستی دریافت گردد
– دوران نقاهت بی دردسری را پشت سر بگذارد

هزینه بهترین رینوپلاستی در تهران

برای تخمین و برآورد هزینه بهترین عمل زیبایی بینی در تهران می توان هم از دوستان و آشنایان پرس و جو کرد و هم از سایت جراح مورد نظر، مقداری کسب اطلاع نمود اما بهترین راه، مراجعه به مطب و معاینه دقیق بینی و صورت توسط جراح است.
جراح زیبایی بینی با معاینه دقیق بینی و فرم کلی چهره و البته مشورت با متقاضی عمل، نسبت به تعیین نوع بینی که با چهره فرد تطبیق بهتری داشته باشد اقدام کرده و پس از این مراحل، هزینه رینوپلاستی را تعیین می کند. این شیوه بهترین راه برای تعیین هزینه رینوپلاستی می باشد.

 

بهترین رینوپلاستی در تهران

مراقبت‌های پس از رینوپلاستی:

پس از انجام عمل رینو پلاستی به مراقبت هایی نیاز است از جمله:

  • بعد از انجام عمل رینوپلاستی باید در تخت استراحت کرده و به گونه‌ای دراز کشید که سر از قفسه سینه بالاتر قرار بگیرد تا خون رسانی به صورت کمتر شده و خون ریزی و ورم کمتر شود.
  • باید از فعالیت های شدید خودداری کرد.
  • از یبوست به دلیل فشاری که به بدن وارد میشود باید جلوگیری کرد.
  • مسواک کردن فک بالایی باید به آرامی انجام بگیرد تا لب بالایی حرکت نکند.

حداقل تا چهار هفته پس از جراحی از عینک استفاده نشود

 

دکتر  مسعود یزدانی

متخصص جراحی فک و صورت و جراح پلاستیک بینی

 

نظر بدهید

برچسب‌ها

اقدامات قبل و بعد از جراحی بینی بهترین جراح بینی بهترین جراح بینی استخوانی در تهران بهترین جراح بینی در تهران بهترین جراح بینی در قم بهترین جراح بینی در کرج بهترین جراح بینی فانتزی بهترین جراح بینی فانتزی در تهران بهترین جراح بینی گوشتی در تهران بهترین جراح بینی گوشتی در کرج بهترین جراح فک و صورت در تهران بهترین جراحی بینی در تهران بهتی جراح بینی گوشتی در تهران بهرین جراح بینی در تهران تفاوت جراحی بینی به روش باز و بسته جراح بینی جراح بینی استخوانی جراح بینی در تهران جراح بینی گوشتی جراحی انحراف بینی جراحی بینی جراحی بینی استخوانی جراحی بینی باز جراحی بینی به روش بسته جراحی بینی در بارداری جراحی بینی در تهران جراحی بینی فانتزی جراحی بینی گوشتی جراحی فک جراحی پلاستیک دکتر مسعود یزدانی رینوپلاستی عمل بینی عمل جراحی بینی مراقبت های پس از عمل بینی نتیجه عمل بینی هزینه جراحی بینی هزینه جراحی بینی استخوانی هزینه جراحی بینی در تهران هزینه جراحی بینی در قم هزینه جراحی بینی گوشتی هزینه جراحی رینوپلاستی در کرج هزینه سپتوپلاستی در کرج هزینه عمل زیبایی بینی ورزش بعد از جراحی بینی
Call Now Buttonتماس با دکتر یزدانی

جراحی بینی در تهران

جراح بینی در تهران بهترین جراح بینی جراح بینی جراحی بینی