تماس با ما
22 اردیبهشت, 1399 19

بهترین جراحی بینی در تهران

بهترین جراحی بینی در تهران به جراحی گفته می شود که اهداف از پیش تعیین شده توسط جراح و متقاضی عمل، پس از انجام جراحی بینی به دست آمده باشد.

بهترین جراحی بینی در تهران دکتر محمد مسعود یزدانی

ویژگی های بهترین جراحی بینی در تهران

بهترین جراحی بینی تهران زمانی شکل خواهد گرفت که ویژگی های بارزی در آن مشخص باشد:

  • یک جراح بینی متبحر بایستی بتواند اعتماد متقاضی عمل بینی را جلب نموده تا متقاضی بتواند با خیالی راحت خود را زیر تیغ این جراح قرار دهد.
  • در جراحی رینوپلاستی از توانایی زیادی بهره مند باشد.
  • آشنایی به علم زیبایی شناختی.
  • تجسم بینی پیش از جراحی توسط بهترین جراح بینی تهران
  • اولویت دادن سلامت بیمار برای جراح بینی
  • سوابق بیماری و مصرف دارویی متقاضیان باید توسط جراح بینی بررسی گردد.
  • جراح بینی می بایست پس از جراحی زیبایی بینی زمان لازم را جهت معاینه بینی فرد صرف کند.
  • جراح بینی باید با صبر و حوصله همه نکات مرتبط با عمل بینی را به متقاضیان شرح دهد.

بهترین جراح بینی در تهران کسی ست که تمامی موارد و نکات ذکر شده را در خود داشته و حتماً رعایت نماید زیرا نتیجه مثبت و ایدئال جراحی بینی در تهران زمانی به دست می آید  که کوچک ترین تا بزرگ ترین نکات مرتبط با این موضوع، مهم قلمداد شده و با در کنار هم قرار دادن آنها نتیجه ای ایدئال بدست آید.

 بهترین جراح بینی تهران کیست ؟

از بهترین جراح بینی تهران  بهترین جراح بینی در تهران کسی است که با علم و تجربه خود و با استفاده از تکنیک های مناسبی انجام دهد و بهترین و رضایت بخش ترین نتیجه جراحی را برای بیمار به همراه داشته باشد ، بدون آن که به عملکرد بینی آسیب بزند.

در جراحی زیبایی بینی فرم و اندازه بینی متناسب با شکل صورت تغییر می کند. یک جراح بینی خوب با استفاده از خلاقیت و مهارت خود حین جراحی، می تواند همه این موارد را رعایت کند. و بینی را متناسب با صورت فرد جراحی کند.

شیوه انتخاب بهترین جراح بینی

برای اینکه بهترین جراحی بینی در تهران را داشته باشید باید موارد مهمی را رعایت کنید. داشتنِ زمان کافی برای پیدا کردن و انتخاب جراح بینی یکی از مشخصه های عمل بینی ست زیرا این جراحی، یک جراحی اورژانسی نبوده درنتیجه می توان سرفرصت نبت به انتخاب بهترین جراحی بینی اقدام نمود.

 

بهترین جراحی بینی در تهران
دکتر مسعود یزدانی

در همین زمینه می توانید مراحل زیر را به دقت و به ترتیب انجام دهید:

  • تهیه لیستی از جراحان مد نظر و تحقیق در مورد میزان تجربه، تحصیلات و دقت آنها در عمل
  • مراجعه حضوری به متخصص مورد نظر و انجام مشاوره دقیق و باحوصله با او و ذکر انتظارت شما از عمل بینی
  • پرسیدن تمامس سوالات و ابهاماتی که در مورد انجام جراحی بینی دارید تا سبب کم شدن اضطراب و استرس شما گردد
  • در مورد جراح مورد نظر حتماً در فضای مجازی جستجو کنید تا هم نمونه عمل های ایشان را مشاهده کنید و هم از نظرات سایر افراد را راجع به ایشان مطلع گردید.
  • ضمناً سر زدن به سایت تخصص پزشک مربوطه فراموش نشود. زیرا می توان اطلاعات بسیار مناسبی در مورد ایشان بدست آورد.

نکته: حتماً با بیمارانی که در مطب جراح بینی حضور دارند، گفتگو کنید و میزان رضایت آنان از جراحی بینی را سنجیده تا از نزدیک متوجه تمامی شرایط و روال کاری جراح مورد نظر خود شوید. همچنین از جراح بخواهید تا تصاویر و آلبوم جراحی های متنوع بینی خود رابه شما نشان دهد تا بتوانید نمونه کارهای مثبت ایشان را از نزدیک و در حضور خود جراح مشاهده کنید.

انواع روش های جراحی

به طور کلی عمل بینی به دو روش انجام می شود: عمل بینی باز و عمل بینی بسته.

تشخیص و انتخاب هر یک از این روش ها بر عهده پزشک جراح بینی است. در ادامه به بررسی هر یک از این روش ها می پردازیم.

جراحی باز بینی

این روش یکی از رایج ترین روش جراحی بینی است که در آن جراح، برشی روی بینی ایجاد می کند، از مزایای این روش جراحی می توان گفت جراح به طور کامل به داخل ساختار بینی دسترسی خواهد داشت و تغییرات ضروری را به راحتی ایجاد می کند. اگر جراح مهارت و تخصص بالا در این جراحی داشته باشد، هیچ گونه اثری از بخیه روی بینی باقی نخواهد ماند.

جراحی بسته بینی

این روش بدون ایجاد هرگونه برش روی بینی انجام می شود. متخصص به کمک ابزاری مخصوص پوست بینی را بالا نگه داشته و سپس عمل جراحی از داخل بینی انجام می دهد. از مزایای این روش غیرتهاجمی بودن جراحی است. اما بسیاری از جراحان این روش را نمی پسندند. زیرا به ساختار بینی دید کافی ندارند. و نتیجه ی آن به خوبی جراحی بینی باز نخواهد بود.

اهداف بسیار مهم برای انجام عمل بینی

عمل بینی با دو هدف انجام می شود:

  • جراحی زیبایی بینی
  • جراحی درمانی بینی

جراحی درمانی بینی: هدف از این جراحی رفع مشکلاتی از جمله پولیپ بینی، انحراف بینی و بهبود عملکرد طبیعی بینی است به شکلی که فرد احساس مشکل نداشته باشد.

جراحی زیبایی بینی:  مشکلاتی مانند بزرگ بودن حفره های بینی، قوز بینی و … که نواقص و اشکالات ظاهری بینی هستند را برطرف خواهد کرد.

حفظ عملکرد تنفسی بینی، بهبود بخشیدن آن، هماهنگی یا تناسب بینی با سایر اعضای چهره از نکاتی ست که بهترین جراح بینی در تهران باید آنها را در نظر داشته باشد.

 

 

انجام جراحی بینی به چه کسانی توصیه می شود؟

در پاسخ به این سوال که چه کسی بهترین کاندید برای انجام جراحی زیبایی بینی است، باید به مواردی توجه کنید. البته قبل از آن باید گفت هم مردان و هم زنان می توانند جراحی بینی انجام دهند و ایرادات بینی خود را رفع نمایند. ایراداتی از جمله:

این مشکلات ممکن است هنگام تولد یا بعد از آن بر اثر حوادثی همچون ضربه خوردن و شکستگی و تصادف بوجود آید.

هزینه بهترین جراحی بینی در تهران چقدر است؟

هزینه این جراحی با توجه به شرایط مختلفی از جمله:

  • مکان انجام عمل
  • سطح تخصص و تبحر جراح مورد نظر
  • نوع بینی فرد
  • مراحل مختلف از ابتدا تا انتها
  • و سایر عوامل

بستگی خواهد داشت.

 

بهترین جراحی بینی در تهران

 

و اما نتایج مهم بهترین جراحی بینی در تهران

تمامی مراحل و دشواری های مراحل ذکر شده تا اینجا برای این است که بتوان یک نتیجه مثبت از عمل بینی به دست آورد. در همین زمینه جراح بینی در عمل  زیبای بینی ( عمل رینوپلاستی) با دستی باز تغییراتی که لازم باشد را بر روی بینی ایجاد خواهد کرد. نتایج بهترین جراحی بینی در تهران مهم و اساسی هستند.

جراحی بینی-تصویر25

بهترین جراحی بینی در تهران

خلاقیت، توجه، و حتی بینش هنری متخصص و جراح می تواند در نتیجه عمل بینی بسیار موثر باشد تا جایی که می توان چنین جراحی هایی را به نوعی خلق یک اثر هنری زیبا دانست، اثری که قرار است تا آخر عمر و به صورت دائمی بر روی چهره فرد قرار داشته باشد.

همیشه از اولین و مهم ترینِ نتایج و اهداف عمل بینی ( چه عمل زیبای بینی و چه عمل ترمیمی بینی) به دست آوردن بینی جذاب، زیبا، مناسب و در هماهنگی کامل با چهره است تا هیچ عدم همخوانی با چهره نداشته باشد؛ هماهنگی با گونه ها، هماهنگ بودن با فرم و اندازه لب ها، متناسب بودن با چشم ها و… . اینها از مهم ترین نتایج عمل بینی هستند که بهترین جراحی بینی در تهران باید نهایتاً به آن منجر شود.

خطرات و عوارض جراحی بینی

تمامی جراحی های تهاجمی و غیرتهاجمی عوارضی را به دنبال دارند. حتی جراحی بینی که به جراحی بدون درد و عوارض معروف است، باز هم عوارض خاص خود را دارد. بخش اعظمی از عوارض بعد از جراحی به پزشک معالج شما برمی گردد. به همین جهت توصیه می شود در انتخاب پزشک بشدت دقت کنید. به طوری که برای یافتن جراح مناسب تمامی فاکتورها را در نظر بگیرید و به خوبی درباره سابقه و مهارت وی تحقیق کنید. برای دستیابی به بهترین نتایج توصیه می‌ شود فقط به جراحان فوق متخصص مراجعه کرده و فرایند کار را تنها به آن ها بسپارید.

در اینجا به بخشی از خطرات و عوارض جراحی بینی می پردازیم.

عفونت

در نتیجه جراحی ممکن است عفونت هایی بوجود بیاید که این مسئله با مصرف به موقع آنتی بیوتیک برطرف می شود.

خون ریزی

بعضی از بیماران بعد از جراحی خونریزی زیادی دارند . در این مرحله پزشک باید بتواند خونریزی را کنترل کند تا بیمار دچار مشکل نشود.

مشکلات تنفسی

گاها در نتیجه جراحی بینی فرد دچار مشکلات تنفسی می شود. که پزشک باید این مشکلات را برطرف کند.

عدم رضایت از نتایج ظاهری بعد از عمل

یکی از شایع ترین عوارضی که بعد از جراحی وجود دارد، این است که بیمار از بینی خود رضایت ندارد.

نیاز به جراحی‌های اضافی و ترمیمی

ممکن است ایراداتی در بینی جراحی شده ایجاد شود که فرد مجبور به جراحی ترمیمی شود.

عوارض بی هوشی

مشکلات ناشی از بی هوشی از عوارض شایع بعد از جراحی است.

 

دکتر مسعود یزدانی

متخصص جراحی فک و صورت و جراح پلاستیک بینی

نظر بدهید

نظرات

  1. سلام اقای دکتر الان وقت بگیریم کی نوبتمون میشه برای جراحی؟

  2. سلام اقای دکتر شما تو کلینیک جراحی میکنید یا بیمارستان؟

  3. سلام اقای دکتر مرسی به خاطر جراحی خوبتون خیلی خوشگل شده بینیم

  4. سلام اقای دکتر همراه با جراحی زیبایی بینی میشه پولیپ هم عمل کرد؟

  5. سلام دکتر من 1 سال پیش عمل کردم بینیمو یعنی نمیدونم چجوری ازتون تشکر کنم عالی شده ،مرسی همیشه سلامت باشین دکتر جان

  6. سلام دکتر جان..من دیروز پیشتون عمل کردم کی بیام این تامپون های تو بینیمو دربیارم؟خیلی اذیتم

  7. سلام اقای دکتر هزینه جراحی بینی گوشتی و بینی استخوانی با هم فرق میکنه؟

  8. منم دوماه پیش شما عمل کردم خیلی راضیم 😍😍🤍

برچسب‌ها

اقدامات قبل و بعد از جراحی بینی بهترین جراح بینی بهترین جراح بینی استخوانی در تهران بهترین جراح بینی در تهران بهترین جراح بینی در قم بهترین جراح بینی در کرج بهترین جراح بینی فانتزی بهترین جراح بینی فانتزی در تهران بهترین جراح بینی گوشتی در تهران بهترین جراح بینی گوشتی در کرج بهترین جراح فک و صورت در تهران بهترین جراحی بینی در تهران بهتی جراح بینی گوشتی در تهران بهرین جراح بینی در تهران تفاوت جراحی بینی به روش باز و بسته جراح بینی جراح بینی استخوانی جراح بینی در تهران جراح بینی گوشتی جراحی انحراف بینی جراحی بینی جراحی بینی استخوانی جراحی بینی باز جراحی بینی به روش بسته جراحی بینی در بارداری جراحی بینی در تهران جراحی بینی فانتزی جراحی بینی گوشتی جراحی فک جراحی پلاستیک دکتر مسعود یزدانی رینوپلاستی عمل بینی عمل جراحی بینی مراقبت های پس از عمل بینی نتیجه عمل بینی هزینه جراحی بینی هزینه جراحی بینی استخوانی هزینه جراحی بینی در تهران هزینه جراحی بینی در قم هزینه جراحی بینی گوشتی هزینه جراحی رینوپلاستی در کرج هزینه سپتوپلاستی در کرج هزینه عمل زیبایی بینی ورزش بعد از جراحی بینی
Call Now Buttonتماس با دکتر یزدانی

جراحی بینی در تهران

جراح بینی در تهران بهترین جراح بینی جراح بینی جراحی بینی