تماس با ما
بهترین جراح پلاستیک در تهران
12 خرداد, 1399 0

بهترین جراح پلاستیک در تهران

ایرادات ظاهری در بدن و همچنین در صورت هر فردی را می توان به شیوه های مختلفی از جمله جراحی پلاستیک برطرف نمود. که این نوع جراحی، امروزه یکی از مهم ترین شاخه های پزشکی در جهان است. با رفع این ایرادات می توان هم ظاهری بهتر داشت و هم نسبت به بهبود عملکرد آن عضو و ناحیه اقدام کرد. تمامی این اقدامات توسط جراحان پلاستیک در تهران در بهترین شکل انجام خواهد شد. ولی بهترین جراح پلاستیک در تهران بهتر قادر خواهد بود با کیفیت بهتری تمامی این جراحی ها را انجام دهد.

 

بهترین جراح پلاستیک در تهران

 

جراحی پلاستیک به عمل هایی گفته می شود که طی آن بسیاری از مشکلات موجود در صورت، فک و بدن رفع می شود تا بهبود عملکرد و همچنین ظاهر افراد حاصل گردد. چنین مشکلاتی می توانند مادرزادی بوده و از ابتدای تولد با فرد همراه باشند و یا اینکه در طول دوران زندگی شکل گرفته باشند.

به چه شخصی جراح پلاستیک و زیبایی گفته می شود؟

یک جراح پلاستیک و زیبایی متخصص پس از گذراندن دوره های آموزشی در دانشکده رشته پزشکی و تخصص زیبایی در سطح فوق تخصص، توانایی تشخیص کمبود و اختلالات موجود در صورت و ظاهر افراد را دارد. و بهترین شیوه درمان را با توجه به ایرادات فرد در نظر می گیرد. پزشک جراح این کار را به وسیله جراحی و با هدف کشیدن، تصحیح مکان و تغییر موقعیت بافتی انجام می دهد.

از جمله بیمارانی که با مشکلاتی مانند ماه گرفتگی های همراه تولد، ارثی، نواقص به وجود آمده در اثر تصادفات و ضربه در پوست و بدن، به جراحان پلاستیک مراجعه می کنند.  و انتظار دارند بهترین شیوه ی درمانی برای آنان در نظر گرفته شود. بنابراین نقش جراح پلاستیک در امید به زندگی و آینده ی فرد بسیار مهم و حیاتی است.

مهم ترین بیماری هایی که نیاز به جراحی پلاستیک دارند عبارتند از:

مشکلات غضروفی (غضروف گوش و بینی)
– شکاف لب که از بدو تولد همراه نوزاد خواهد بود

– جراحی های مربوط به استخوان های سر و صورت
– سوختگی های مختلف با درجات متنوع
– انگشتان به هم چسبیده یا سینداکتیلی
– صدمات مختلف بر اثر تصادفات، سوانح و…
– و…

مشکلات و بیماری های ذکر شده در بالا، توسط بهترین جراح پلاستیک در تهران در حرفه ای ترین شرایط قابل درمان بوده و می توان نسبت به داشتن بهترین جراحی پلاستیک در تهران کاملاً اطمینان داشت.

همچنین لازم به ذکر است. درصد رضایت بیمار نیز در چنین شرایطی به سبب مراجعه به بهترینها، بسیار بالاتر از شرایط عادی می باشد.

چه روش هایی در جراحی پلاستیک در دسترس می باشد؟

یک جراح پلاستیک، جراحی هایی مانند جراحی گوش، بینی، لب ها، چین و چروک های صورت و گردن، شکم، پهلو، ران و باسن را انجام می دهد. همچنین یک جراح پلاستیک و زیبایی می تواند با انجام انواع جراحی های زیبایی به ظاهر یک فرد زیبایی ببخشد تا احساس زیبایی بیشتری کند.

انواع جراحی پلاستیک

جراحی پلاستیک در هر قسمتی از بدن ممکن است انجام شود. از سر و صورت تا ناحیه شکم و زیرشکم و سایر نواحی بدن. در هنگام جراحی پلاستیک از تبحر و تجربه پزشک خود مطمئن شوید. دکتر مسعود یزدانی از سرشناس ترین پزشکان در زمینه جراحی فک و صورت و جراحی پلاستیک هستند که توصیه می کنیم قبل از تصمیم به جراحی حتما با ایشان مشورت کنید.

جراحی پلاستیک به انواع مختلفی تقسیم بندی می شوند. که در اینجا به طور اختصار هر کدام را بیان می کنیم.

ابدومینوپلاستی

این نوع جراحی خارج کردن چربی های اضافه شکم است که در نتیجه باعث لاغری شکم می شود.

لابیاپلاستی

در این روش جراحی لبه های بیرونی واژن کوچکتر می شود و به زیبایی واژن کمک می کند. البت در مواردی بزرگ بودن لبه های واژن ازاردهنده است. که در این صورت جدای از بحث زیبایی مبحث سلامت و درمان نیز مطرح است.

بلفاروپلاستی

در روش جراحی بلفاروپلاستی پلک را جراحی می کنند و به جوانسازی پلک کمک می کنند.

رینوپلاستی

رینوپلاستی همان جراحی بینی است که در این روش جراحی نواقص بینی برطرف می شود و به حالت استاندارد در می آید.

ماموپلاستی

در ماموپلاستی پستان های افتاده به شکل صاف و ایستاده در می آیند و ظاهری خوش فرم به خود می گیرند.

فالوپلاستی

در روش فالوپلاستی مبحث درمانی مطرح است و به معنای بازسازی آلت تناسلی و تعیین جنسیت است.

اتوپلاستی

جراحی زیبایی گوش در چند سال اخیر در کشور ما رواج یافته و در پی آن کسانی که گوش بدفرمی دارند جراحی اتوپلاستی انجام می دهند تا آن را به حالت استاندارد در آورند.

لیپوساکشن

در روش جراحی لیپوساکشن چربی های بدن به وسیله یک مکنده قوی تخلیه می شود.  و در طول مدت کوتاهی بدن فرد به حالت معمول در می آید. و از شر چربی های اضافه بدن خلاص می شود.

درمان همزمان مشکلات زیبایی و مشکلات پزشکی

مهم ترین و اصلی ترین مزیت انجام جراحی پلاستیک توسط بهترین جـراح پلاستیک در تهران توجه به دو عامل مهم است یعنی «درمان بیماری» و «ایجاد زیبایی» که می توان هر دو را به شکلی همزمان انجام داد یعنی هدف از انجام جراحی، فقط زیبایی آن قسمت از بدن و صورت نیست بلکه می توان علاوه بر مزایای ذکر شده، عملکرد مناسبی برای عضو و ناحیه هم ایجاد نمود.
نمونه ای مهم در این مورد می تواند کوچک کردن و اصلاح پستان های خیلی بزرگ باشد. درست است که اولین هدف معمولاً رفع ایراد ظاهری ست که می تواند نتایج بسیار مثبتی در روند زندگی فرد داشته و او را راضی تر نگهدارد. اما همین اصلاحات ظاهری، در کنار زیبایی اندام و عضو می تواند در بهبود عملکرد آن نیز بسیار موثر باشد.

بهترین جراح پلاستیک در تهران می تواند این عمل مهم را در حرفه ای ترین سطح انجام داده و ظاهری بسیار زیبا ایجاد نماید.
همچنین در موردی مانند اصلاح ایرادات مختلف در فک که در زیر بیشتر به آن می پردازیم. پس از انجام عمل، هم زیبایی نصیب فرد می شود و هم از دیگر نتایج جراحی، کارکرد بهتر دندان ها، فک و… خواهد بود. در این مورد نیز بهترین جراح پلاستیک در تهران می تواند بهترین و مناسب ترین نتیجه را ارائه کند.

 

بهترین جراح پلاستیک در تهران
دکتر مسعود یزدانی جراح بینی در تهران

 

 نقشه اساسی و مهم جراح پلاستیک در نتیجه جراحی

همانگونه که بیان داشتیم، بهترین جراح پلاستیک در تهران می تواند تمامی جراحی ها را در زمینه زیبایی انجام دهد. بنابراین لازم است قبل از هر کاری اقدام به انتخاب بهترین پزشک جراح پلاستیک نمایید.

چرا که با انتخاب اشتباه، ممکن است مشکلات زیادی بعد از جراحی برای شما ایجاد شود و نتیجه دلخواه برایتان حاصل نشود. در اکثر مواقع نیز مشکلات ایجاد شده جبران ناپذیر هستند و شما چاره ای جز پذیرش این اشتباه نخواهید داشت.   

جراحی فک توسط بهترین جراح پلاستیک در تهران

جراحی فک توسط جراح پلاستیک زمانی اتفاق می افتد. که برخی بیماری ها در عملکرد صحیح فک و همچنان در ظاهر آن وجود داشته باشد. به عنوان مثال بزرگ بودن فک، جلوتر بودن فک، بزرگ بودن دندان ها و موارد مهمی از این دست.

در چنین شرایطی، جراح می بایستی اصلاحات اساسی بر روی صورت و فک انجام دهد. البته گاهی می توان به کمک ارتودنسی این مشکلات را رفع کرد. اما گاهی هم بصورت همزمان می بایستی نسبت به جرای فک و ارتودنسی اقدام نمود.

 

جراحی بینی توسط بهترین جراح پلاستیک در تهران

بسیاری از مشکلات و عوارض موجود در ظاهر بینی مانند بزرگ بودن، انحراف بینی، اشکال در تنفس صحیح، پهن بودن بینی، ایرادات مادرزادی مانند بزرگ تر بودن یکی از سوراخ ها و مواردی از این دست، در حیطه وظایف جراح پلاستیک است.

در صورت لزوم، یک جراح پلاستیک حرفه ای در تهران می تواند با یک مرحله عمل، این مشکلات را برطرف نماید. گاهی نیز ممکن است نیاز به چند مرحله جراحی (در موارد معدود) باشد. چنین عمل هایی به دلیل ایجاد تغییرات اساسی در ظاهر و حتی سرنوشت افراد، جزو مهم ترین و باارزش ترین جراحی های جهان شناخته می شوند. که تمامی آنها توسط بهتریـن جراح پلاستیـک در تهران انجام می شود.

 

بهترین جراح پلاستیک در تهران

 

مزایای انجام جراحی پلاستیک 

با انجام جراحی پلاستیک می توان مشکلات و نقص های قسمت های مختلف پوست و اندام ظاهری بدن را برطرف نمود. از جمله مزایای که جراحی پلاستیک برای شما ایجاد می کند، عبارت است از:

  • درمان لکه های سوختگی و یا صدمات جدی و زخم های به جا مانده روی پوست
  • درمان بسیاری از ناهنجاری های پوستی از جمله شکاف روی لب علائمی که از بدو تولد در فرد وجود داشته است.
  • قسمت هایی از بدن که بر اثر برداشتن بافت های سرطانی آسیب دیده است.
  • تبدیل چهره شما و نزدیک کردن شکل صورتتان به چیزی که دوست دارید.
  • معمولاً جراحی پلاستیک باعث افزایش زیبایی چهره شماف بهبود اعتماد به نفس و راندمان زندگیتان می شود.  

اهمیت انتخاب بهترین جراح پلاستیک

اگر تصمیم دارید جراحی زیبایی انجام دهید، مسئله ای که به شدت باید به آن توجه کنید، انتخاب یک جراح خوب و کاربلد است. زیرا همان طور که در بالا اشاره کردیم، عمل های جراحی زیبایی از اعمال مهم و سرنوشت ساز هر فرد است. و تاثیر ویژه ای بر سلامت روح و روان انسان دارد. و بطور مستقیم بر زندگی انسان تاثیرگذار است.

حال در نظر بگیرید اگر در انتخاب جراح پلاستیک دقت کافی نداشته باشید. نتیجه ی عمل شما ممکن است مورد رضایتتان نباشد. و عوارض و نواقص جبران ناپذیری را برایتان به همراه داشته باشد.

لذا تاکید بر آن است که قبل از اقدام به عمل جراحی مد نظر خود ، به دنبال بهترین جراح پلاستیک شهرتان باشید.

ویژگی بهترین جراح پلاستیک در تهران

جراحی پلاستیک نوعی عمل جراحی در پوست است که ساختارهای صورت را به صورت متقارن و متناسب روی چهره ایجاد می کند. و بهترین جراح پلاستیک باید بتواند با جوان سازی چهره شما و با استفاده از استانداردهای زیبایی شناسی بتواند چهره ای دلخواه برای شما ایجاد نماید.

متخصص جراح پلاستیک باید به صورت کامل در زمینه ترمیم سوختگی و از بین بردن لکه های پوست تسلط کامل داشته باشد.

بنابراین جراح پلاستیک می تواند با استفاده از روش های تخصصی اقدام به موارد زیر نماید:

  • جراحی ابرو، پلک و بینی
  • لیفت صورت و پیشانی
  • تغییر فرم چانه و گونه و همچنین کاشت گونه
  • لیپوساکشن صورت و تخلیه چربی
  • فرم دهی و زاویه سازی صورت
  • اصلاح چین و چروک
  • لیفت ابرو  

افراد مناسب برای جراحی و لیفت صورت

به طور کلی افرادی که دارای چین و چروک زیاد روی صورت و پوست شل و افتاده هستند، می توانند برای جراحی و لیفت صورت اقدام نمایند.

به این صورت که می توان افتادگی ابروها، چربی اضافه در پوست، چین های دور دهان و … را به وسیله جراحی پلاستیک برطرف نمود.  

در چه مواقعی باید به جراح پلاستیک مراجعه کرد؟

عمل جراحی پلاستیک  هم به منظور زیبایی صورت می گیرد و هم برای درمان بیماری.

مثلا برای جراحی پلاستیک پوست هم دلیل زیبایی دارد مانند بالارفتن سن و ایجاد چین و چروک روی پوست. و هم دلیل درمانی که ممکن است از ناشی از سوختگی، بیماری های همراه تولد و سایر حوادث غیرمترقبه باشد. که برای بهبود و ترمیم آن به جراح پلاستیک مراجعه می شود.

همچنین افرادی که از کوچک یا بزرگ بودن سینه های خود ناراضی هستند. و سینه های آن ها دچار افتادگی شده باشد و یا ممکن است در مواردی که فرد در اثر سرطان سینه مجبور به تخلیه سینه خود شده است. در این شرایط می توان به کمک جراحی پلاستيک ، این مشکلات را برطرف کرد.

 

دکترمسعود یزدانی

متخصص جراحی فک و صورت و جراح پلاستیک بینی

نظر بدهید

برچسب‌ها

اقدامات قبل و بعد از جراحی بینی بهترین جراح بینی بهترین جراح بینی استخوانی در تهران بهترین جراح بینی در تهران بهترین جراح بینی در قم بهترین جراح بینی در کرج بهترین جراح بینی فانتزی بهترین جراح بینی فانتزی در تهران بهترین جراح بینی گوشتی در تهران بهترین جراح بینی گوشتی در کرج بهترین جراح فک و صورت در تهران بهترین جراحی بینی در تهران بهتی جراح بینی گوشتی در تهران بهرین جراح بینی در تهران تفاوت جراحی بینی به روش باز و بسته جراح بینی جراح بینی استخوانی جراح بینی در تهران جراح بینی گوشتی جراحی انحراف بینی جراحی بینی جراحی بینی استخوانی جراحی بینی باز جراحی بینی به روش بسته جراحی بینی در بارداری جراحی بینی در تهران جراحی بینی فانتزی جراحی بینی گوشتی جراحی فک جراحی پلاستیک دکتر مسعود یزدانی رینوپلاستی عمل بینی عمل جراحی بینی مراقبت های پس از عمل بینی نتیجه عمل بینی هزینه جراحی بینی هزینه جراحی بینی استخوانی هزینه جراحی بینی در تهران هزینه جراحی بینی در قم هزینه جراحی بینی گوشتی هزینه جراحی رینوپلاستی در کرج هزینه سپتوپلاستی در کرج هزینه عمل زیبایی بینی ورزش بعد از جراحی بینی
Call Now Buttonتماس با دکتر یزدانی

جراحی بینی در تهران

جراح بینی در تهران بهترین جراح بینی جراح بینی جراحی بینی