تماس با ما
جراحی بینی در قم
26 آذر, 1398 7

جراحی بینی در قم

جراحی بینی در قم سال هاست مانند سایر نقاط کشور رواج یافته است. این عمل زیبایی مهم را می توان با مراجعه به جراحان بسیار زیادی انجام داد. قم به دلیل وسعت و جمعیت بسیار فراوان، دارای تقاضای فراوان جهت عمل بینی (چه زیبایی و چه اصلاحی-ترمیمی) بوده و سطح خدمات ارائه شده در آن بسیار بالاست.

جراحی بینی در قم دکتر محمد مسعود یزدانی

 

با توجه به اینکه جمعیت شهر و استان قم هر روز در حال افزایش است در نتیجه می توان در مورد افزایش درصد متقاضیان عمل بینی نیز اطمینان داشت. در این شرایط تعداد بسیار زیادی از جراحان حرفه ای در قم حضور دارند تا بتوان این نیاز گسترده را به درستی پوشش داده و بهترین خدمات را به بیماران ارائه نمود.

در کنار جراحان چیره دست و متخصصان حرفه ای می توان معدود جراحانی را هم که متاسفانه بدون هیچ تخصصی اقدام به جراحی بینی در قم می کنند مشاهده نمود که نتیجۀ مراجعه به چنین افرادی از همان ابتدا مشخص است.

 

جراحی کدام نوع بینی در قم راحت تر است؟

بینی به چند شکل و فرم تقسیم بندی می شود:

با توجه به نوع بینی بهتر است در پی بهترین جراح برای جراحی بینی بود. در چنین شرایطی هر جراح باتجربه ای بایستی بتواند هر دو نوع بینی را به خوبی جراحی نموده اما به هر حال گاهی نیز پیش می آید که برخی جراحان، به عنوان مثال در جراحی کردن بینی استخوانی تبحر بیشتری دارند و این موضوع را می توان در نمونه عمل های آنها مشاهده کرد. بهتر است در زمان تحقیق در مورد پیدا کردن بهترین جراح بینی در قم نسبت به این موضوع هم دقت لازم داشته باشید.

 

توجه لازم به نکات زیر می تواند بهترین جراحـی بینی در قم را برای شما به همراه داشته باشد:

  • انتخاب جراح مناسب
  • بهترین مرکز مورد نظر برای جراحی
  • مراقبت های  قبل از عمل
  • مراقبت های پس از عمل بینی در قم

با دقت و رعایت تمامی این نکات می توان این عمل را به یک خاطره زیبا تا آخر زندگی تبدیل کرد.

 

 

 

هدف از جراحی بینی در قم

رینوپلاستی که به عنوان “عمل بینی” نیز شناخته می شود، یک عمل جراحی است که برای تغییر شکل بینی انجام می شود. هدف از جراحی بینی می تواند هم زیبایی و هم درمانی باشد. برخی از دلایل رایج برای انجام جراحی بینی عبارتند از:

بهبود ظاهر بینی

رینوپلاستی را می توان برای تغییر اندازه، شکل یا نسبت بینی انجام داد. این مسئله می تواند به بهبود ظاهر کلی صورت و افزایش اعتماد به نفس کمک کند.

اصلاح مشکلات تنفسی

 جراحی بینی همچنین می تواند برای اصلاح ناهنجاری های ساختاری که باعث ایجاد مشکلات تنفسی می شود، انجام شود. که شامل انحراف تیغه بینی است.

اصلاح نقایص مادرزادی یا جراحات

از رینوپلاستی می توان برای اصلاح نقایص مادرزادی یا آسیب هایی که بر شکل یا عملکرد بینی تأثیر گذاشته اند، استفاده کرد.

اصلاح جراحی قبلی

در برخی موارد ممکن است نیاز به انجام جراحی بینی برای اصلاح جراحی قبلی باشد که نتیجه مطلوبی نداشته است.

رینوپلاستی یک جراحی کاملا شخصی است و اهداف جراحی بسته به نیاز و خواسته های بیمار متفاوت خواهد بود. بیماران باید از جراح خود انتظارات واقع بینانه داشته باشند و قبل از انجام عمل، اهداف و نگرانی های خود را با پزشک متخصص خود در میان بگذارند. علاوه بر این، رینوپلاستی یک عمل جراحی پیچیده است که فقط باید توسط جراح مجرب و با تجربه انجام شود.

هزینه جراحی بینی در قم

با توجه به اینکه جراحی بینی جزئی از عمل های زیبایی محسوب می گردد بیمه ها از تحت پوشش قرار دادن آن سر باز زده و هیچچونه حمایتی از شما نخواهند کرد بجز در موارد بسیار نادر!

این یعنی اینکه باید خود را برای پرداخت تمام و کمال هزینه عمل بینی آماده کنید.

از همان ابتدای اقدامات خود لازم است نستب به انتخاب جراح باتجربه و بیمارستان یا کلینیکی که قرار است جراحی بینی در آن انجام گردد دقت کرده تا بهترین جراحـی بینـی در قم، راحتترین عمل و البته معقول ترین هزینه را در پیش داشته باشید.

هزینه ای که باید نهایتاً برای جراحی بینی خود پرداخت کنید بستگی به تمامی عواملی دارد که در بالا به آن اشاره شد اما معمولاً این هزینه می بایستی از 6 میلیون شروع و در بدترین و گرانترین شرایط نهایتاً 12 میلیون تومان محاسبه گردد.

 

جراحی بینی در قم

 

عمل بینی چقدر طول می کشد؟

مدت زمان لازم برای انجام عمل بینی یا رینوپلاستی بسته به پیچیدگی جراحی و تکنیک مورد استفاده جراح می تواند متفاوت باشد. به طور متوسط، یک عمل جراحی بینی حدود 1 تا 3 ساعت طول می کشد. با این حال، در برخی موارد ممکن است به زمان بیشتری نیاز باشد، به خصوص اگر جراحی پیچیده باشد یا نیاز به بازسازی قابل توجهی داشته باشد.

پس از اتمام جراحی، بیمار تا زمانی که هوشیار شود، در اتاق ریکاوری تحت نظر قرار می گیرد. معمولاً بیمار می‌تواند در همان روز جراحی به خانه برود، اگرچه برخی از بیماران ممکن است نیاز داشته باشند یک شب در بیمارستان بمانند تا تحت نظر باشند.

برای اطمینان از بهبودی و به حداقل رساندن خطر عوارض، لازم است که بیماران دستورات پزشک را به دقت انجام دهند. زمان بهبودی کامل برای عمل بینی بسته به نسبت نوع جراحی متفاوت است، اما اکثر بیماران می توانند انتظار داشته باشند که در عرض 2 تا 3 هفته پس از عمل به فعالیت های عادی خود بازگردند.

برای داشتن بهترین جراحی بینی در قم حتماً به این نکات توجه کنید

پس از مراجعه به متخصص و جراح مورد نظر خود، ابتدا مشاوره ای حرفه ای و کامل توسط پزشک انجام شده، سپس معایناتی از صورت و نوع استخوان بندی و فرم چهره شما انجام خواهد شد.

سپس پزشک در صورت لزوم آزمایشات مختلفی از جمله آزمایشات خون و… را برای شما تجویز می کند تا شرایط بدن و سلامتی شما به شکل کامل در کنترل متخصص باشد.

پس از انجام این مراحل و آزمایشات تجویز شده توسط پزشک، قبل از روز عمل بینی در قم موارد زیر را حتماً رعایت نمایید:

  • چنانچه سابقه بیماری خاصی دارید حتماً با پزشک در میان بگذارید
  • اگر قلیانی یا سیگاری هستید حتماً از دو هفته قبل آنها را ترک نمایید
  • داروهایی مثل «بروفن» و «آسپیرین» را مصرف نکنید
  • شب قبل از عمل دوش بگیرید و صورت خود را اصلاح نمایید
  • لباس های دکمه دار پوشیده تا فردای عمل آنرا راحتتر عوض کنید
  • حداقل 8 ساعت قبل از قبل هیچ چیزی نخورید و ناشتا مراجعه کنید
  • حتماً 2 ساعت قبل از جراحی در کلینیک حضور یابید تا اقدامت اولیه انجام گردد
  • پس از اینکه به اتاق عمل برده شدید پس از 2 تا 3 ساعت از اتاق خارج می شوید. پس از 1 ساعت نیز بهوش آمده و شرایط شما تقریباً عادی بوده و ترخیص می شوید.

بهترین جراحی بینی در قم

در حال حاضر تعداد جراحانی که در قم به صورت فعال در حال ارائه خدمات زیبایی و جراحی بینی به متقاضیان و بیماران هستند به شدت زیاد است و می توان در تمام نقاط این جراحان را مشاهده کرد اما فعلاً بهترین جراحی که می تواند خدمات مناسب و همچنین نتیجه بسیار مورد قبول پس از جراحی بینی ارائه کند دکتر مسعود یزدانی متخصص جراحی فک و صورت و جراح پلاستیک بینی هستند که سطح تخصص ایشان سبب بدست آوردن نتایج بسیار مهمی در جراحی بینی شده است.

کارنامه فعالیت ایشان و همچنین تعداد عمل های  بینی در این زمینه کاملاٌ نشان دهنده میزان رضایت بسیار بالای مراجعه کنندگان به مطب ایشان است.

نتایج بسیار مثبتی که پس از جراحی بینی در قم نزد دکتر مسعود یزدانی بدست می آید عبارتند از:

  • بینی کاملاً صاف و بدون انحراف
  • قوس روی بینی بصورت کاملاً جذاب و زیبا
  • هماهنگ و هم اندازه شدن سوراخ های بینی
  • تنظیم فاصله دقیق بین لب بالایی و نوک بینی
  • هماهنگ بودن بینی و فرم کلی چهره
  • هماهنگ بودن بینی با گونه ها

حتی کوچکترین جزئیات هم توسط ایشان در جراحی به دقت رعایت شده و ایرادات موجود رفع می شوند.

مراقبت های مهم پس از جراحی بینی در قم

پس از اینکه جراحی بینی خود را با موفقیت پشت سر گذاشتید جراح توصیه های مهم و فراوانی را برای روزهای پس از جراحی و نقاهت شما خواهد داشت. فقط با رعایت کامل و بدون نقص این موارد است که می توانید نتایج مثبت عمل بینی در قم را تثبیت کرده و به بینی خوش فرم و زیبای خود دست یابید. این نکات مهم عبارتند از:

  • لزومی به استحمام پس از عمل نیست اما اگر روزهای بعدی نیاز فوری به حمام کردن پیدا شد به کمک دیگران اینکار را انجام دهید و سر را حتماً به پشت بشویید تا بینی خیس نشده و دچار دردسر نشوید.
  • از خوردن غذاهای تند و پرادویه حتماً پرهیز کنید چون سبب سرفه و عطسه های شدید خواهد شد.
  • حتماً از کمپرس سرد در دفعات فراوان استفاده کنید.
  • مصرف داروها را سر وقت انجام دهید
  • برای پاک کردن زیر بینی و اطراف، از گوش پاک کن و دستمال کاغذی استفاده نمایید.
  • برای استراحت کردن و دراز کشیدن حتماً سرتان باید بالاتر از بدن قرار گیرد.
  • اگر دچار خونریزی زیاد به غیر از خونابه های کم از بینی که طبیعی ست شُدید حتماً سریعاً به پزشک مراجعه نمایید

بهترین جراحی بینی در قم با رعایت مراقبت های پس از جراحی بینی به دست خواهد آمد در نتیجه، این مراقبت ها را دست کم نگیرید و به درستی و با توجه به توصیه های دقیق جراحتان انجام دهید تا بهترین و زیباترین بینی نصیبتان گردد.

 

دکترمسعود یزدانی

متخصص جراحی فک و صورت و جراح پلاستیک بینی

نظر بدهید

نظرات

  1. سلام اقای دکتر چه روزهایی قم هستین؟

  2. دکتر میشه راهنمایی کنید
    هزینه عمل نوک بینی یکم افتادگی داره چقد میشه وسط پره های بینی ی نمه افتادگی داره
    خیلی نیاز دارم ب کمکتون

برچسب‌ها

اقدامات قبل و بعد از جراحی بینی بهترین جراح بینی بهترین جراح بینی استخوانی در تهران بهترین جراح بینی در تهران بهترین جراح بینی در قم بهترین جراح بینی در کرج بهترین جراح بینی فانتزی بهترین جراح بینی فانتزی در تهران بهترین جراح بینی گوشتی در تهران بهترین جراح بینی گوشتی در کرج بهترین جراح فک و صورت در تهران بهترین جراحی بینی در تهران بهتی جراح بینی گوشتی در تهران بهرین جراح بینی در تهران تفاوت جراحی بینی به روش باز و بسته جراح بینی جراح بینی استخوانی جراح بینی در تهران جراح بینی گوشتی جراحی انحراف بینی جراحی بینی جراحی بینی استخوانی جراحی بینی باز جراحی بینی به روش بسته جراحی بینی در بارداری جراحی بینی در تهران جراحی بینی فانتزی جراحی بینی گوشتی جراحی فک جراحی پلاستیک دکتر مسعود یزدانی رینوپلاستی عمل بینی عمل جراحی بینی مراقبت های پس از عمل بینی نتیجه عمل بینی هزینه جراحی بینی هزینه جراحی بینی استخوانی هزینه جراحی بینی در تهران هزینه جراحی بینی در قم هزینه جراحی بینی گوشتی هزینه جراحی رینوپلاستی در کرج هزینه سپتوپلاستی در کرج هزینه عمل زیبایی بینی ورزش بعد از جراحی بینی
Call Now Buttonتماس با دکتر یزدانی

جراحی بینی در تهران

جراح بینی در تهران بهترین جراح بینی جراح بینی جراحی بینی