تماس با ما
بهترین جراح بینی نیمه فانتزی در تهران
17 فروردین, 1400 0

بهترین جراح بینی نیمه فانتزی در تهران

بهترین جراح بینی نیمه فانتزی در تهران جراحی است که به طور کامل به نحوه انجام این عمل جراحی و علم زیبایی اشراف داشته باشد و بتواند بین اندازه بینی و سایر اجزای صورت تناسب مناسبی برقرار کند، جراحی بینی نیمه فانتزی یکی از جراحی‌های پرطرفدار بینی است، چون در این نوع عمل حالت طبیعی بینی حفظ می‌گردد، در ادامه بیشتر با این مدل جراحی آشنا خواهید شد‌.

 

بهترین جراح بینی نیمه فانتزی در تهرانبینی نیمه فانتزی چیست؟

بینی نیمه فانتزی در واقع حد واسط بین بینی طبیعی و بینی فانتزی می‌باشد، هدف اصلی در این جراحی ایجاد تغییرات متوسط روی بینی و نیز به وجود آوردن یک قوس ملایم روی تیغه بینی می‌باشد، این نوع عمل برای بینی‌های استخوانی مناسب‌تر می‌باشد و برای افرادی که بینی‌های گوشتی با پوست ضخیم دارند این نوع عمل توصیه نمی‌گردد.

کاندیدای مناسب برای جراحی بینی نیمه فانتزی

نوع جراحی و مدل بینی را شکل استخوان ها و غضروف بینی تعیین می کند. طبق تشخیص پزشک افرادی که دارای بینی با پوست نازک و غضروف قوی هستند امکان جراحی بینی به سبک نیمه فانتزی را دارند. اما کسانی که دارای بینی گوشتی با غضروف ضعیف تر هستند، برای جراحی بینی نیمه فانتزی مناسب نیستند زیرا هم پوست شل دارند و هم ضخیم بودن پوستشان شکل مناسب و زیبایی را ایجاد نمی کند. و بهترین روش جراحی برای بینی های گوشتی، جراحی بینی طبیعی است. البته ناگفته نماند بسیاری از پزشکان نیز می توانند با توجه به تجربه و تبحر بالایی که دارند، جراحی بینی نیمه فانتزی را برای بینی های گوشتی نیز انجام دهند.

از آنجایی که جراحی بینی نیمه فانتزی ممکن است با ساختار صورت بیمار متناسب نباشد و شکلی ناهمگون به صورت بدهدف لازم است در خصوص نتیجه جراحی و انتخاب نوع مدل بینی با پزشک خود مشورت کنید. به طور کلی جراحی بینی نیمه فانتزی برای افرادی که تمایلی به داشتن بینی طبیعی و بینی فانتزی ندارند گزینه مناسبی است.

بهترین جراح بینی نیمه فانتزی چه کسی می‌تواند باشد؟

تخصص و مهارت جراح تاثیر مستقیم بر نحوه انجام عمل جراحی بینی نیمه فانتزی و کیفیت آن خواهد داشت، از این رو انتخاب آن بسیار مهم است، همواره همه اشخاص در هنگام انجام هرگونه عمل بینی به دنبال بهترین جراح هستند، بهترین جراح بینی نیمه فانتزی جراحی است که از تخصص و مهارت بالایی برخوردار باشد، وجدان کاری داشته باشد، توانایی این را داشته باشد که شکل بینی فرد را از حالت طبیعی خارج نکند، با اصول علم زیبایی شناسی آشنایی داشته باشد، آستانه صبر و تحمل بالایی داشته باشد و با بیماران خود برخورد و رفتار درست و مناسبی داشته باشد و همچنین سایر بیماران از نتایج جراحی‌های انجام شده توسط آن جراح رضایت داشته باشند.

جراحی بینی نیمه فانتزی بهتر است یا بینی طبیعی؟

برای این سوال پاسخ قاطعی نمی توان داد. اما به طور کلی می توان گفت نوع بینی و آناتومی صورت افراد در تعیین نتیجه جراحی تاثیر زیادی دارد. جراحی مدل نیمه فانتزی برای بینی های استخوانی مناسب است. و بینی های گوشتی از جراحی بینی طبیعی نتیجه بهتری می گیرند. در این میان سلیقه و نظر بیمار نیز حائز اهمیت است. در شرایطی ممکن است بیمار علاقه شدیدی به بینی فانتزی یا نیمه فانتزی داشته باشد. در این شرایط پزشک با بررسی زیبایی شناسی و فرم صورت و معاینه نوع بینی بر اساس پوست و نوع غضروف ها ، بهترین مدل را برای عمل بینی پیشنهاد می کند.

چگونه بهترین جراح بینی نیمه فانتزی در تهران را پیدا کنیم؟

شهر تهران با توجه به جمعیت زیاد پزشکان و جراحان بسیار زیادی هم دارد، برای این که راحت‌تر بتوانید بهترین جراح را در این شهر پیدا کنید، یک لیست اولیه از تمام جراحان تهیه کنید و سپس در شبکه‌های اجتماعی و گوگل نمونه کارها و رزومه آن‌ها را بررسی کنید و هم چنین فاکتورهایی مثل سوابق و تحصیلات جراح را در نظر داشته باشید و در نهایت بهترین جراح بینی نیمه فانتزی را انتخاب کنید.

هزینه جراحی انواع بینی با مدل های مختلف

هزینه عمل بینی با توجه به نوع بینی و مهارت و تجربه جراح متفاوت است. به همین جهت می توان گفت هزینه جراحی به عواملی همچون پیچیدگی جراحی، میزان انتظارات بیمار و نوع جراحی بستگی دارد. و نمی توان گفت هزینه جراحی برای همه افراد یکسان است. همچنین سلیقه بیمار نیز در هزینه تاثیرگذار است. و مدلی که انتخاب می کند و میزان سختی کار برای پزشک از جمله مواردی است که ممکن است مبلغ هزینه را تغییر دهد. برای اطلاع کامل از هزینه و سایر شرایط جراحی بینی می توانید با دکتر مسعود یزدانی متخصص جراحی فک و صورت و جراح پلاستیک بینی در ارتباط باشید.

سخن پایانی

به طور کلی انتخاب جراح برای انجام عمل بینی اهمیت بسیار زیادی دارد زیرا اگر جراح نتواند عمل را به خوبی انجام دهد، ممکن است عوارض جبران ناپذیری برای فرد به وجود آید، علاوه بر این جراحی بینی جزء جراحی‌های پیچیده است و اگر یک بار جراح نتواند به خوبی آن را انجام دهد، انجام دوباره آن پیچیدگی دو چندان خواهد داشت.

 

دکتر مسعود یزدانی

متخصص جراحی فک و صورت و جراح پلاستیک بینی

نظر بدهید

برچسب‌ها

اقدامات قبل و بعد از جراحی بینی بهترین جراح بینی بهترین جراح بینی استخوانی در تهران بهترین جراح بینی در تهران بهترین جراح بینی در قم بهترین جراح بینی در کرج بهترین جراح بینی فانتزی بهترین جراح بینی فانتزی در تهران بهترین جراح بینی گوشتی در تهران بهترین جراح بینی گوشتی در کرج بهترین جراح فک و صورت در تهران بهترین جراحی بینی در تهران بهتی جراح بینی گوشتی در تهران بهرین جراح بینی در تهران تفاوت جراحی بینی به روش باز و بسته جراح بینی جراح بینی استخوانی جراح بینی در تهران جراح بینی گوشتی جراحی انحراف بینی جراحی بینی جراحی بینی استخوانی جراحی بینی باز جراحی بینی به روش بسته جراحی بینی در بارداری جراحی بینی در تهران جراحی بینی فانتزی جراحی بینی گوشتی جراحی فک جراحی پلاستیک دکتر مسعود یزدانی رینوپلاستی عمل بینی عمل جراحی بینی مراقبت های پس از عمل بینی نتیجه عمل بینی هزینه جراحی بینی هزینه جراحی بینی استخوانی هزینه جراحی بینی در تهران هزینه جراحی بینی در قم هزینه جراحی بینی گوشتی هزینه جراحی رینوپلاستی در کرج هزینه سپتوپلاستی در کرج هزینه عمل زیبایی بینی ورزش بعد از جراحی بینی
Call Now Buttonتماس با دکتر یزدانی

جراحی بینی در تهران

جراح بینی در تهران بهترین جراح بینی جراح بینی جراحی بینی