تماس با ما
بهترین جراح بینی
27 آذر, 1398 0

بهترین جراح بینی

بهترین جراح بینی همان متخصصی ست که می تواند تغییر چهره ای اساسی و همچنین عملی بسیار موفقیت آمیز و ماندگار را به شما هدیه نماید. اصولاً فقط متخصصان و جراحانی از پسِ چنین عمل های مهمی برخواهند آمد که توانایی و تخصص لازم برای اینگونه جراحی ها را داشته باشند.

بهترین جراح بینی دکتر محمد مسعود یزدانی

 

می توان برای انجام جراحی بینی به هر متخصصی مراجعه و این عمل را انجام داد اما نتیجۀ آن عمل مهم است. حتماً شما هم در بین دوستان و اطرافیان دیده اید افرادی را که بدون تحقیق و جستجوی لازم، بینی خود را زیر تیغ جراحی شخصی برده اند که نه تبحر لازم در این زمینه را داشته و نه علم آن را. خب! قاعدتاً نتیجه عمل نیز مشخص است:

  • انحراف بینی
  • افتادگی بینی
  • قرینه نبودن سوراخ های بینی
  • بدشکل ماندن و به ظاهر باد داشتن بینی حتی پس از چند سال

اینها مشکلاتی ست که می تواند گریبانگیر افرادی شود که به جراحان ناوارد مراجعه کرده اند در نتیجه پیدا کردن بهترین جراح بینی اولین اصل مهم در به نتیجه رسیدن یک عمل موفقیت آمیز می باشد.

بهترین جراح بینی را چگونه می توان تشخیص داد؟

سوال مهم و تعیین کننده ای ست. همه می دانیم آن چیزی که می تواند بینی کم ایراد ما و البته گاهی کمی نازیبای ما را به یک بینی چشمگیر و بدون ایراد تبدیل نماید، امکانات بیمارستانی  نیست! بلکه تخصص و تبحر آن جراح است در نتیجه پیدا کردن و مراجعه به یک جراح حاذق می تواند تا بیش از 90 درصد خیال شما را از نتیجه عمل راحت کند.

از جمله مواردی که باعث می‌شود تا بتوان از جراحی بینی خود رضایت داشته باشید می‌تواند تخصص و تبحر پزشک جراح باشد. در نتیجه پیدا کردن بهترین جراح درصد بالایی از نگرانی بیمار می‌کاهد.

و اما چگونه باید چنین جراحی را پیدا کرد؟ اولین و بهترین راه، پرس و جو از اطرافیان و کسانی ست که بینی خود را به زیبایی و بدون هیچ مشکلی عمل کرده اند، حال این عمل می تواند عمل زیبایی بینی باشد و یا عمل اصلاحی-ترمیمی بینی. نتیجه هر دو این موارد می تواند نشان دهندۀ تبحر و تخصص بالای آن جراح باشد.

دومین راه می تواند مراجعه حضوری به مطب آن متخصص باشد. گفتگو با کسانی که در مطب حضور دارند و البته افرادی که بینی خود را عمل کرده و برای معاینات بعدی مراجعه کرده اند نیز می تواند بسیار تعیین کننده باشد.

و سومین مورد نیز گشت و گذار و جستجو در فضای مجازی ست. در فضای مجازی افراد نظرات خود را به شکلی ملموس تر و راحتتر ابراز خواهند کرد در نتیجه می توان بسیاری از ابهامات را نیز در این دنیای مجازی بزرگ و بی پرده رفع نمود.

هزینه دریافتی توسط بهترین جراح بینی

معمولاً میزان مبلغی که توسط یک جراح بینی دریافت می شود می بایستیی مشخص و معقول باشد. مبلغی که در حال حاضر توسط بهترین جراحان بینی در تمامی کلینیک ها و بیمارستانها در حال دریافت است چیزی مابین 5 تا 12 میلیون تومان می باشد.

علت تفاوت این مبلغ نیز می تواند عوامل زیر باشد:

  • سطح تبحر جراح مورد نظر
  • نوع بینی شخص و البته وجود برخی مشکلات در آن
  • کلینیک یا بیمارستان مورد نظر
  • قرار داشتن مطلب پزشک در نقاط مختلف شهر

عمل توسط بهترین جراح بینی چگونه باید باشد؟

نه تنها خودِ جراحی و عمل بینی توسط بهترین جراح بینی بلکه تمامی مراحل ابتدایی و انتهایی نیز به شدت در رضایت فرد متقاضی موثر است و تاثیر بالایی در رتبه دادن به جراح خواهد داشت.

رفتار و نوع برخورد جراح: از همان اولین مراجعه به پزشک و نوع رفتار او متوجه خواهید شد که او چگونه پزشکی ست! یک جراح برتر و حاذق، فقط در اتاق عمل تبحر خود را نشان نمی دهد بلکه در نوع رفتار و مراوده با بیماران نیز به شدت دقیق و محتاط است، در نتیجه رفتار پزشک می تواند اولین قدم او در جلب اعتماد و رضایت قلبی شما باشد.

 

 

نوع معاینات و چگونگی انجام آنها: این مورد هم می تواند بسیار تعیین کننده باشد. جراحی که اجزاء صورت و بینی را به خوبی بررسی و به دقت مورد معاینه قرار داده و بررسی های دقیقتر را روی تمامی چهره به خوبی پیگیری می کند می تواند نشانه ای دیگر از بهترین جراح بینی را در خود داشته باشد.

توصیه های قبل از عمل: هر عملی نیاز به یکسری مقدمات و مراقبات قبلی دارد که در مورد عمل بینی می توان گفت این موضوع بسیار مهم است. اینکه چه غذاهایی مصرف شود یا نشود، منع دارویی، نوع و میزان استراحت قبل از عمل، چگونگی رعایت بهداشت قبل از آن، انجام صحیح و دقیق برخی آزمایشات و… همگی مواردی ست که بهترین جراح بینـی راجع به آنها دقت لازم را خواهد داشت.

روز عمل و بعد از آن: در روز عمل نیز انجام صحیح و دقیق جراحی بینی و توصیه های مراقبتی پس از آن بسیار مهم است که با نظارت جراح متخصص انجام می شود. همچنین تجویز داروها و البته توصیه های صحیح مراقبتی نیز برای روزهای پس از عمل بینی، به درستی توسط ایشان انجام می گردد.

انجام صحیح و دقیق تمامی این عوامل می تواند نشان دهندۀ تبحر و تخصص بالای بهترین جراح بینی بوده و مسلماً نتیجه ای مطلوب را هم برای خود جراح و هم برای شما حاصل نماید.

بهترین جراح بینی می‌تواند جراحی باشد که یک عمل موفقت امیز با رضایت بیمار را رقم بزند. همینطور شخص متوجه‌ی تغییری اساسی در خود شود. تنها جراحانی می‌توانند این مسئولیت را بپذیرند که به اندازه‌ی کافی دانش و تخصص و تجربه در این زمینه را داشته باشند.

پزشکان زیادی امروزه کار جراحی بینی را انجام می‌دهند اما این لزوما به این معنا نیست که همه‌ی آن‌ها در کار خود تخصص لازم را دارند و در نهایت بیمار قرار است با رضایت کامل از مطب آن‌ها خارج شود. از جمله عواملی که باعث می‌شود تا شخصی تصمیم به انجام جراحی بینی بگیرد می‌تواند دلایل زیر باشد:

افتادگی بینی

انحراف بینی

بدشکل بودن و ظاهر بد داشتن بینی

قرینه نبودن سوراخ های بینی

برای آنکه بتوان به نتیجه‌ی دلخواه رسید به بهترین جراح بینی نیاز خواهد بود. پس پیدا کردن این چنین جراحی اصل مهمی خواهد بود.

ویژگی‌هایی که باید بهترین جراح بینی داشته باشد:

از جمله راه‌هایی که می‌توان بهترین جراح بینی را پیدا کرد تحقیق از افرادی است که این عمل را انجام داده‌اند و از این کار و پزشک خود رضایت کامل داشته‌اند. راه دیگر نیز مراجعه‌ی حضوری به مطب پزشک است و گفت‌وگو با بیمارانی است که قبلا این عمل را با این پزشک انجام داده‌اند. درنتیجه می‌توانید از نزدیک کار پزشک را ببینید و مطمئن شوید که او جزو بهترین جراح بینی است. همینطور با گشت‌وگذار در اینترنت و شبکه‌هایی مانند اینستاگرام می‌توان آن‌ها را پیدا کرد.

هزینه دریافتی توسط بهترین جراح بینی

هزینه‌هایی که ممکن است یک جراح بینی دریافت کند باید مناسب و معقول باشند. در حال حاضر بهترین جراح بینی مبلغی بین 5 تا 12 ملیون دریافت می‌کند. از جمله عواملی که باعث می‌شود تا یک جراح بین به عنوان بهترین جراح بینی شناخته شود می‌تواند عواملی مانند نوع معاینات و چگونگی انجام آنها، توصیه های قبل از عمل، روز عمل و بعد از آن، باشد.

 

 

دکتر مسعود یزدانی

متخصص جراحی فک و صورت و جراح پلاستیک بینی

نظر بدهید

برچسب‌ها

اقدامات قبل و بعد از جراحی بینی بهترین جراح بینی بهترین جراح بینی استخوانی در تهران بهترین جراح بینی در تهران بهترین جراح بینی در قم بهترین جراح بینی در کرج بهترین جراح بینی فانتزی بهترین جراح بینی فانتزی در تهران بهترین جراح بینی گوشتی در تهران بهترین جراح بینی گوشتی در کرج بهترین جراح فک و صورت در تهران بهترین جراحی بینی در تهران بهتی جراح بینی گوشتی در تهران بهرین جراح بینی در تهران تفاوت جراحی بینی به روش باز و بسته جراح بینی جراح بینی استخوانی جراح بینی در تهران جراح بینی گوشتی جراحی انحراف بینی جراحی بینی جراحی بینی استخوانی جراحی بینی باز جراحی بینی به روش بسته جراحی بینی در بارداری جراحی بینی در تهران جراحی بینی فانتزی جراحی بینی گوشتی جراحی فک جراحی پلاستیک دکتر مسعود یزدانی رینوپلاستی عمل بینی عمل جراحی بینی مراقبت های پس از عمل بینی نتیجه عمل بینی هزینه جراحی بینی هزینه جراحی بینی استخوانی هزینه جراحی بینی در تهران هزینه جراحی بینی در قم هزینه جراحی بینی گوشتی هزینه جراحی رینوپلاستی در کرج هزینه سپتوپلاستی در کرج هزینه عمل زیبایی بینی ورزش بعد از جراحی بینی
Call Now Buttonتماس با دکتر یزدانی

جراحی بینی در تهران

جراح بینی در تهران بهترین جراح بینی جراح بینی جراحی بینی