تماس با ما
جراح پلاستیک در تهران
10 خرداد, 1399 0

جراح پلاستیک در تهران

در تهران می توان جراحی های متنوعی را انجام داد اما جراحی پلاستیک از مهمترین عمل هایی ست که به صورت مستمر در این کلانشهر انجام می شود. جراح پلاستیک در تهران می تواند بسیاری از ایراداتی را که بر اثر عوامل مادرزادی از ابتدا وجود داشته و یا در طی زندگی بر اثر عوامل مختلف ایجاد شده اند درمان نماید.

جراح پلاستیک در تهران
جراحی پلاستیک به آن دسته از عمل های ترمیمی گفته می شود که نه تنها در ناحیه صورت بلکه در تمام سطح پوستی و زیر پوستی انجام شده و می تواند ظاهر و عملکرد مناسب آن قسمت و بافت را به حالت طبیعی خود بازگرداند. اینگونه عملها از آنجایی که سبب رفع نقص ظاهری و کمک بزرگ در ایجاد زندگی بهتر، مراودات اجتماعی بالاتر و موفقیت های مناسب اجتماعی می شوند از مهمترین و باارزش ترین عمل های جهان به شمار می روند.

جراح پلاستیک در تهران چه نقص هایی را برطرف می کند؟

در طی این عمل مهم، جراح می تواند نواقص و ایرادات فراوانی را رفع نموده و ظاهری ایدئال برای شخص ایجاد نماید. این عمل ها می تواند در 1-پوست 2-زیر پوست و 3-استخوانها انجام شده و ظاهری زیباتر نصیب فرد نماید:
– سوختگی های مختلف در نواحی گوناگون
– بدفرمی های ناحیه گوش
– مشکلات مختلف در ناحیه لب و دهان مانند شکاف لب-کام
– ایراداتی که بر اثر سوانح و اتفاقات متنوع مانند تصادفات، ضرب و جرح و یا حمله حیوانات وحشی ایجاد شده اند
– مشکلات پاتولوژیک (تومور، کیست، عفونت و…)
– زخم های مزمن
– …
تمامی این موارد و مشکلات توسط جراح پلاستیک به خوبی قابل رفع و درمان هستند.

شیوه های متنوع جراحی پلاستیک

یک جراح متبحر پلاستیک در تهران می تواند از روش های بسیار مختلفی برای درمان انواع عارضه استفاده کند و گاهی نیز ممکن است از چند شیوه بصورت همزمان در یک عمل استفاده نماید:
– جراحی کلاسیک
– میکرو جراحی
– استفاده از لیزر
– آندوسکوپی
– درمان شیمیایی و دارویی

رفع مشکلات عصب محیطی توسط جراح پلاستیک در تهران

برخی بر این باورند که مشکلات عصب محیطی مربوط به شاخه جراحی پلاستیک نیست اما این مشکل نیز توسط جراحان پلاستیک تهران در کیفیت بسیار مناسبی انجام خواهد شد. این عمل قدرت و توانایی بافت مربوطه را در حد قابل قبولی ارتقاء داده و در حد نرمالی قرار خواهد داد.

هزینه جراح پلاستیک در تهران
از آنجایی که تعداد و انواع مشکلاتی که توسط جراح پلاستیک درمان و بهبود می یابند بسیار زیاد است و گاهی نیز درصد آنها بسیار متنوع است فقط با مشاوره و معاینه دقیق جراح می توان به مبلغ نهایی در این زمینه دست یافت لذا برای تعیین هزینه عمل خود می بایستی به پزشک مراجعه نمایید.

 

دکتر محمد مسعود یزدانی

متخصص جراحی فک و صورت و جراح پلاستیک بینی

 

 

نظر بدهید

برچسب‌ها

اقدامات قبل و بعد از جراحی بینی بهترین جراح بینی بهترین جراح بینی استخوانی در تهران بهترین جراح بینی در تهران بهترین جراح بینی در قم بهترین جراح بینی در کرج بهترین جراح بینی فانتزی بهترین جراح بینی فانتزی در تهران بهترین جراح بینی گوشتی در تهران بهترین جراح بینی گوشتی در کرج بهترین جراح فک و صورت در تهران بهترین جراحی بینی در تهران بهتی جراح بینی گوشتی در تهران بهرین جراح بینی در تهران تفاوت جراحی بینی به روش باز و بسته جراح بینی جراح بینی استخوانی جراح بینی در تهران جراح بینی گوشتی جراحی انحراف بینی جراحی بینی جراحی بینی استخوانی جراحی بینی باز جراحی بینی به روش بسته جراحی بینی در بارداری جراحی بینی در تهران جراحی بینی فانتزی جراحی بینی گوشتی جراحی فک جراحی پلاستیک دکتر مسعود یزدانی رینوپلاستی عمل بینی عمل جراحی بینی مراقبت های پس از عمل بینی نتیجه عمل بینی هزینه جراحی بینی هزینه جراحی بینی استخوانی هزینه جراحی بینی در تهران هزینه جراحی بینی در قم هزینه جراحی بینی گوشتی هزینه جراحی رینوپلاستی در کرج هزینه سپتوپلاستی در کرج هزینه عمل زیبایی بینی ورزش بعد از جراحی بینی
Call Now Buttonتماس با دکتر یزدانی

جراحی بینی در تهران

جراح بینی در تهران بهترین جراح بینی جراح بینی جراحی بینی