تماس با ما
دکتر مسعود یزدانی جراح بینی
10 آبان, 1399 0

دکتر مسعود یزدانی جراح بینی

دکتر مسعود یزدانی جراح بینی در زمینه انواع عمل و ایجاد تغییرات در ظاهر بینی بهترین خدمات را به بیماران ارائه می کنند. بینی عضوی بسیار مهم در چهره و نقشی تعیین کننده دارد به همین دلیل فقط پزشکان و متخصصان متبحر در زمینه جراحی بینی و اصلاح برخی عیوب در این زمینه فعالیت دارند.

 

دکتر مسعود یزدانی جراح بینی

ایشان در تمامی زمینه ها سعی در به کار بردن برترین متدها برای انجام یک جراحی بسیار راحت و ایمن برای بیماران دارند. رفع تمامی ایرادات و همچنین ایجاد تمامی تغییرات مورد نظر بر روی بینی، در حیطه تخصص ایشان است که به مهمترین آنها اشاره می کنیم:

  • جراحی زیبایی بینی (رینوپلاستی): فقط جراحان تراز اول کشور می توانند چنین جراحی حساسی را انجام دهند دکتر مسعود یزدانی جراح بینی با توجه به تجربه و تخصص خود در حال انجام بیشترین تعداد جراحی زیبایی بینی و ایجاد نتیجه ای بسیار مطلوب برای متقاضیان عمل زیبایی بینی هستند. نتیجه شگفت انگیز جراحی بینی توسط ایشان، از طرف تمامی بیماران مورد تایید قرار گرفته است.
  • جراحی اصلاحی بینی (سپتوپلاستی): بسیاری از بیماران با عارضه هایی مشخص مانند شکستگی در استخوان بینی، آسیب جدی به غضروف بینی، انحراف شدید یا محدود بینی، مشکلات مادرزادی بینی، پولیپ و سایر مشکلات به ایشان مراجعه می کنند. در اولین مرحله دکتر یزدانی به دقت مشکل را بررسی و نسبت به تشخیص صحیح اقدام می کنند؛ تشخیص درست، مهمترین مرحله برای انجام یک جراحی مناسب است. سپس با مشاوره و طی مراحل بعدی، ایشان تمامی ایرادات بینی را طی عمل سپتوپلاستی به شکلی کامل و زیبا رفع و بینی در شکل و فرم طبیعی خود ظاهر خواهد شد.

هزینه جراحی توسط دکتر مسعود یزدانی جراح بینی

در مورد انجام انواع جراحی بینی توسط ایشان، ابتدا نوع جراحی و سپس میزان آسیب به بینی مد نظر است یعنی در ابتدایِ مراجعه بیمار به دکتر یزدانی ایشان سعی می کنند به دقت و با حوصله تمامی ایرادات  و آسیب ها را بررسی کنند. سپس اگر نیاز به انجام آزمایش خاصی بود حتماً توسط ایشان تجویز خواهد شد تا در تشخیص نهایی به قطعیت لازم برسند.

پس از این مرحله و مشخص شدن ایراد و تعیین میزان تغییراتی که باید بر روی بینی انجام شود، روز جراحی مشخص گردیده و دکتر مسعود یزدانی جراح بینی در مدت زمانی 2 تا 3 ساعته تمامی ایرادات بینی و یا تغییراتی که برای زیبایی بر روی بینی لازم است را ایجاد خواهند کرد. هزینه جراحی نیز در جلسات مشاوره و با توجه به میزان آسیب و تغییرات مشخص می گردد.

 

دکتر مسعود یزدانی

متخصص جراحی فک و صورت و جراح پلاستیک بینی

 

 

نظر بدهید

برچسب‌ها

اقدامات قبل و بعد از جراحی بینی بهترین جراح بینی بهترین جراح بینی استخوانی در تهران بهترین جراح بینی در تهران بهترین جراح بینی در قم بهترین جراح بینی در کرج بهترین جراح بینی فانتزی بهترین جراح بینی فانتزی در تهران بهترین جراح بینی گوشتی در تهران بهترین جراح بینی گوشتی در کرج بهترین جراح فک و صورت در تهران بهترین جراحی بینی در تهران بهتی جراح بینی گوشتی در تهران بهرین جراح بینی در تهران تفاوت جراحی بینی به روش باز و بسته جراح بینی جراح بینی استخوانی جراح بینی در تهران جراح بینی گوشتی جراحی انحراف بینی جراحی بینی جراحی بینی استخوانی جراحی بینی باز جراحی بینی به روش بسته جراحی بینی در بارداری جراحی بینی در تهران جراحی بینی فانتزی جراحی بینی گوشتی جراحی فک جراحی پلاستیک دکتر مسعود یزدانی رینوپلاستی عمل بینی عمل جراحی بینی مراقبت های پس از عمل بینی نتیجه عمل بینی هزینه جراحی بینی هزینه جراحی بینی استخوانی هزینه جراحی بینی در تهران هزینه جراحی بینی در قم هزینه جراحی بینی گوشتی هزینه جراحی رینوپلاستی در کرج هزینه سپتوپلاستی در کرج هزینه عمل زیبایی بینی ورزش بعد از جراحی بینی
Call Now Buttonتماس با دکتر یزدانی

جراحی بینی در تهران

جراح بینی در تهران بهترین جراح بینی جراح بینی جراحی بینی