تماس با ما
23 آذر, 1398 2

جراحی بینی در کرج

جراحی بینی در کرج یکی از جذابترین و شیرین ترین جراحی هایی ست که در حال حاضر افراد فراوانی برای انجام آن لحظه شماری می کنند. چه افرادی که در پی جراحی زیبایی بینی هستند و چه آنهایی که برای جراحی ترمیمی بینی اقدام می کنند.

صدها جراح بینی باتجربه در حال حاضر در نقاط مختلف کرج بهترین خدمات جراحی بینی در زمینه های مختلف را ارائه می کنند. در زمینه رینوپلاستی یا همان جراحی زیبایی بینی یا همان در حال حاضر بهترین جراحان در کرج این عمل مهم را انجام می دهند. همچنین عمل اصلاحی یا ترمیمی بینی که با نام سپتوپلاستی هم شناخته می شود در کرج به وفور انجام می گردد.

جراحی بینی در کرج دکتر محمد مسعود یزدانی

هدف از انجام جراحی بینی چیست؟

 بسیاری از افراد از فرم بینی خود رضایت ندارند و آن را برای داشتن یک چهره زیبا مناسب نمی دانند. در برخی افراد نیز فرم بینی به گونه ای می باشد. که تناسبی با سایر ساختار صورت هم از لب، چشم و غیره ندارد.

از آنجایی که بینی در مرکز  صورت واقع شده است، در اولین نگاه توجه افراد را به خود جلب می کند. بنابراین ممکن است اعتماد به نفس فرد را از وی بگیرد. در چنین شرایطی جراحی زیبایی بینی پیشنهاد می شود. چرا که جراحی بینی برای کسانی که فرم بینی درستی ندارند، علاوه بر ایجاد اعتماد به نفس باعث عملکرد تنفسی بهتر نیز خواهد شد.

چرا که بسیاری از بدفرمی های بینی به خاطر وجود پولیپ در قسمت داخلی آن است و یا ممکن است در قسمت تیغه بینی انحراف وجود داشته باشد. برای برطرف کردن ایرادات ظاهری بینی خود می توانید از جراحی بینی در کرج استفاده نمایید.

سن مناسب برای جراحی بینی

برای انجام عمل بینی فرد باید شرایط سنی مناسبی داشته باشد. مثلا اگر اجزای صورت وی در حال رشد باشند، امکان جراحی بینی وجود ندارد. بنابراین لازم است از سن رشد گذشته باشند.

دکتر مسعود یزدانی متخصص جراحی فک و صورت و جراح پلاستیک بینی شرایط سنی جراحی بینی در خانم ها را پایان ۱۵ سالگی و آقایان را پایان ۱۷ سالگی می داند.

افراد باید برای مراجعه جهت جراحی بینی تا چنین ذکر شده منتظر بمانند. چرا که در این زمان علاوه بر اینکه رشد جسمی فرد کامل شده، به بلوغ فکری نیز می رسد. و ممکن است اصلاً جراحی را برای خود لازم نداند.

جراحی بینی گوشتی در کرج

امروزه افراد زیادی راهی کرج می شوند تا مطمئن ترین انتخاب در مورد با جراحی بینی در کرج انجام دهند.

افراد دارای بینی های گوشتی با اینکه علم بسیار پیشرفت کرده و تکنیک های بروز و جدید در جراحی بینی جای پیدا کرده است. اما همواره نگرانی هایی بابت برگشت پذیری شکل ظاهری بین شان بعد از عمل جراحی باز دارند.

در این منظور تنها کسی که میتواند به شما این اطمینان را بدهد که هرگز چنین اتفاقی نمی افتد، بهترین جراح بینی گوشتی در کرج است.

شما قبل از جراحی بینی در کرج باید به پزشک متخصص جراحی بینی در کرج مراجعه کرده و از او بخواهید تا شما را راهنمایی کند.

در طی جلسه مشاوره، پزشک پس از بررسی بینی شما، چهره بعد از عمل شما را در  قابل تصویر سه بعدی نشان می دهد.

برای جراحی بینی گوشتی در کرج، مناسب ترین سن 18 سالگی است.

زیرا تا این سن بینی رشد سریع داشته و به بزرگترین حد خود رسیده است و بعد از آن رشد ندارد.

در روش جراحی بینی گوشتی در کرج معمولا غضروف تیغه ی بینی برای نوک بینی برداشته می شود تا نوک بینی حالت خوبی بگیرد. در این روش از جراحی، احتمال برگشت ظاهری بینی صفر خواهد بود.

جراحی بینی استخوانی در کرج

فرم بینی استخوانی دقیقا بر عکس بینی گوشتی است و جراحی بینی استخوانی در کرج، برای جراحان بسیار راحت است.

در جراحی بینی استخوانی در کرج، از گذشته تا به الان، احتمال برگشت پذیری آن بسیار بسیار کم بود.

مراجعه کنندگان جراحی بینی استخوانی در کرج معمولا آقایان می باشند. چرا که بافت استخوانی صورت مردان باعث شده تا بینی استخوانی در بین آنها رایج تر باشد.

تشخیص بهترین جراح بینی در کرج

بهترین راه تشخیص جراح باتجربه و حرفه ای در کرج چیست؟ مطمئناً اگر در ابتدای راه و در تعیین جراح خود اشتباه کرده باشید . این امکان وجود دارد که تاثیرات منفی بر روی بینی و ظاهر چهرۀ شما تا چندین سال و گاهی تا آخر عمر همراهتان باشد در نتیجه در تشخیص بهترین جراح بیشترین دقت را داشته باشید.

توصیه می شود بهترین جراح بینی در کرج را ابتدا با کمی جستجو در فضای مجازی ابتدا مشخص کرده سپس با سوال از اطرافیان و کسانی که قبلاً این جراحی مهم را در کرج داشته اند بهترین جراح را با نظر و تصمیم قطعی، مشخص کرده و برای انجام امور ابتدایی و نهایتاً عمل بینی به او مراجعه کنید. این شیوه در حل حاضر بهترین راهکار برای شروع است.

مراقبت های قبل از جراحی بینی در کرج

رعایت نکات مهم مراقبتی قبل از جراحی بینی الزامیست به عنوان مثال اگر سیگاری هستید. حتماً باید از 2 هفته قبل سیگار کشیدن را ترک کنید تا عملی بدون مشکل داشته باشید.

همچنین با توجه به اینکه متاسفانه حتی دخترها هم عادت به کشیدن قلیان پیدا کرده اند. و از آنجایی که عوارض دود قلیان صدها برابر سیگار تخمین زده شده، چنانچه عادت به قلیان دارید. حتماً باید 2 تا 3 هفته قبل از جراحی بینی خود قلیان را ترک کنید تا تاثیرات منفی آن بر عمل به حداقل برسد.

ناشتا بودن در روز جراحی یعنی نخوردن هیچ غذایی از 8 ساعت قبل یکی دیگر از توصیه های مهم مراقبتی ست. دوش گرفتن و اصلاح صورت را هم به درستی شب قبل از عمل انجام دهید.

جراحی بینی در کرج

هزینه رینوپلاستی در کرج

تقاضا برای انواع جراحی بینی در کرج به دلیل مهاجرت های بی رویه و بسیار زیاد در این سال ها بیشتر شده است. در نتیجه، تعداد متقاضیان جراحی بینی هم افزایش قابل ملاحظه ای خواهد داشت. که این موضوع در کرج به وضوح اتفاق افتاده است. بنا به این دلایل مهم، در حال حاضر رینوپلاستی (جراحی زیبایی بینی) در تعداد و آمار بسیار زیاد در کرج در حال انجام شدن است.

با اینکه تعداد متقاضیان این عمل زیبایی در کرج و البرز به شدت بالاست اما قیمت آن تقریباً در تمامی نقاط یک میانگین مشخصی را در بر می گیرد. در حال حاضر هزینه جراحی بینی در کرج تقریباً بین 5 تا 10 میلیون تومان با توجه به جراح مورد نظر و مرکزی که جراحی در آن انجام می شود خواهد بود.

هزینه سپتوپلاستی در کرج

عمل ترمیمی بینی را سپتوپلاستی گویند. که هم اکنون در بهترین کلینیک ها و بیمارستان های کرج انجام شده و در طی آن، انواع انحنا و آسیب بینی، ترمیم برخی خرابکاری های سایر جراحان، اصلاح بدشکلی های بینی و… توسط جراحان چیره دست کرجی و در یک مرحله جراحی بینی در کرج به راحتی انجام می شود. هزینۀ انجام سپتوپلاستی که یک عمل مهم در زمینه جراحی بینی در کرج  است با توجه میزان تغییرات و اصلاحتی که قرار است ایجاد شود تعیین خواهد شد و می تواند از 5 تا 12 میلیون تومان توسط جراح تعیین شود.

جراحی بینی در کرج چند ساعت طول می کشد؟

در روز عمل حتماً باید چند ساعت قبل در کلینیک یا بیمارستان مورد نظر حضور یابید. تا اقدامات اولیه انجام شده و نهایتاً شما را آماده کنند. پس از این مراحل به اتاق عمل هدایت شده و این جراحی بسیار مهم تقریباً 2 تا 3 ساعت بسته به شرایط، زمان خواهد برد. همچنین پس از اینکه از اتاق عمل خارج شُدید تقریباً یک ساعت بعد به هوش می آیید. در این لحظه پزشک اجازه خواهد داد. مقداری آبمیوه همراه کیکی نرم بخورید. سپس جراح شرایط شما بررسی و در صورت مناسب بودن وضعیت به شما اجازه بازگشت به منزل را خواهد داد.

در منزل بایستی تمامی موارد مهم زیر را به درستی رعایت کنید. اگر مواردی که در زیر به آنها اشاره می کنیم را به دقت رعایت کنید. نهایتاً 2 هفته بعد می توانید به روال عادی زندگی خود بازگردید:

  • در زمان استراحت حتماً سرتان بالاتر از بدن باشد
  • اگر قصد حمام کردن دارید باید به کمک فرد دیگری حمام کنید و حتماً نشسته حمام کنید. سرتان را از پشت بشویید تا بینی خیس نشده و دقت کنید ضربه ای به آن وارد نگردد
  • روزانه چندین بار از کمپرس سرد بر روی صورت و بینی استفاده کنید
  • مصرف داروها و مسکن های تجویز شده را برای روزهای پس از جراحی بینی در کرج فراموش نکنید. چون تاثیر فراوانی در کاهش درد و بهبودی سریعتر شما خواهد داشت.

جراحی بینی در کرج

 

دلایل کج شدن بینی پس از جراحی بینی

حتماً شما هم به مواردی برخورد کرده اید. که افراد پس از جراحـی بینی در کرج و بعد از فروکش کردن تورم و کبودی ها، به تدریج دارای بینی با انحراف به شدت بیشتر نسبت به قبل شده اند. تا جایی که کج بودن بینی را به راحتی می توان مشاهده کرد. این موضوع دلایل مختلفی دارد. که در زیر به آنها اشاره خواهیم کرد:

اولین دلیل کج شدن بینی این است که بیمار پس از اتمام جراحی و ترخیص، ممکن است. با بد خوابیدن و یا خوابیدن به یک سمت بدن، فشاری بیش از حد به بینی وارد کرده و بینیِ تازه عمل شده را به یک سمت متمایل کند.

علت دیگر می تواند ناوارد بودن جراح بینی باشد. متاسفانه گاهی برخی از مراکز به جای اینکه مسئولیت مهم عمل بینی را به دست جراحی باتجربه بسپارند از دانشجویان و کارآموزان برای اینکار استفاده می کنند. که نتیجه ای جز انحراف و زشت شدن بینی نخواهد داشت.

و دلیل آخر اینکه، بسیاری از افراد عادت به دستکاری دائمی بینی خود دارند. و عموماً این دستکاری و فشار به بینی، از یک سمت به سمت دیگر است. همین اشتباه پس از جراحـی بینی در کرج می تواند بین فرد را کاملاً دارای انحراف کند.

نقش جراح در عمل ترمیم بینی:

بهتر است بدانید بیشتر مشکلاتی که بعد از عمل به سراغ فرد می آید، حاصل عمل نامناسب توسط جراح است. اگر در همان عمل اولیه دکتر خوبی را انتخاب کنید، دیگر نیازی به عمل ثانویه نخواهید داشت.

البته ممکن است حتی برای بار دوم هم در انتخاب پزشک اشتباه کنید. و باز هم بینی شما نیاز به عمل برای سومین بار داشته باشد. پس بهتر است با دقت پزشک جراح خود را انتخاب کنید.

مزایای جراحی بینی در کرج

اگر قصد انجام جراحی بینی را دارید، احتمالاً نقصی در آن مشاهده می کنید. و یا ممکن است بینی شما فرم بدی نداشته باشد، اما تنفستان با اخلال مواجه شود. که در این صورت برای رسیدن  به هدف درمان هم که شده باید بینی خود را جراحی نمایید.

اما اگر هر دو مشکل را احساس می کنید. جراحی بینی می تواند علاوه بر اینکه مشکلات تنفسی و فرم بینی را بهبود ببخشند. مزایای زیر را نیز با خود به همراه داشته باشد:

  • شکل بینی تان متناسب با سایر ساختار صورتتان خواهد شد
  • اعتماد به نفس بالایی به دست خواهید آورد
  • مرد زندگی تان کیفیت بهتری پیدا می کند
  • بسیاری از نفس های دیگر صورت به چشم نمی آید.  

 

 

دکتر  مسعود یزدانی

متخصص جراحی فک و صورت و جراح پلاستیک بینی

نظر بدهید

نظرات

  1. سلام خسته نباشین عمل برای سن ۱۶سال انجام میدین؟

برچسب‌ها

اقدامات قبل و بعد از جراحی بینی بهترین جراح بینی بهترین جراح بینی استخوانی در تهران بهترین جراح بینی در تهران بهترین جراح بینی در قم بهترین جراح بینی در کرج بهترین جراح بینی فانتزی بهترین جراح بینی فانتزی در تهران بهترین جراح بینی گوشتی در تهران بهترین جراح بینی گوشتی در کرج بهترین جراح فک و صورت در تهران بهترین جراحی بینی در تهران بهتی جراح بینی گوشتی در تهران بهرین جراح بینی در تهران تفاوت جراحی بینی به روش باز و بسته جراح بینی جراح بینی استخوانی جراح بینی در تهران جراح بینی گوشتی جراحی انحراف بینی جراحی بینی جراحی بینی استخوانی جراحی بینی باز جراحی بینی به روش بسته جراحی بینی در بارداری جراحی بینی در تهران جراحی بینی فانتزی جراحی بینی گوشتی جراحی فک جراحی پلاستیک دکتر مسعود یزدانی رینوپلاستی عمل بینی عمل جراحی بینی مراقبت های پس از عمل بینی نتیجه عمل بینی هزینه جراحی بینی هزینه جراحی بینی استخوانی هزینه جراحی بینی در تهران هزینه جراحی بینی در قم هزینه جراحی بینی گوشتی هزینه جراحی رینوپلاستی در کرج هزینه سپتوپلاستی در کرج هزینه عمل زیبایی بینی ورزش بعد از جراحی بینی
Call Now Buttonتماس با دکتر یزدانی

جراحی بینی در تهران

جراح بینی در تهران بهترین جراح بینی جراح بینی جراحی بینی